Bonk
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 360
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
?ALs ik naar de meeste omschrijvingen kijk met naam "punch"is het vaak iet svan Fruit punchXXL, wat moet ik me bij die smaken voorstellen?
235U - Xtreme Pre Workout
Die namenzijn zo exotsch dat ik echt niet weet wat het is. Punch en Razz?

XXL, wat moet ik me bij die smaken voorstellen?
235U - Xtreme Pre Workout
Die namenzijn zo exotsch dat ik echt niet weet wat het is. Punch en Razz?

ALs ik naar de meeste omschrijvingen kijk met naam "punch"is het vaak iet svan Fruit punch
Bij "Razz" vaak iets van raspberry..
Maar dat blijven gokjes![]()

En dat moet een antwoord voorstellen?
XXL op zijn best!! Daarom ook hofleverancier van DBB 
aangezien fruit punch van origine gemaakt werd van thee met citroen zal t wel gewoon ijsthee citroen/framboos zijn of gewoon framboos/random fruit zijn.
dit zijn de gebruikelijke benamingen voor deze smaken. Zou niet weten hoe ik dat anders zou moeten zeggen
XXL op zijn best!! Daarom ook hofleverancier van DBB
![]()

T is gewoon Engels voor framboos en fruit punchaangezien fruit punch van origine gemaakt werd van thee met citroen zal t wel gewoon ijsthee citroen/framboos zijn of gewoon framboos/random fruit zijn.
Is het je überhaupt ooit opgevallen dat bananen anders smaken als bananen snoepjes/bananen milkshake/bananen whey enz...?
ze smaken wel naar banaan maar naar een ras wat uitgestorven is.
ee ja..dit zijn de gebruikelijke benamingen voor deze smaken. Zou niet weten hoe ik dat anders zou moeten zeggen
Over bananensmaak gesproken, we hebben net nieuwe samples goedgekeurd voor Whey Delicious Banaan, hier zit echt een bananensmaak aan (fruit), de huidige versie smaakt meer naar bananensnoepjes. Volgende batch wordt de vernieuwde smaak.

Hmm ik haal altijd banaan, gaat de isolaat ook veranderen anders maar even paar potten inslaan. Ben echt een autistische eter
De snoepjes smaken naar banaan van tijd geleden alleen dat ras is uitgeroeid door een ziekte. Alle bananen zijn genetisch identiek dus vermoedelijk zal het zelfde lot onze hedendaagse bananen gaan treffen![]()

Gelukkig alleen met eten danHmm ik haal altijd banaan, gaat de isolaat ook veranderen anders maar even paar potten inslaan. Ben echt een autistische eter
De snoepjes smaken naar banaan van tijd geleden alleen dat ras is uitgeroeid door een ziekte. Alle bananen zijn genetisch identiek dus vermoedelijk zal het zelfde lot onze hedendaagse bananen gaan treffen![]()
Ik ben nog nooit 2 keer voor een soortgelijk delict veroordeeld (op verkeersdelicten na dan)Sinds kort overgestapt op XXL, moet zeggen, holy shit, wat zijn Whey Delcious & Delecious Protein Bars toch lekker zeg.
Sinds dat onbeschoft antwoord van XXL heb ik besloten niet langer bij hen te kopen!
Allez, tis goed, ik zal een uitzondering maken voor deze keer.![]()
Nee, het wordt misschien wel wat viezer van smaak.Gaan voedingswaarden verloren als je een shake in de ochtend maakt en in de middag op drinkt? Ik geloof zelf van niet maar diëtiste van me moeder zegt dat.![]()
Dat zou totaal niet logisch zijn......Gaan voedingswaarden verloren als je een shake in de ochtend maakt en in de middag op drinkt? Ik geloof zelf van niet maar diëtiste van me moeder zegt dat.![]()