AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Bulkacties voor proteines zijn ondenkbaar.. 10kg is uber laag en eigenlijk te laag.. maar goed..

De Komende maanden zullen we met wat acties komen.. weet nog niet wat en hoe,. maar toch :D

Ook niet bedoeld voor de XXL proteines, maar meer voor de 'niet-basis' supps. Misschien dat de importeur nog wat heeft staan wat bijna over de datum is o.i.d. of iets waar jij een extra korting op kan bedingen als je er meer van inkoopt(heb geen idee hoeveel voorraad je nu hebt).

Hoi Rene,

Vroeg me af wat de samenstelling per 100gr van dit produkt is. Kom het namelijk nergens tegen.

Heb je toevallig ook een supplement voor Onverzadigde vetten?

Zo ook maar weer wat eiwitten besteld. Ook wat eiwitrepen:D
Kijken hoe die smaken.

Mijn bestelling is ook gearriveerd. Dit weekend lekker smullen van de BBQ-saus:D

Hoi Rene,

Vroeg me af wat de samenstelling per 100gr van dit produkt is. Kom het namelijk nergens tegen.

Heb je toevallig ook een supplement voor Onverzadigde vetten?
Per 100gr:

KJ 1638
Kcal 390
Eiwit 70
Koolhydraten 13,6
Vet 6,3

Een k*t samenstelling dus, maar hij schijnt wel lekker te zijn. Als je kwaliteit wil kan je imo beter die van xxl nemen..

In de xxl goes bigger thread staat trouwens dat ze binnenkort eigenmerk mct olie hebben..

Per 100gr:

KJ 1638
Kcal 390
Eiwit 70
Koolhydraten 13,6
Vet 6,3

Een k*t samenstelling dus, maar hij schijnt wel lekker te zijn. Als je kwaliteit wil kan je imo beter die van xxl nemen..
In de xxl goes bigger thread staat trouwens dat ze binnenkort eigenmerk mct olie hebben..

Eens overtuigd, ben je ook echt overtuigd hé;):D

Tja das inderdaad bout qua eiwitten. Dan maar de standaard proteine van xxl zelf.

Ik zoek meer spul voor het Velocity Diet. Je leeft dan 28 dagen van shakes met maar 1x in de week vast voedsel. Vandaar de vraag om samenstelling. Dus rene kan binnenkort een bestelling verwacht van een bedrag dat bijna gelijk staat aan me normale boodschappen kosten voor een maand :P

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.630
Ik zoek meer spul voor het Velocity Diet. Je leeft dan 28 dagen van shakes met maar 1x in de week vast voedsel. Vandaar de vraag om samenstelling. Dus rene kan binnenkort een bestelling verwacht van een bedrag dat bijna gelijk staat aan me normale boodschappen kosten voor een maand :P

Wat is daar dan precies het verhaal achter? ik ken het namelijk niet.

Als je ut velocity diet gaat volgen dan moe je voor een caseine shake gaan.

Yo René.... volgende week komt de nieuwe Nos Ether uit... gaat ie ook bij jullie in het assortiment komen of niet??? als je info over wilt kan je die krijgen...

Per 100gr:

KJ 1638
Kcal 390
Eiwit 70
Koolhydraten 13,6
Vet 6,3

Jup, had ik voor gevraagd.

Maar MCT's zijn geen onverzadigde vetten :P Zijn verzadigde vetten.:D

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.636
Yo René.... volgende week komt de nieuwe Nos Ether uit... gaat ie ook bij jullie in het assortiment komen of niet??? als je info over wilt kan je die krijgen...

oo heb je info? als ik nu bestel dan neem ik aan de nieuwe te krijgen.. ik ga even kijken op de FIBO ervoor en contacten leggen.. IK heb een hele verlanglijst bij me haha

ey gozer, valle die nieuwe t-shirts n beetje wijd uit?

of is t te vergelijke met de normale zooi?

Terug
Naar boven