- Waardering
- 8.339
Gaan voedingswaarden verloren als je een shake in de ochtend maakt en in de middag op drinkt? Ik geloof zelf van niet maar diëtiste van me moeder zegt dat.![]()
Waar moeten ze naartoe gaan dan

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gaan voedingswaarden verloren als je een shake in de ochtend maakt en in de middag op drinkt? Ik geloof zelf van niet maar diëtiste van me moeder zegt dat.![]()

De eiwitten ontbinden zich en worden via de lucht weggevoerd

Maar voor de zekerheid nog even checken.Gaan voedingswaarden verloren als je een shake in de ochtend maakt en in de middag op drinkt? Ik geloof zelf van niet maar diëtiste van me moeder zegt dat.![]()
is dat dezelfde dietiste die zegt dat een tosti meer kcal bevat dan een boterham met kaas?Gaan voedingswaarden verloren als je een shake in de ochtend maakt en in de middag op drinkt? Ik geloof zelf van niet maar diëtiste van me moeder zegt dat.![]()

gewoon de volledige disis (meestal 3 tabs voor mannen en 2 voor vrouwen) uurtje voor het slapen.Om iets dieper te slapen zou ik ZMA willen proberen. Hoe zou ik de caps dan best innemen?
Verdelen over de dag, in 1x voor het slapen of verdelen over de avond?
Met op zonder ketchup?is dat dezelfde dietiste die zegt dat een tosti meer kcal bevat dan een boterham met kaas?![]()

currysaus

gewoon de volledige disis (meestal 3 tabs voor mannen en 2 voor vrouwen) uurtje voor het slapen.
Advies is meestal niet in combi met zuivel. Dat zou de werking verminderen.

Welkom

Can confirm zieke dromen.Welkom
sommige mensen schijnen er ook gekke dromen van te krijgen.![]()
Vraagje waarom lekken die shakebekers die je bij je bestelling mee krygt.. van alles probeerd vaster draaien wat losser. Maar blijven lemken zelfs als je drinkt loopt t langs.. zit niks van scheurtjes of barst erin.. hebben jullie die vraag al vaker gehad?
Sportieve groet raven
begryp m nu cookies n cream maar ik dacht eerst kokosmakronen.... en huh die smaak staat er niet tudssenPlaatje staan koekjes en een plens room... wat denk je zelf![]()
Ik zou een klacht indienen!wat was je ordernummer? zorg ik dat er volgend keer een nieuwe bij zit.
Hey XXL, ik heb een vermoeden te weten wat het probleem is. Ik heb meerdere van die gratis shakers gehad (die met rode dop en zwart scharniertje die het gat sluit). Ze lekken niet daar waar ze sluiten maar aan het scharniertje zelf. Ik heb een vermoeden dat ze tijdens het productieproces ergens van een bepaalde hoogte vallen in een bak of zo (bij een eerste batch is die bak dan leeg en valt de dop van te hoog). Als die dan net op dat scharniertje valt, het zwakke gedeelte blijkbaar), komt er een minuscuul barstje in. Ik heb tijdens mijn studentenjaren in een fabriek gewerkt die vergelijkbare doppen maakte en per bak hadden we iedere keer een tiental doppen die aan het scharniertje lekten. Toen we doorhadden waardoor het kwam was dit de conclusie: "de kunststof van deze beker is iets harder maar daardoor ook gevoeliger voor impact. Bij het opstarten van een nieuwe batch de opvangbak tijdelijk verhogen" . (ik parafraseer de instructies want het is 20 jaar geleden of zo.Dat kan wel eens voorkomen bij de standaard shakers, de meeste hebben daar geen last van maar sommige wel. Als je je ordernummer doorgeeft dan zorg ik dat er bij je volgende bestelling een extra shaker bij zit. Wil je echt een goede shaker die 100% lekvrij is dan moet je kijken naar deze shakers
Shaker Bigger is Better 1000ml
Tritan Shaker - 700ml
Thermo RVS Shaker