MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

.....
Ik begrijp je Ron maar daar is helaas niets aan te doen, we mailen ook altijd de kortingen. Zo werken vrijwel alle merken/bedrijven.....
Ik snap het hoor, vanuit jullie perspectief. Via de mail heb ik nog geen kortingscode mogen ontvangen.
Die 15% vanwege de verhuizing heb ik (nadat ik had besteld :D) gelezen op facebook.

Maar het is duidelijk hoor. Het is niet zo dat ik nu plotseling ergens anders ga bestellen. :thumbs:
Wilde enkel lekker ff klagen zoals elke Nederlander behoort te doen. :roflol:

Dat zeg ik toch niet, dat ik met terugwerkende kracht korting wil.
Van de appie krijg ik elke week een krantje in de bus. Van XXL krijg ik geen krantje (mailing). Ik moet het toevallig zien ergens.
En ik vraag ook niet met terugwerkende kracht.
Ik doe een voorstel om voor langdurige vaste klanten een vaste korting aan te bieden. Op basis van hun eigen bestellingen is dat in te regelen.
Ik snap ook dat je dat eigenlijk niet wil en je enkel voor de readers de korting biedt.

Maar ik klaag er wel ff over. :p

Via xxlnutrition app dat je melding op je mobiel krijgt over een kortingscode die eraan komt. Dat zou ideaal zijn.

• Topic Starter Topic Starter
  • #36.903
Dat zeg ik toch niet, dat ik met terugwerkende kracht korting wil.
Van de appie krijg ik elke week een krantje in de bus. Van XXL krijg ik geen krantje (mailing). Ik moet het toevallig zien ergens.
En ik vraag ook niet met terugwerkende kracht.
Ik doe een voorstel om voor langdurige vaste klanten een vaste korting aan te bieden. Op basis van hun eigen bestellingen is dat in te regelen.
Ik snap ook dat je dat eigenlijk niet wil en je enkel voor de readers de korting biedt.

Maar ik klaag er wel ff over. :p

Klagen is menselijk ;)

Gaat jullie nieuwe magazijn ervoor zorgen dat alle producten beter voorradig zijn? Ik wilde whey delicious 2,5 kg bestellen en vanilla cinnamon, snickerdoodle en aardbei zijn allemaal op. Dit komt wel vaker voor overigens. Wanneer zijn deze 3 weer op voorraad?

Snickerdoodle? :roflol:

Ik heb vanmorgen bij jullie een bestelling gedaan maar nu blijft deze bestelling in de winkelwagen zitten. Weet niet of dit een feature is of een bug?

Broekie binnen

20180524_163636.jpg

Ik snap het hoor, vanuit jullie perspectief. Via de mail heb ik nog geen kortingscode mogen ontvangen.
Die 15% vanwege de verhuizing heb ik (nadat ik had besteld :D) gelezen op facebook.

Maar het is duidelijk hoor. Het is niet zo dat ik nu plotseling ergens anders ga bestellen. :thumbs:
Wilde enkel lekker ff klagen zoals elke Nederlander behoort te doen. :roflol:
Ga ik ook bij de shell vragen. Wil voortaan korting want ik tank altijd bij jullie

• Topic Starter Topic Starter
  • #36.910
Gaat jullie nieuwe magazijn ervoor zorgen dat alle producten beter voorradig zijn? Ik wilde whey delicious 2,5 kg bestellen en vanilla cinnamon, snickerdoodle en aardbei zijn allemaal op. Dit komt wel vaker voor overigens. Wanneer zijn deze 3 weer op voorraad?
Mijn berichtje vergeten te quoten @XXL Nutrition

...

Laatst bewerkt:
Meer problemen gehad met postNL vandaag?
Gisteren besteld, zou vandaag komen want heb het morgen nodig, nog niet geweest.
Kijk ik nu op track&trace staat er dat ze (verwachten) morgen te komen. Geen ramp maar wel vervelend als je het morgen nodig had.

Zou normaal leeg moeten zijn na bestelling, zal ernaar laten kijken. Welke browser en versie gebruik je?

Chrome Versie 66.0.3359.181 (Officiële build) (64-bits)

Ik had eerst ingelogd toen bestelling gedaan en bleef de wagen vol zitten. Daarna uitgelogd en opnieuw ingelogd toen was die leeg.

Gewoon zorgen dat je 1 potje op voorraad heb ...kom je nooit voor verrassingen te staan....minder stress...

De delicious crunchy eiwitrepen zijn echt heel lekker. Qua kcal te vergelijken met een Snickers of Lion, maar dan wel met een veel hoger percentage eiwitten. Ik heb twee vragen over deze repen:

* Wanneer zou de pistache smaak opnieuw beschikbaar zijn?
* Welke eiwitbronnen bevatten deze repen? Zijn het ietwat nuttige eiwitten voor een sporter?

@XXL Nutrition

Die xxl horloge , is dit een oversized sporthorloge of eerder een normaal model van grote? Word niet echt wijzer van de afmetingen, met of zonder zijknopjes gemeten etc

Had al via Facebook gestuurd maar geen reactie.

Terug
Naar boven