MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Net der hammer binnen gekregen. Moet je eigenlijk dat vochtzakje laten zitten tegen het klonteren ofzo? Of haal je het er uit?

Er in laten, stelt het klonteren nog een beetje uit

Die ene keer dat ik Der Hammer pakte ging ik 2x bijna over mn nek.
Toen ik het opdronk was mn maag zo van “how about no”. De training ging zo hard dat ook hier mn lichaam besloot deze preworkout met anderen te willen delen.

would use again/10

Eerste keer dat ik hem gebruikt heb nu. 300ml in 1 trek leeggedronken, smaak zit best ok eigenlijk voor een preworkout! Laatste slok hield ik wel bijna niet binnen xD, maar dat heb ik wel meer met preworkouts. Ik gebruik ze ook niet zo vaak en drink ook weinig koffie. Heb wel zalig getraind erop!! En geen dip. Mooi zo.
Komt wel al geklontert toe dus vermoed dat dit inderdaad zo gaat blijven.
Ik zal er wel lekker op gaan heb ik het gevoel!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #36.972
Der Hammer kan inderdaad vrij snel wat gaan klonteren. Dit komt door de hoge hoeveelheid werkzame stoffen en ook het weer heeft er invloed op. Als het buiten warm is kan het wat sneller vocht aantrekken. Op dit moment hebben we helaas nog geen oplossing om dit te verminderen.

Der Hammer kan inderdaad vrij snel wat gaan klonteren. Dit komt door de hoge hoeveelheid werkzame stoffen en ook het weer heeft er invloed op. Als het buiten warm is kan het wat sneller vocht aantrekken. Op dit moment hebben we helaas nog geen oplossing om dit te verminderen.

Ach het werkt en daar gaat het om!!!!

Ik zie dat bijna alle smaken van Whey Delicious weer op voorraad zijn, maar vanille nog niet. Weten jullie wanneer deze weer op voorraad komt? Zit te popelen om een grote bestelling te plaatsen:eyebrow:.

• Topic Starter Topic Starter
  • #36.975
Ik zie dat bijna alle smaken van Whey Delicious weer op voorraad zijn, maar vanille nog niet. Weten jullie wanneer deze weer op voorraad komt? Zit te popelen om een grote bestelling te plaatsen:eyebrow:.
Deze verwachten we over ongeveer 2 weken weer binnen.

Goede vakantie gehad Rene? :D

Vraagje, enig idee wanneer de Advanced Post Workout smaak Tropical fruit weer voorradig is?

En ik wou graag een extra sport short (met ritsen in de zakken) voor in de zomer, maar zijn allen niet voorradig in maat M, alleen die Under Armour in carbon, maar die heeft geen ritsen in de zakken denk ik?
Komen de shorts nog terug? Of is er een nieuwe lijn op komst?

Wanneer is pump'd up (pre zonder caff) er weer?

Ben met m'n eerste pot whey delicious nu halverwege en komt er in eens aan maatschep tevoorschijn uit het poeder... Is het niet makkelijker om die op de één of andere manier boven in de pot te doen? Vast geklikt onder de dop ofsow, of er gewoon los bij leveren... Ik had nog een schepje van de vorige whey (van B&F) dus heb me gered maar keek er vreemd van op dat ik in eens wat hards tegen kwam :D

Ben met m'n eerste pot whey delicious nu halverwege en komt er in eens aan maatschep tevoorschijn uit het poeder... Is het niet makkelijker om die op de één of andere manier boven in de pot te doen? Vast geklikt onder de dop ofsow, of er gewoon los bij leveren... Ik had nog een schepje van de vorige whey (van B&F) dus heb me gered maar keek er vreemd van op dat ik in eens wat hards tegen kwam :D

Gewoon even met een mes doorgaan als je de pot de eerste keer opent en je hebt je schepje direct...

Dat is ook een optie natuurlijk :thumbs:

Terug
Naar boven