XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Bezoekers in dit topic

  • Kortbij nog korting in het verschiet? :) moet weer een grote order plaatsen. Al meermaals gehad dat ik dat doe en 3 dagen later kortingscode xD dus maar ff luisteren hier haha
     
    Kortbij nog korting in het verschiet? :) moet weer een grote order plaatsen. Al meermaals gehad dat ik dat doe en 3 dagen later kortingscode xD dus maar ff luisteren hier haha

    Ik verwacht weer een kortingsactie vanaf Pinksteren ongeveer. We hebben even geen acties gehad vanwege de verhuizing en nasleep daarvan.
     
    Ik verwacht volgende week weer veel producten binnen.
    Aardbei whey helaas afgelopen week niet binnengekomen. Bekend of dit volgende week wordt? Anders zit ik zonder whey :o.
     
    Aardbei whey helaas afgelopen week niet binnengekomen. Bekend of dit volgende week wordt? Anders zit ik zonder whey :o.

    Ik moet dat navragen wanneer alle whey smaken weer komen.
     
    Ha René, enig idee wanneer de vochtafdrijvers weer op voorraad komen? Gisteren even gezocht en waren praktisch allemaal uitverkocht...
     
    Gister bestelling weer binnen gekregen :cool:

    Helaas van de 2 bestelde pizza saus, maar 1 ontvangen en 1 ketchup (:barf:) die niet besteld was..
     
    Nog mensen die unleash preworkout gebruiken? Ik heb hem nu al een hele tijd open, omdat ik weinig preworkout gebruik. Is het normaal dat die helemaal samen klonterd na een tijdje? Doet wel nog zijn werking hoor :) gewoon even checken
     
    Ja, veel PWO klonteren na een tijdje..
     
    Enige idee wanneer 5150 weer binnenkomt?
     
    Enig idee of er zeer binnenkort nog Night protein in de aanbieding komt? :D
     
    Nog mensen die unleash preworkout gebruiken? Ik heb hem nu al een hele tijd open, omdat ik weinig preworkout gebruik. Is het normaal dat die helemaal samen klonterd na een tijdje? Doet wel nog zijn werking hoor :) gewoon even checken

    Komt gewoon door het vocht wat er uit de lucht in trekt. Kan in principe geen kwaad, gewoon zorgen dat je het op een plek bewaart waar het droog is en de temperatuur stabiel, dat verminderd de kans daarop.
     
    Damn dat potje van Insane is onhandig zeg. Zware kudo's als jullie deze in een normaal potje verkopen.

    Wel goede PWO trouwens.
     
    Nog mensen die unleash preworkout gebruiken? Ik heb hem nu al een hele tijd open, omdat ik weinig preworkout gebruik. Is het normaal dat die helemaal samen klonterd na een tijdje? Doet wel nog zijn werking hoor :) gewoon even checken
    In de koelkast bewaren
     
    Wanneer zijn alle smaken whey delicious in 1kg potten weer leverbaar? :)
     
    Damn dat potje van Insane is onhandig zeg. Zware kudo's als jullie deze in een normaal potje verkopen.

    Wel goede PWO trouwens.
    haha echt een schijtpotje inderdaad, misschien de opening wat groter maken? hij werkt wel goed.
     
    Ik vind sowieso de meeste potten kut! En zelfde als de fucking scoopies zoeken in zo'n pot. Hoezo maken ze die nou nooit eens vast aan bovenkant deksel binnen/buitenkant zo moeilijk is dat niet
     
    Back
    Naar boven