MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Ja of gewoon een andere smaak kiezen.

Ja of gewoon bij body en fit bestellen. :trollface:

doe maar extra suiker voor mij...

• Topic Starter Topic Starter
  • #36.924
Meer problemen gehad met postNL vandaag?
Gisteren besteld, zou vandaag komen want heb het morgen nodig, nog niet geweest.
Kijk ik nu op track&trace staat er dat ze (verwachten) morgen te komen. Geen ramp maar wel vervelend als je het morgen nodig had.

ja mee eens, maar is heel druk momenteel bij postnl en grotere kans op vertragingen dan normaal.

Chrome Versie 66.0.3359.181 (Officiële build) (64-bits)

Ik had eerst ingelogd toen bestelling gedaan en bleef de wagen vol zitten. Daarna uitgelogd en opnieuw ingelogd toen was die leeg.

Is een bug, is reeds opgelost of is spoedig opgelost. Kwam door veranderingen vanwege privacy wetgeving. Was iets niet helemaal goed gedaan.

De delicious crunchy eiwitrepen zijn echt heel lekker. Qua kcal te vergelijken met een Snickers of Lion, maar dan wel met een veel hoger percentage eiwitten. Ik heb twee vragen over deze repen:

* Wanneer zou de pistache smaak opnieuw beschikbaar zijn?
* Welke eiwitbronnen bevatten deze repen? Zijn het ietwat nuttige eiwitten voor een sporter?

Eiwitbronnen vind je in de ingredientenlijst, staan er allemaal tussen. verschilt wat per reep. Leveringen verlopen helaas heel slecht en heb geen goede informatie wanneer die smaak er weer is.

@XXL Nutrition

Die xxl horloge , is dit een oversized sporthorloge of eerder een normaal model van grote? Word niet echt wijzer van de afmetingen, met of zonder zijknopjes gemeten etc

Had al via Facebook gestuurd maar geen reactie.

Is een oversized horloge, maatje groter dan normaal.

@XXL Nutrition Ik zoek een goede pre workout en ik twijfel tussen Der Hammer en jullie nieuwe Insane.

Ik zoek naast de extreme boost ook een lekkere pomp tijdens het trainen (ik neig naar Der Hammer vanwege de grote dosering Citrulline Malaat, maar vraag het liever de experts ;) )

@XXL Nutrition Ik zoek een goede pre workout en ik twijfel tussen Der Hammer en jullie nieuwe Insane.

Ik zoek naast de extreme boost ook een lekkere pomp tijdens het trainen (ik neig naar Der Hammer vanwege de grote dosering Citrulline Malaat, maar vraag het liever de experts ;) )

Ik zou der hammer aanraden, best goede pwo

• #36.927
Besteld! Ook gelijk even 60 gelcaps Vitamine D3 3000 IU mee besteld :D (nummer: 1198194)

Had gisteren besteld ergens in de middag (ordernummer 1198043) en geen verzendbevestiging gekregen. Vandaag ook nog geen verzendbevestiging. Iets niet voorradig?

Edit: net wel de verzendbevestiging gekregen.

Laatst bewerkt:
  • #36.931
Had gisteren besteld ergens in de middag (ordernummer 1198043) en geen verzendbevestiging gekregen. Vandaag ook nog geen verzendbevestiging. Iets niet voorradig?

Edit: net wel de verzendbevestiging gekregen.

aha ok mooi. Het is heel druk geweest en dat in combinatie met een groot aandeel geblesseerden/zieken kwam wat ongelukkig uit hier.

Rene,

Ik moet een tijd lactose vrij door het leven gaan om te kijken of ik er een intolerantie voor heb. Welke eiwitten raad je me aan?

@XXL Nutrition Ondanks dat er een 'vochtzakje' in Der Hammer zit, heb ik toch erg veel last van klonten/klontjes.....is dit normaal of heeft dit te maken met het vochtige weer waar we nu in zitten? (vandaag voor de 1e keer gebruikt)

• #36.935
@XXL Nutrition Ondanks dat er een 'vochtzakje' in Der Hammer zit, heb ik toch erg veel last van klonten/klontjes.....is dit normaal of heeft dit te maken met het vochtige weer waar we nu in zitten? (vandaag voor de 1e keer gebruikt)

Heeft toch te maken met het weer van nu in combinatie met de luchtvochtigheid. Pre's trekken altijd vocht aan.

Rene,

Ik moet een tijd lactose vrij door het leven gaan om te kijken of ik er een intolerantie voor heb. Welke eiwitten raad je me aan?
Whey hydrolisaat, verdraag zelf geen lactose en ben hypergevoelig. Met deze whey geen enkele last.

1. Mijn bestelling van vorige week donderdag in de middag besteld, bevestiging ontvangen voor vrijdag, geen t&t, geen levering

Vrijdag een t&t voor zaterdag en geleverd.

Nu lees ik hierboven dat het vaker voorkomt, is het mogelijk iets van een melding te krijgen als het niet lukt en een gratis verplaatsing naar een makkelijk leveringslot, dan hoeft er ook niemand te gaan zitten wachten?

2. Overigens probeem van Jason dat de bestelling later nog in Chrome in m'n mandje stond had ik ook.

3. Wanneer komt de light jam weer? Familie heeft die liever dan die van Zonnatura!

• #36.938
1. Mijn bestelling van vorige week donderdag in de middag besteld, bevestiging ontvangen voor vrijdag, geen t&t, geen levering

Vrijdag een t&t voor zaterdag en geleverd.

Nu lees ik hierboven dat het vaker voorkomt, is het mogelijk iets van een melding te krijgen als het niet lukt en een gratis verplaatsing naar een makkelijk leveringslot, dan hoeft er ook niemand te gaan zitten wachten?

2. Overigens probeem van Jason dat de bestelling later nog in Chrome in m'n mandje stond had ik ook.

3. Wanneer komt de light jam weer? Familie heeft die liever dan die van Zonnatura!

Bovenstaande is een incident, we hebben veel zieken gehad en wat problemen met order picken. Ook wat het tijdens de actie extreem druk.

ik ga vragen wanneer de jam weer komt :)

Terug
Naar boven