XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Dat kan zeker kloppen Rob. Hoeveel omega 3 je moet nemen daar is niet echt een richtlijn voor. Wij vinden eigenlijk 2-3 per dag en daarom zit het nu ook in een potje van 100 caps en niet meer in een doosje met 60 caps

omega_3_ultra_pure2.png

Ja ik ben het er zeker mee eens. Het is zo dat ik namelijk 4 gram wil nemen. Maarrrrr ik weet nu dus niet meer zeker of dit betekend 4 caps nemen of moet ik naar 8?

Het is dus voor mij nu beetje verwarrend dat er staat dosis 2 caps wat 2 gram visolie is waarvan dus iets van 800 mg epa/dha. Maar ik vraag me dus af of dat niet 1600 moet zijn? Dat die 800mg per capsule van 1 gram is (zo was het voorheen). Als dat zo is zou het wellicht duidelijk zijn het op die manier weer te geven.

Verder ben ik erg tevreden over het product en de prijs is super maar ik weet ff niet meer hoeveel ik er moet gaan droppen. Thanks!

Zonet mijn bestelling binnengekregen maar helaas een proteïnereep niet gekregen. Waar geef ik dit best door?

Simpelgesteld zijn er twee processen die zorgen voor spiergroei/afbraak. Aan de ene kant Muscle Protein Synthesis(MPS) en aan de andere kant Muscle Protein Breakdown(MPB), zie dit als een weegschaal. Als MPS>MPB is bouw je spieren op en vice versa. Waar BCAA’s alleen zorgen voor een lagere MPB-totaal nutteloos zijn ze dus niet- hebben EAA’s ook invloed op een verhoging van de MPS. Zou je dus aanraden om eerder voor EAA’s te gaan dan BCAA’s wanneer je het tijdens de krachttraining neemt.

leucine stimuleert wel degelijk de MPS....

leucine-stimulates-mtor-01.jpg

Eens, maar voor het aanmaken van spiermassa zijn alle aminozuren nodig. Wanneer je dus enkel leucine (of bcaa’s) supplementeert gaat je lichaam dus spiereiwitten moeten recyclen. Lees ook even het onderzoek door dat ik in de post erna geplaatst heb.

Ik vind het wel lekker weg drinken maar zie bijna nooit positieve dingen over bcaas het is bv wel een top 50 product bij xxl. Persoonlijk vind ik het wel lekker weg drinken onder het trainen. Maar kan niet echt zeggen als ik het niet gebruik dat ik het mis

Ik vind het wel lekker weg drinken maar zie bijna nooit positieve dingen over bcaas het is bv wel een top 50 product bij xxl. Persoonlijk vind ik het wel lekker weg drinken onder het trainen. Maar kan niet echt zeggen als ik het niet gebruik dat ik het mis
Same here! verwacht er ook geen 'wonderen' van.

Als jij 20 tot 30 euro wilt uitgeven voor een potje dure aanmaak limonade, be my guest ;-)

Ik eet liever gewoon m'n eiwitten, en als ik een smaakje aan m'n water wil bestel ik wel de Bolero aanmaak zakjes voor n paar euro :D

• Like
Waarderingen: Vonk
Rene, gefeliciteerd met albert he.

Ik had een reepje te kort in mijn bestelling en kreeg ter vergoeding een tegoedbon van €2,5. Ik heb niets meer nodig in het korte, dus voor iemand die het kan gebruiken: A6F39301

Wel laten weten als je deze gebruikt hebt aub, zo kan de rest zien of ze het nog moeten proberen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #36.813
Zojuist Bill Llewellyn's Anabolics boek bij jullie besteld :) Wilde hem eigenlijk al via amazon bestellen, maar zag tot mijn grote verbazing dat jullie het ook verkopen. Kostte omgerekend wel 4 euro meer, maar dan heb ik 'em ook gelijk morgen in huis als het goed is, in plaats van nog twee weken te wachten. Super!

Is het eigenlijk veel verkocht door jullie?

• #36.815
Zojuist Bill Llewellyn's Anabolics boek bij jullie besteld :) Wilde hem eigenlijk al via amazon bestellen, maar zag tot mijn grote verbazing dat jullie het ook verkopen. Kostte omgerekend wel 4 euro meer, maar dan heb ik 'em ook gelijk morgen in huis als het goed is, in plaats van nog twee weken te wachten. Super!

Is het eigenlijk veel verkocht door jullie?

Het is een behoorlijk groot en dik boek. Het is redelijk verkocht meer als ik dacht.

Wat hier geprobeerd wordt te zeggen is dat BCAAs de spiereiwitsynthese verhogen, maar dat eiwit met eenzelfde hoeveelheid BCAAs de spiereiwitsynthese nóg meer verhoogt. Maximale stimulering kan niet bereikt worden met alléén BCAAs en is ook onhoudbaar op elk redelijk termijn (simpelweg omdat andere essentiele aminozuren ontbreken, ze zijn essentieel met reden).

Vraagje, ik zie dat jullie producten van Protan hebben, waaronder de Bodybuilder Bronze. Kunnen jullie ook aan de Bikini Bronze komen? Bikini Bronze® - Pro Tan®

• #36.819
Ik dacht dat we deze hadden gehad.. moet het navragen maar zitten midden in de verhuizing momenteel. Spullen aan het overbrengen. Vanaf zondag moet we de orders gaan picken vanuit de nieuwe locatie. Extreme drukte :eek!:

Een tijdje terug het dubbel zipper vest besteld en een roze shaker voor mijn vriendin. Binnenrits van het vest is kapot en de dop van de shaker ook al na 1x gebruiken. Ordernummer was 1110622

Terug
Naar boven