MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Pakketje van XXL binnen en gelijk de sauzen geprobeerd. Heb in het verleden wel eens wat van Walden Farms gehad, maar daar was ik niet zo over te spreken. Vandaar ook een beetje sceptisch over deze. Maar ik moet zeggen man man man wat een lekkere sauzen (hot samurai en mayo). Dit is zeeeeker voor herhaling vatbaar. :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #37.022
Is er al nieuws? Zit echt te wachten voor ik ga bestellen o de delicious protein pudding vanille. :o

Pudding komt vandaag heb ik begrepen.

Pakketje van XXL binnen en gelijk de sauzen geprobeerd. Heb in het verleden wel eens wat van Walden Farms gehad, maar daar was ik niet zo over te spreken. Vandaar ook een beetje sceptisch over deze. Maar ik moet zeggen man man man wat een lekkere sauzen (hot samurai en mayo). Dit is zeeeeker voor herhaling vatbaar. :D

Sauzen zijn top! niet te vergelijken met andere merken ;) smakelijk :meal:

https://xxlnutrition.com/nl/xxl-nutrition/light-saus

Al vanaf 11 uur vanochtend.

Zending wordt verwacht, maar zit nog niet in sorteerproce.

Omschrijving: 1233010
Hopelijk is het pakketje er morgen wel.

• #37.025
Is hij al bestelbaar vandaag?
Ik heb nog geen notifier mail gehad :(
wilde echt vandaag wel bestellen :o

er zijn 2 trucks binnen gekomen en alles moet ingeboekt worden en op zijn plaats gezet. Dat zal dan morgen worden als het vandaag niet is gelukt.

Al vanaf 11 uur vanochtend.

Zending wordt verwacht, maar zit nog niet in sorteerproce.

Omschrijving: 1233010
Hopelijk is het pakketje er morgen wel.

ja dat is vreemd eigenlijk...

Komt de Whey Delicious Pina Colada nog terug?

er zijn 2 trucks binnen gekomen en alles moet ingeboekt worden en op zijn plaats gezet. Dat zal dan morgen worden als het vandaag niet is gelukt.
Ik zag dat de pudding weer beschikbaar is. :)

Mijn vriendin wil hem gaan gebruiken in haar cut. Nu vroeg ik me af. Er wordt gezegd dat de DHP zich gedraagt als een vezel qua calorieen en niet als een koolhydraat. Vezels bevatten maar 2 kcal per gram en normale KH 4 kca per gram.
Nu zit er ongeveer 36 gram KH (DHP) per 100 gram in. Maar de kcal op de pot zegt dat er 368 kcal per 100 gram in zit.
Maar als ik voor de KH (DHP) met de calorieen van de vezels reken wat 2 kcal per gram is in plaats van normale KH de 4 kcal per gram hebben dan kom ik op een voedingswaarde van rond de 270 kcal per 100 gram uit en niet op die 368 kcal per 100 gram. Dat scheelt nogal.
Waar moet ik nu mee rekenen in haar voedingsschema? Met de 270 kcal per 100 gram of met de 368 kcal per 100 gram die op de pot staat?

• #37.029
Ik zag dat de pudding weer beschikbaar is. :)

Mijn vriendin wil hem gaan gebruiken in haar cut. Nu vroeg ik me af. Er wordt gezegd dat de DHP zich gedraagt als een vezel qua calorieen en niet als een koolhydraat. Vezels bevatten maar 2 kcal per gram en normale KH 4 kca per gram.
Nu zit er ongeveer 36 gram KH (DHP) per 100 gram in. Maar de kcal op de pot zegt dat er 368 kcal per 100 gram in zit.
Maar als ik voor de KH (DHP) met de calorieen van de vezels reken wat 2 kcal per gram is in plaats van normale KH de 4 kcal per gram hebben dan kom ik op een voedingswaarde van rond de 270 kcal per 100 gram uit en niet op die 368 kcal per 100 gram. Dat scheelt nogal.
Waar moet ik nu mee rekenen in haar voedingsschema? Met de 270 kcal per 100 gram of met de 368 kcal per 100 gram die op de pot staat?

Er zit per 100 gram 5g carbs in vanuit de melksuikers de rest is van de HDP en kan je in de praktijk beschouwen als 2kcal / gram.

Als ze dagelijks een gelijke hoeveelheid pudding eet maakt het toch niet echt iets uit?

Ok thanks.

Ik las ergens in een oud topic dat maar 1,3 kcal van de 4 kcal wordt opgenomen en niet 2 kcal. Klopt dat?

Dat moet ik even navragen hoe het precies zat.
Is hier al meer over bekend?

Als ze dagelijks een gelijke hoeveelheid pudding eet maakt het toch niet echt iets uit?
Ze zou het juist vaker willen eten. Vandaar ;)

Al bekend wanneer de pumpkin seed oil weer op voorraad komt?

Enig idee wanneer de Vitamine D3 1000iu weer op voorraad komt ?
Anders bestel ik wel de gelcaps van 3000iu

Terug
Naar boven