XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Bezoekers in dit topic

Zondag besteld, zending is enkel nog maar 'gesorteerd'. Klopt niet echt denk ik?
bestelnr 1196758
 
Toevallig nog acties in de planning op pre workout?
3 halen ,2 betalen ofzo?
 
Inflatie toegeslagen op de hydrolisaat? :eek:
 
Viel mij ook op idd
 
Een paar pagina’s terug.

Prijs is helaas blijvend, heeft 2 oorzaken.
  1. We zijn overgestapt op een hydrolisaat met een hogere hydrolisegraad, het eiwit is dus meer opgeknipt (voorverteerd)
  2. Het blijkt dat de producent van de Hydrolisaat ons al die jaren een te lage prijs heeft berekend, er stond een fout in het systeem. We vonden het altijd al vreemd dat whey isolaat inkoop dezelfde prijs had als onze whey hydrolisaat omdat wij een hydrolisaat verkopen die gemaakt is van whey isolaat (vrijwel alle merken verkopen whey hydrolisaat gemaakt van whey concentraat).



Ik begrijp je Ron maar daar is helaas niets aan te doen, we mailen ook altijd de kortingen. Zo werken vrijwel alle merken/bedrijven.



Als ik het weet en ik krijg de vraag dan geef ik het aan, ben niet altijd op de hoogte van de planning.



Dit is inderdaad onlosmakelijk verboden aan het houden van kortingsacties, anders kan je geen acties meer houden.
 
Inmiddels is het denk al 4 weken dat de aardbei whey niet meer op voorraad is. Niet om de vervelende klant uit te hangen, maar ik smacht naar het plaatsen van een flinke bestelling aardbei whey:roflol: dus komt dit een dezer dagen nog op voorraad?
 
Inflatie toegeslagen op de hydrolisaat? :eek:

Prijs is helaas blijvend, heeft 2 oorzaken.
  1. We zijn overgestapt op een hydrolisaat met een hogere hydrolisegraad, het eiwit is dus meer opgeknipt (voorverteerd)
  2. Het blijkt dat de producent van de Hydrolisaat ons al die jaren een te lage prijs heeft berekend, er stond een fout in het systeem. We vonden het altijd al vreemd dat whey isolaat inkoop dezelfde prijs had als onze whey hydrolisaat omdat wij een hydrolisaat verkopen die gemaakt is van whey isolaat (vrijwel alle merken verkopen whey hydrolisaat gemaakt van whey concentraat).

Inmiddels is het denk al 4 weken dat de aardbei whey niet meer op voorraad is. Niet om de vervelende klant uit te hangen, maar ik smacht naar het plaatsen van een flinke bestelling aardbei whey:roflol: dus komt dit een dezer dagen nog op voorraad?

ik snap er zelf ook niets van, moet het weer navragen hoe dit nu zit...
 
Hoi,
Vanmorgen mijn pre workout binnen gekregen, wederom zonder geselecteerde goody.
Niet dat ik daardoor in de stress schiet ofzo, maar dit is de 3e achtereenvolgende bestelling waarbij de goody ontbreekt.
Beetje slordig vind ik.
 
Hoi,
Vanmorgen mijn pre workout binnen gekregen, wederom zonder geselecteerde goody.
Niet dat ik daardoor in de stress schiet ofzo, maar dit is de 3e achtereenvolgende bestelling waarbij de goody ontbreekt.
Beetje slordig vind ik.

ja dat is heel vreemd, zeker omdat we werken meteen order picksysteem, wat was je ordernummer en wat miste je? Ik denk dat er een fout in het systeem ergens moet zitten anders kan dat eigenlijk niet.
 
Roze xxl beker i love gym(niet voor mijzelf hoor )
Maar ik heb de bestelling nagekeken en zie dat ik op 24.95 euro uitkom ipv de benodigde 25 euro om een Goody te krijgen.
Wel apart dat ik een Goody uit kon kiezen , terwijl ik daar geen recht op heb toch?
Bedankt voor de snelle reactie in ieder geval.
 
Inmiddels is het denk al 4 weken dat de aardbei whey niet meer op voorraad is. Niet om de vervelende klant uit te hangen, maar ik smacht naar het plaatsen van een flinke bestelling aardbei whey:roflol: dus komt dit een dezer dagen nog op voorraad?

antwoord > Wordt allemaal zaterdag gemaakt en is maandag hier.

Roze xxl beker i love gym(niet voor mijzelf hoor )
Maar ik heb de bestelling nagekeken en zie dat ik op 24.95 euro uitkom ipv de benodigde 25 euro om een Goody te krijgen.
Wel apart dat ik een Goody uit kon kiezen , terwijl ik daar geen recht op heb toch?
Bedankt voor de snelle reactie in ieder geval.

De site laat je de goody 1 keuze dan wel zien zodat mensen nog iets kunnen toevoegen om het bedrag te halen, je kan de goody niet echt kiezen. Als je erop drukt wordt deze dan rood volgens mij en niet groen met een vinkje. Ik laat ernaar kijken of dat niet duidelijker kan.
 
Vandaag komt de 235U binnen, ik ben benieuwd :brew:
 
Ik ga morgen met vakantie (yes eindelijk :D) , 18 juni ben ik weer terug. Bij dringende zaken graag mailen naar info@xxlnutrition.nl of even bellen 0031492554731, chat kan ook. Ik zal zorgen dat iemand van de klantenservice de discussies hier ook in de gaten houdt.

:wave2:
 
Ik ga morgen met vakantie (yes eindelijk :D) , 18 juni ben ik weer terug. Bij dringende zaken graag mailen naar info@xxlnutrition.nl of even bellen 0031492554731, chat kan ook. Ik zal zorgen dat iemand van de klantenservice de discussies hier ook in de gaten houdt.

:wave2:

Have fun René! :wave2:
 
Ik ga morgen met vakantie (yes eindelijk :D) , 18 juni ben ik weer terug. Bij dringende zaken graag mailen naar info@xxlnutrition.nl of even bellen 0031492554731, chat kan ook. Ik zal zorgen dat iemand van de klantenservice de discussies hier ook in de gaten houdt.

:wave2:
Goeie vakantie!!
 
Ik ga morgen met vakantie (yes eindelijk :D) , 18 juni ben ik weer terug. Bij dringende zaken graag mailen naar info@xxlnutrition.nl of even bellen 0031492554731, chat kan ook. Ik zal zorgen dat iemand van de klantenservice de discussies hier ook in de gaten houdt.

:wave2:
Lekker man, geniet ervan!


Beste klantenservicemeneer, enig idee wanneer de black camo Legging Sweep weer op voorraad is?
 
Back
Naar boven