AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #36.821
Zit er nog een leuke koningsdag actie aan te komen? #durftevragen :rolleyes::rolleyes:

Geen nieuwe weekaanbieding?

Das volgens mij de weekaanbieding van vorige week nog.

• #36.828
:thumbup:
Dan wacht ik gewoon even totdat het aesthetic pak er weer is.

Complimenten voor de Insane pwo, goedkoop en je gaat er lekker op:)

Omdat het in het topic over veganisme over aminozuren gaat, ben ik eens gaan kijken naar de webshops van diverse supplementenverkopers.

Bij XXL staat bij de EAS dat het 100% geschikt is voor vegetariërs. Nu vraag ik me dan af of er dan ook uit melkeiwitten (om een vb te geven) onttrokken is? Of van waar komt dit/hoe wordt dit geproduceerd? Of is dit allemaal synthetisch/kunstmatig? Ik ken van die technische dingen niet genoeg, dus vraag het even...

• #36.833
Omdat het in het topic over veganisme over aminozuren gaat, ben ik eens gaan kijken naar de webshops van diverse supplementenverkopers.

Bij XXL staat bij de EAS dat het 100% geschikt is voor vegetariërs. Nu vraag ik me dan af of er dan ook uit melkeiwitten (om een vb te geven) onttrokken is? Of van waar komt dit/hoe wordt dit geproduceerd? Of is dit allemaal synthetisch/kunstmatig? Ik ken van die technische dingen niet genoeg, dus vraag het even...

De aminozuren worden via fermentatie ontrokken uit plantaardige bronnen. Dat is een natuurlijk proces met enzymen.

Het ligt er maar net aan hoe ze aan die enzymen zijn gekomen.

Is er zicht op wanneer deze weer op voorraad is? Body Mass Tape Measure

Zit er al een paar dagen m'n bestelling voor uit te stellen :D

Komt er nog een kortingscode? ik ben bijna door mijn voorraad Whey heen en wil weer inslaan voor paar maanden.

Vandaag deze binnen gekregen van jullie: Aesthetic Stretch Short

Ziet er goed uit en zit lekker. Betaal me normaal gesproken blauw voor wat casual shorts. Denk dat ik er hier nog een paar van ga bestellen.

Terug
Naar boven