XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

haagse fucking hopjes met een brits accent ???

exotische mariakaakjes in bladerdeeg gehuld voor een extra fraai effect

Toch nog van de kortingsactie gebruik kunnen maken, scheelt toch weer 11 euro :roflol:

Kan ik weer een maandje vooruit :p

• Topic Starter Topic Starter
  • #36.469
Als je al voor twee type verpakkingen zou kiezen zou ik het precies andersom doen.

wat voor smaak is die rechter pot?

en @XXL, wat voor smaak is snickerdoodle?

tjaa lastig te omschrijven het is een soort koekjessmaak die we hier niet kennen, lichte kaneelsmaak met iets van speculaas erbij.

Toch nog van de kortingsactie gebruik kunnen maken, scheelt toch weer 11 euro :roflol:

Kan ik weer een maandje vooruit :p

thx! :thumbs:

Misschien een idee om voor de light sausen zo'n toefje? Ofzo wat ook op een ketchup fles zit erop te doen? Dat verdeelt wat makkelijker. :)

Omega 3 vandaag niet meer op voorraad? :(

@XXL Nutrition , ik heb bij jullie de 3 6 9 visolie gekocht;
Toen ik vorige week met mijn dochtertje naar de kinderarts ging, zei die dat mijn dochtertje daar ook baat bij zou hebben. Ik kan dat in de lokale apotheek kopen maar dat is twee keer zo duur. Daarom wou ik haar de mijne ook laten innemen. Echter krijgt ze die niet ingeslikt. Zijn er geen kleinere?

Anders “prakken” met vork en dan door yoghurt?

Ik zal me inhouden grappen te maken :roflol:

Volgens mij heeft Kruidvat kleinere capsules (omega 3 iig). 6 en 9 hoef je in principe niet te supplementeren als je gewoon normaal vlees eet. 3 is de enige welke je tekort komt.

Shit van apotheek is overigens ook pauper duur, ik heb toen ook voor mn ma magnesium en wat anders besteld bij xxl. Bij apotheek was het wel samen in 1 pil maar 5x zo duur :o

• Topic Starter Topic Starter
  • #36.477
Misschien een idee om voor de light sausen zo'n toefje? Ofzo wat ook op een ketchup fles zit erop te doen? Dat verdeelt wat makkelijker. :)

We hebben dat eraf gehaald, voorheen zat het erop maar kwam er teveel druk op en spoot het er echt uit.

Omega 3 vandaag niet meer op voorraad? :(

Omega 3 Ultra Pure

@XXL Nutrition , ik heb bij jullie de 3 6 9 visolie gekocht;
Toen ik vorige week met mijn dochtertje naar de kinderarts ging, zei die dat mijn dochtertje daar ook baat bij zou hebben. Ik kan dat in de lokale apotheek kopen maar dat is twee keer zo duur. Daarom wou ik haar de mijne ook laten innemen. Echter krijgt ze die niet ingeslikt. Zijn er geen kleinere?

Helaas hebben wij geen kleinere.

Terug
Naar boven