Mudita
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1.374
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 81kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom zou je dit willen?Hebben jullie ook een fatburner die geen Cafeïne anhydrous bevat maar alleen cafeïne uit natuurlijke bronnen?
Hebben jullie ook een fatburner die geen Cafeïne anhydrous bevat maar alleen cafeïne uit natuurlijke bronnen?
Daar gaan je gains waar je de afgelopen jaren zo hard voor hebt gewerkt!Volgens mij net iets te laat op betalen gedrukt, lukt het nog wel om mijn bestelling morgen te leveren? Ordernr. 1232118

Volgens mij net iets te laat op betalen gedrukt, lukt het nog wel om mijn bestelling morgen te leveren? Ordernr. 1232118
Ik heb wat dat betreft wel goed nieuws, vanaf september gaan we verzenden tot 22:00, eindelijk is er ruimte vrij in het sorteercentrum van PostNL waardoor dit nu mogelijk wordt.

Ik heb wat dat betreft wel goed nieuws, vanaf september gaan we verzenden tot 22:00, eindelijk is er ruimte vrij in het sorteercentrum van PostNL waardoor dit nu mogelijk wordt.
Goedenavond Rene, ik heb vanavond een bestelling gedaan, maar ik zie nu dat ik mijn oude straatnaam maar met de het juist huisnummer heb ingevuld. Het pakket gaat dus vermoedelijk morgen afgeleverd worden bij een huis in de straat waar ik eerder woonde. Moet ik hiervoor contact opnemen met PostNL of wat kan ik nu het beste doen?

Goedenavond Rene, ik heb vanavond een bestelling gedaan, maar ik zie nu dat ik mijn oude straatnaam maar met de het juist huisnummer heb ingevuld. Het pakket gaat dus vermoedelijk morgen afgeleverd worden bij een huis in de straat waar ik eerder woonde. Moet ik hiervoor contact opnemen met PostNL of wat kan ik nu het beste doen?
Hi René,
Ik heb nu ongeveer anderhalve week de bidon in gebruik met spuitstuk. Op de bidon zitten vlakken die duidelijk aangeven dat je hierin kunt knijpen om er water uit te krijgen. Na anderhalve week is 1 drukvlak naarbinnen gescheurd en is de bidon klaar voor de prullenbak.
Dit lijkt me niet helemaal de bedoeling? Wat is de beste vervolgstap in dit geval?
Hoe zit het eigenlijk met het stofje mucuna pruriëns --> legaal / illegaal?
Bij XXL zie ik het niet meer maar op andere webshops dan wel nog...
Wanneer komen de 1 kg potten whey delicious, 2,5 kg potten hydolisaat en de delicious protein pudding in de smaak vanille weer binnen?
Alles van vanille lijkt zo een beetje wel uitverkocht... en dat is de enige smaak die mij altijd goed bevalt...
Ik begreep van de klantenservice dat de protein pudding vanille eind volgende week weer zou komen? Klopt dat ook?
Is er al nieuws? Zit echt te wachten voor ik ga bestellen o de delicious protein pudding vanille.Beide bevatten geen doping. Dus geen probleem.
Ik vraag dat even na.
Edit: wordt de komende week geproduceerd dus komt vrij snel nu.

Geen probleem. Had vanmorgen naar de klantenservice gebeld en naar PostNL, maar de bezorger was al onderweg dus dan kan er niets meer worden gedaan. Ben toen naar het huis gegaan waar het later vandaag afgeleverd zou gaan worden, wilde aan die man vragen of hij het toch wilde aannemen dat ik het bij hem op zou komen halen, ipv dat hij het niet aanneemt en dat het retour komt naar jullie. Hij was echter niet thuis, later nog twee keer opgebeld maar tevergeefs. Kreeg een bericht van de PostNL app dat het bij het huis ernaast was afgeleverd, maar ben zelf verder de hele dag weg geweest dus gevraagd of m'n moeder het even op kon halen. Uiteindelijk was het toch gewoon afgeleverd bij het nummer wat ik had ingevuld...Lees je bericht nu pas, heb je het al geregeld?
Even mailen met de klantenservice info@xxlnutrition.nl maak even een foto van de fles, die moeten het dan even netjes oplossen. Als we meer klachten krijgen moeten we stappen ondernemen. Heb er verder nog niets over gehoord.
Het is verboden, als andere het nog verkopen overtreden ze de wet.... Als wij zoiets verkopen krijgt de NVWA direct 5 "anonieme" klachten en bij anderen blijkbaar niet.

Is er al nieuws? Zit echt te wachten voor ik ga bestellen o de delicious protein pudding vanille.![]()
Geen probleem. Had vanmorgen naar de klantenservice gebeld en naar PostNL, maar de bezorger was al onderweg dus dan kan er niets meer worden gedaan. Ben toen naar het huis gegaan waar het later vandaag afgeleverd zou gaan worden, wilde aan die man vragen of hij het toch wilde aannemen dat ik het bij hem op zou komen halen, ipv dat hij het niet aanneemt en dat het retour komt naar jullie. Hij was echter niet thuis, later nog twee keer opgebeld maar tevergeefs. Kreeg een bericht van de PostNL app dat het bij het huis ernaast was afgeleverd, maar ben zelf verder de hele dag weg geweest dus gevraagd of m'n moeder het even op kon halen. Uiteindelijk was het toch gewoon afgeleverd bij het nummer wat ik had ingevuld...
Zal de doos zo even openmaken, maar ga er vanuit dat de bestelling klopt zoals altijd.