- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Meer problemen gehad met postNL vandaag?
Gisteren besteld, zou vandaag komen want heb het morgen nodig, nog niet geweest.
Kijk ik nu op track&trace staat er dat ze (verwachten) morgen te komen. Geen ramp maar wel vervelend als je het morgen nodig had.
Chrome Versie 66.0.3359.181 (Officiële build) (64-bits)
Ik had eerst ingelogd toen bestelling gedaan en bleef de wagen vol zitten. Daarna uitgelogd en opnieuw ingelogd toen was die leeg.
De delicious crunchy eiwitrepen zijn echt heel lekker. Qua kcal te vergelijken met een Snickers of Lion, maar dan wel met een veel hoger percentage eiwitten. Ik heb twee vragen over deze repen:
* Wanneer zou de pistache smaak opnieuw beschikbaar zijn?
* Welke eiwitbronnen bevatten deze repen? Zijn het ietwat nuttige eiwitten voor een sporter?
@XXL Nutrition
Die xxl horloge , is dit een oversized sporthorloge of eerder een normaal model van grote? Word niet echt wijzer van de afmetingen, met of zonder zijknopjes gemeten etc
Had al via Facebook gestuurd maar geen reactie.
)@XXL Nutrition Ik zoek een goede pre workout en ik twijfel tussen Der Hammer en jullie nieuwe Insane.
Ik zoek naast de extreme boost ook een lekkere pomp tijdens het trainen (ik neig naar Der Hammer vanwege de grote dosering Citrulline Malaat, maar vraag het liever de experts)
@XXL Nutrition Ik zoek een goede pre workout en ik twijfel tussen Der Hammer en jullie nieuwe Insane.
Ik zoek naast de extreme boost ook een lekkere pomp tijdens het trainen (ik neig naar Der Hammer vanwege de grote dosering Citrulline Malaat, maar vraag het liever de experts)

Besteld! Ook gelijk even 60 gelcaps Vitamine D3 3000 IU mee besteld(nummer: 1198194)
Had gisteren besteld ergens in de middag (ordernummer 1198043) en geen verzendbevestiging gekregen. Vandaag ook nog geen verzendbevestiging. Iets niet voorradig?
Edit: net wel de verzendbevestiging gekregen.
@XXL Nutrition Ondanks dat er een 'vochtzakje' in Der Hammer zit, heb ik toch erg veel last van klonten/klontjes.....is dit normaal of heeft dit te maken met het vochtige weer waar we nu in zitten? (vandaag voor de 1e keer gebruikt)
@XXL Nutrition Ondanks dat er een 'vochtzakje' in Der Hammer zit, heb ik toch erg veel last van klonten/klontjes.....is dit normaal of heeft dit te maken met het vochtige weer waar we nu in zitten? (vandaag voor de 1e keer gebruikt)
Whey hydrolisaat, verdraag zelf geen lactose en ben hypergevoelig. Met deze whey geen enkele last.Rene,
Ik moet een tijd lactose vrij door het leven gaan om te kijken of ik er een intolerantie voor heb. Welke eiwitten raad je me aan?
1. Mijn bestelling van vorige week donderdag in de middag besteld, bevestiging ontvangen voor vrijdag, geen t&t, geen levering
Vrijdag een t&t voor zaterdag en geleverd.
Nu lees ik hierboven dat het vaker voorkomt, is het mogelijk iets van een melding te krijgen als het niet lukt en een gratis verplaatsing naar een makkelijk leveringslot, dan hoeft er ook niemand te gaan zitten wachten?
2. Overigens probeem van Jason dat de bestelling later nog in Chrome in m'n mandje stond had ik ook.
3. Wanneer komt de light jam weer? Familie heeft die liever dan die van Zonnatura!

Voor je het weet heb ik ze ook aan de havermout, pindakaas enz, enz....