Of anders deze:
Low Carb Protein Bar
In elk geval de cookie dough
@XXL Nutrition Komt de pinda caramel low carb nog terug?
Low Carb Protein Bar
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jij hebt het ook niet getroffen he, kanjer van me. Lactose en gluten lijkt me behoorlijk lastig, zeker bij een eiwitrijk dieet met goede carb bronnen..Er zijn er wel een paar zonder pinda resten. Weet alleen even niet meer welke.heb er ook naar gekeken... pinda allergie.... maar hier helaas ook lactose en gluten dus houdt het bij mij qua repen op.
Maar ik dacht wel dat er een crunchy bar was zonder noten.

Thanks! Zal er naar kijken.Of anders deze:
Low Carb Protein Bar
Sorry @XXL Nutrition dat ik even jullie topic overneem, maar wil een paar mede-kanjers hier proberen te helpen.
@marina1975 @Vito , is dit misschien een plek om te zoeken?
Of anders deze:
Low Carb Protein Bar
Die komt niet meer terug, we krijgen wel een nieuwe smaak Cookies & Cream
ThanksSorry @XXL Nutrition dat ik even jullie topic overneem, maar wil een paar mede-kanjers hier proberen te helpen.
@marina1975 @Vito , is dit misschien een plek om te zoeken?

en erg veel zoet..... en omdat ik meer allergieen heb behalve gluten kan ik eigenlijk maar weinig van ze hebben.

Ok, ik ben benieuwd, de crunchy C&C vind ik best lekker, maar mij toch iets te zoet en de standaard C&C bevalt me niet zo, gelukkig hebben jullie een stuk of 20 verschillende repen, dus er blijft nog genoeg lekkers over.
De overige 3 low carb smaken blijven voorlopig wel?
Wanneer komt de Vloeibaar Grip Magnesium weer op voorraad?

Leef jij ook nog?Ben echt een fan van de smaakloze organic green protein, zie dat tie op aanbieding staat: gaat deze eruit?
deze: Biologische Green Protein
Also, is de verdeling van eiwitten 1/3 elk of?

Ben echt een fan van de smaakloze organic green protein, zie dat tie op aanbieding staat: gaat deze eruit?
deze: Biologische Green Protein
Also, is de verdeling van eiwitten 1/3 elk of?
Ja die gaat eruit, er is weinig vraag naar bij onze klanten.

hoeveel hebben jullie nog over en komt er een smaakloze vervanger?
Light Saus
Kun je de light-saus buiten de koelkast laten staan? Ook als ze geopend zijn?
Wil zo'n 12-pack gaan bestellen maar denk niet dat dat allemaal in de koelkast gaat passen.