- Waardering
- 4.382
ey gozer, valle die nieuwe t-shirts n beetje wijd uit?
of is t te vergelijke met de normale zooi?
nee zijn niet wijd volgens mij... niet speciaal grote maten ofzo. gewoon normaal.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ey gozer, valle die nieuwe t-shirts n beetje wijd uit?
of is t te vergelijke met de normale zooi?

nee zijn niet wijd volgens mij... niet speciaal grote maten ofzo. gewoon normaal.

ok dan, maar is zon shirtje tussendoor bestelle en die BBQ saus uitprobere![]()
vanaf maandag/dinsdag hebben we ook hot en spicyyyy!!

er zit trouwens een behoorlijke sterke smaak aan die sauzen..
ya ik merk het vanzelf wel, ik heb wel is een red chilli saus(van de AH) geprobeerd bij me kip.. was erg lekker maar TE vet
een nieuw smaakje aan je vlees vreet altijd beter als het je bevalt
http://www.4xtremegifts.com/ en Shop für Bodybuilding Sculpturen und Statuen Het zijn geen sups maar leuke BB beeldjes, je ziet ze bijvoorbeeld ook op amerikaanse en duitse websites, maar in nederland nog nergens.Is het niet misschien leuk om de eerste shop in Nederland te zijn die extreme figurines verkoopt?http://www.4xtremegifts.com/ en Shop für Bodybuilding Sculpturen und Statuen Het zijn geen sups maar leuke BB beeldjes, je ziet ze bijvoorbeeld ook op amerikaanse en duitse websites, maar in nederland nog nergens.
ik heb die gasten al 3x gemailt maar ze reageren helemaal niet.. wierd..
maar eens bellen maandag.
Dat stukje plastig onder dat klepje op die emmers om hem te openen is MOORDEND.
Daarnet aan de Whey Protein Instant een stuk vel van me duim afgescheurd, en bij de Dextrojuice mn nagel ingegaan.
Maar ruikt wel lekker dat spul![]()

, krijg van die "hardcore" supplementenHeb je geen shakebekers meer op vorraad? Kan ze niet aan bestellijst toevoegen. En aangezien ik er 4 extra nodig heb... :O

Daarnet aan de Whey Protein Instant een stuk vel van me duim afgescheurd, en bij de Dextrojuice mn nagel ingegaan.