MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Er zijn er wel een paar zonder pinda resten. Weet alleen even niet meer welke. :o heb er ook naar gekeken... pinda allergie.... maar hier helaas ook lactose en gluten dus houdt het bij mij qua repen op.
Maar ik dacht wel dat er een crunchy bar was zonder noten.
Jij hebt het ook niet getroffen he, kanjer van me. Lactose en gluten lijkt me behoorlijk lastig, zeker bij een eiwitrijk dieet met goede carb bronnen.. :(

Die komt niet meer terug, we krijgen wel een nieuwe smaak Cookies & Cream

Ok, ik ben benieuwd, de crunchy C&C vind ik best lekker, maar mij toch iets te zoet en de standaard C&C bevalt me niet zo, gelukkig hebben jullie een stuk of 20 verschillende repen, dus er blijft nog genoeg lekkers over.

De overige 3 low carb smaken blijven voorlopig wel?

Sorry @XXL Nutrition dat ik even jullie topic overneem, maar wil een paar mede-kanjers hier proberen te helpen.

@marina1975 @Vito , is dit misschien een plek om te zoeken?

Ik ken de shop (en velen meer van dit soort)....helaas kan ik heel veel al niet hebben ivm maag-darmproblemen en daardoor vertering-opnameproblemen ...
Maar ze zijn ook erg duur... :( en erg veel zoet..... en omdat ik meer allergieen heb behalve gluten kan ik eigenlijk maar weinig van ze hebben.

Maar echt superfijn dat je meedenkt. :) :kiss:

• Topic Starter Topic Starter
  • #36.769
Ok, ik ben benieuwd, de crunchy C&C vind ik best lekker, maar mij toch iets te zoet en de standaard C&C bevalt me niet zo, gelukkig hebben jullie een stuk of 20 verschillende repen, dus er blijft nog genoeg lekkers over.

De overige 3 low carb smaken blijven voorlopig wel?

Ja die blijven allemaal.

Ben echt een fan van de smaakloze organic green protein, zie dat tie op aanbieding staat: gaat deze eruit? :(

deze: Biologische Green Protein

Also, is de verdeling van eiwitten 1/3 elk of?

Light Saus

Kun je de light-saus buiten de koelkast laten staan? Ook als ze geopend zijn?
Wil zo'n 12-pack gaan bestellen maar denk niet dat dat allemaal in de koelkast gaat passen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #36.779
Light Saus

Kun je de light-saus buiten de koelkast laten staan? Ook als ze geopend zijn?
Wil zo'n 12-pack gaan bestellen maar denk niet dat dat allemaal in de koelkast gaat passen.

Eenmaal geopend moeten ze in de koelkast bewaard worden, flesjes zijn niet heel groot maar weet natuurlijk niet hoe groot of klein je koelkast is ;-)

Ik zie dat de Whey Delicious Aardbei is uitverkocht. Heb me aangemeld voor de reminder, maar wanneer is de verwachte datum dat deze week op voorraad is?

Terug
Naar boven