Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Bezoekers in dit topic

Is het bekend wanneer de aardbei smaak van Whey Delicious weer op voorraad is?
 
Vraagje: gaan jullie ook Redcon1 supps in jullie assortiment opnemen? Ben wel benieuwd maar hun lijn, beoordelingen zijn erg goed internationaal gezien
 
Lekkere short is dat! wel dik maar vind dat zelf wel fijn.

Inderdaad wel dik, maar vind dat zelf ook geen probleem. Heb hem ook meebesteld tijdens de vorige bestelling. Helaas zijn de meeste maten uitverkocht. Krijgen jullie ze wel weer binnen?
 
Welke eiwittenshake van XXL raden jullie mij aan?

Ik heb altijd All Day Protein gehad maar deze is nu bijna op. Ik was er wel altijd blij mee dus ik heb zoiets van ik bestel hem nog een keer maar ja het is toch flink wat geld dus wellicht dat ik voor een andere moet gaan. Maar aan de andere kant bevalt die prima dus waarom zal ik hem niet nog een keer bestellen.

Wat is precies het verschil tussen Whey Isolaat en Whey Hydrolisaat?
 
Welke eiwittenshake van XXL raden jullie mij aan?

Ik heb altijd All Day Protein gehad maar deze is nu bijna op. Ik was er wel altijd blij mee dus ik heb zoiets van ik bestel hem nog een keer maar ja het is toch flink wat geld dus wellicht dat ik voor een andere moet gaan. Maar aan de andere kant bevalt die prima dus waarom zal ik hem niet nog een keer bestellen.

Wat is precies het verschil tussen Whey Isolaat en Whey Hydrolisaat?
Als je geen lactose intolerantie hebt is de meerwaarde van hydro ten opzichte van isolaat eigenlijk niets. Hydro is iets sneller opneembaar maar dat zal je als gewone krachtsporter totaal niet merken. Je kan gewoon met de perfect whey 4 kg zakken af als normale kracht sporter.
 
Als je geen lactose intolerantie hebt is de meerwaarde van hydro ten opzichte van isolaat eigenlijk niets. Hydro is iets sneller opneembaar maar dat zal je als gewone krachtsporter totaal niet merken. Je kan gewoon met de perfect whey 4 kg zakken af als normale kracht sporter.
Waarom bestaat er dan All Day Protein of wanneer moet men All Day Protein gebruiken ten opzichten van gewone whey? Ik heb volgens mij een keer zo'n 4KG zak gehad alleen vond ik deze erg irritant in het gebruik. Heb liever een pot eigenlijk

Bedankt voor je bericht
 
Waarom bestaat er dan All Day Protein of wanneer moet men All Day Protein gebruiken ten opzichten van gewone whey? Ik heb volgens mij een keer zo'n 4KG zak gehad alleen vond ik deze erg irritant in het gebruik. Heb liever een pot eigenlijk

Bedankt voor je bericht
Night protein is caseine. Dus langzame eiwitten die vooral voor de nacht wordt gebruikt.
Gewone whey is sneller opneembaar. De all day is een mix van snelle en langzame eiwitten en dus ideaal voor overdag en kan je de hele dag door nemen.

Maar als je gewone whey neemt en in de avond een bakkie kwark heb je ook je trage eiwitten in de avond.

Bewaar de pot van de all day en gooi een deel van de zak over ;)
Had je zelf ook kunnen bedenken toch? :rolleyes: ;)
 
Night protein is caseine. Dus langzame eiwitten die vooral voor de nacht wordt gebruikt.
Gewone whey is sneller opneembaar. De all day is een mix van snelle en langzame eiwitten en dus ideaal voor overdag en kan je de hele dag door nemen.

Maar als je gewone whey neemt en in de avond een bakkie kwark heb je ook je trage eiwitten in de avond.

Bewaar de pot van de all day en gooi een deel van de zak over ;)
Had je zelf ook kunnen bedenken toch? :rolleyes: ;)
Ja de pot bewaren is op zich ook wel een plan. Moet ik deze wel goed schoonmaken en drogen want daar was het volgende keer volgens mij mee fout gegaan want toen ik het in een pot had gedaan was het na een paar maanden erg gaan stinken. Maar dat is gewoon mijn fout geweest dan denk ik.:o

Echter snap ik nog steeds niet het voordeel van normale Whey ten opzichte van All Day Protein dan. Is normale whey dan krachtiger, of goedkoper?
 
Ik heb achter in de kast een halve pot Isotonic vanonder het stof gehaald. Expire date 02-2018, is deze nog goed voor consumptie?
 
Ik heb achter in de kast een halve pot Isotonic vanonder het stof gehaald. Expire date 02-2018, is deze nog goed voor consumptie?
kiek mar uut dat je niet groen uutslaat
 
Aardbei whey nog steeds niet op voorraad:(.
 
Ik heb achter in de kast een halve pot Isotonic vanonder het stof gehaald. Expire date 02-2018, is deze nog goed voor consumptie?
Kan prima. Zolang het niet stinkt of raar smaakt kan het geen kwaad. Whey kan je ook prima over datum nog gebruiken.
Dus gewoon proberen.
 
Back
Naar boven