- Waardering
- 5.498
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 15%
Dat kan zeker kloppen Rob. Hoeveel omega 3 je moet nemen daar is niet echt een richtlijn voor. Wij vinden eigenlijk 2-3 per dag en daarom zit het nu ook in een potje van 100 caps en niet meer in een doosje met 60 caps
![]()
Ja ik ben het er zeker mee eens. Het is zo dat ik namelijk 4 gram wil nemen. Maarrrrr ik weet nu dus niet meer zeker of dit betekend 4 caps nemen of moet ik naar 8?
Het is dus voor mij nu beetje verwarrend dat er staat dosis 2 caps wat 2 gram visolie is waarvan dus iets van 800 mg epa/dha. Maar ik vraag me dus af of dat niet 1600 moet zijn? Dat die 800mg per capsule van 1 gram is (zo was het voorheen). Als dat zo is zou het wellicht duidelijk zijn het op die manier weer te geven.
Verder ben ik erg tevreden over het product en de prijs is super maar ik weet ff niet meer hoeveel ik er moet gaan droppen. Thanks!

Wilde hem eigenlijk al via amazon bestellen, maar zag tot mijn grote verbazing dat jullie het ook verkopen. Kostte omgerekend wel 4 euro meer, maar dan heb ik 'em ook gelijk morgen in huis als het goed is, in plaats van nog twee weken te wachten. Super!