AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.601
Slachtoffer van je eigen succes aan het worden René???:D

haha nee valt wel mee.. maar omdat er nu zoveel nieuwe dingen bijkomen is het best druk.. nog een paar dagen en dan is het alleen weer bestellingen afwerken.. en geen extra werkzaamheden ;)

Goede middag,

Heb sinds twee weken de CCG van XXL in huis, prima spul, binnenkort de nieuwe smaken maar eens proberen.

Zit nu alleen te kijken naar:
Whey Isolaat Whey Protein Instant Whey Protein Instant + Protein 80 alle drie van XXL..

Nu heb ik een paar vragen:

- Wat is het beoogde effect van de inname van Whey?
- Wat zijn de verschillen tussen de drie? Welke van de drie raad je aan?
- Raad je aan 1 v/d 3 Whey naast de CCG te gebruiken, zo ja hoe? Na elkaar of de een na een training en de ander voor het slapen?

Dag Rene,

Ik krijg je niet te pakken, dus dan maar zo, via een forum...

Afgelopen maandag via XXL no nonsense nutrition 5kg Whey Protein besteld (én betaald!). Nu is het donderdag en ik heb nog niks binnengekregen.

Kan jij eens kijken hoe het met bestelling 11903 staat?

Groetjes,
Arjan

Rene ik heb een vraagje ik sukkel al een tijdje met verschillende blessures en heb men oog laten vallen op die twee producten cissus en osteobolin c welke raad je me aan en is er misschien iemand die al ervaring heeft met 1 van die 2 producten alvast bedankt

• #3.605
  • #3.606
Rene ik heb een vraagje ik sukkel al een tijdje met verschillende blessures en heb men oog laten vallen op die twee producten cissus en osteobolin c welke raad je me aan en is er misschien iemand die al ervaring heeft met 1 van die 2 producten alvast bedankt

Ik hoor goede dingen over Osteobolin-C over Cissus kan ik niets zeggen maar zou ook goed moeten zijn.

rene

Misschien een leuk idee om eens per 2 maanden een soort van bulkactie te houden. DBB kiest uit bv. 3 produkten(via enquete) een favoriet, die XXL dan als speciale aanbieding aanbiedt.

volgens mij zijn de prijzen van rene al zodanig laag dat dit bijna onmogelijk wordt indien hij nog met een winstmarge wil werken :D

maar zou wel mooi zijn idd !

Goede middag,

Heb sinds twee weken de CCG van XXL in huis, prima spul, binnenkort de nieuwe smaken maar eens proberen.

Whey Isolaat Whey Protein Instant Whey Protein Instant + Protein 80 alle drie van XXL..

- Wat is het beoogde effect van de inname van Whey?
- Wat zijn de verschillen tussen de drie? Welke van de drie raad je aan?
- Raad je aan 1 v/d 3 Whey naast de CCG te gebruiken, zo ja hoe? Na elkaar of de een na een training en de ander voor het slapen?

Iemand van XXl die hier antwoord op kan geven? Of een ander uiteraard..

• #3.612
Goede middag,

1- Wat is het beoogde effect van de inname van Whey?
2- Wat zijn de verschillen tussen de drie? Welke van de drie raad je aan?
3- Raad je aan 1 v/d 3 Whey naast de CCG te gebruiken, zo ja hoe? Na elkaar of de een na een training en de ander voor het slapen?

1> je hebt eiwitten nodig om spieren op te bouwen, met whey vul je dus deze behoefte aan
2> tjaa .... ik neem zelf pro80 die vind ik goed.. mede omdat er uit 3 bronnen eiwitten inzitten. maar allemaal zijn ze goed. pro80 is vooral geschikt om overdag je eiwitten aan te vullen
3> ja dat kan .... zie 2.

het is een kwestie van proberen wat je goed bevalt.

• #3.613
Misschien een leuk idee om eens per 2 maanden een soort van bulkactie te houden. DBB kiest uit bv. 3 produkten(via enquete) een favoriet, die XXL dan als speciale aanbieding aanbiedt.

Bulkacties voor proteines zijn ondenkbaar.. 10kg is uber laag en eigenlijk te laag.. maar goed..

De Komende maanden zullen we met wat acties komen.. weet nog niet wat en hoe,. maar toch :D

Wil gewoon even zeggen dat je een super job doet XXL Nutrition.

Jouw winkel is het ideale voorbeeld dat een goed lopende zaak niet enkel goed hoeft te zijn voor de eigenaar maar ook voor zijn klanten.

Knap dat je bijna al de producten invoert die we vragen, ookal maak je op sommige weinig winst door de invoerkosten.

Doe zo verder! :thumbup:

Bedankt voor je reactie Rene..

Op de site lees ik nu ook nog dit:
Veel gestelde vragen:
V) Wat is het verschil tussen Whey Protein Instant en Protein 80?
A) Whey Protein Instant wordt sneller door het lichaam opgenomen dan Protein 80. Whey is daardoor ideaal voor bij het ontbijt en rond de training. Protein 80 kan op alle andere tijdstippen van de dag worden genomen, bijvoorbeeld voor het slapen gaan.

Maar bij nieuwe producten staat nu die Whey Isolaat, is die nog beter op te nemen door je lichaam dan de protein instant? Ik zoek namelijk een product dat ik naast de dextro juice het beste na mijn training kan nemen...??

• #3.616
Wil gewoon even zeggen dat je een super job doet XXL Nutrition.

Jouw winkel is het ideale voorbeeld dat een goed lopende zaak niet enkel goed hoeft te zijn voor de eigenaar maar ook voor zijn klanten.

Knap dat je bijna al de producten invoert die we vragen, ookal maak je op sommige weinig winst door de invoerkosten.

Doe zo verder! :thumbup:

:bow: thanks man!!..... oo de quaker grits komen ook over een paar weken :D

• #3.617
Bedankt voor je reactie Rene..

Op de site lees ik nu ook nog dit:
Veel gestelde vragen:
V) Wat is het verschil tussen Whey Protein Instant en Protein 80?
A) Whey Protein Instant wordt sneller door het lichaam opgenomen dan Protein 80. Whey is daardoor ideaal voor bij het ontbijt en rond de training. Protein 80 kan op alle andere tijdstippen van de dag worden genomen, bijvoorbeeld voor het slapen gaan.

Maar bij nieuwe producten staat nu die Whey Isolaat, is die nog beter op te nemen door je lichaam dan de protein instant? Ik zoek namelijk een product dat ik naast de dextro juice het beste na mijn training kan nemen...??

pak dan die isolaat ;)

Zijn er al mensen met ervaringen met dit product (op de site staan ook nog geen reviews)

Mass FX - Hyperdrol X2 stack?
(XXL no nonsense nutrition)

Terug
Naar boven