AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Bezoekers in dit topic

Enig idee wanneer de Vitamine D3 1000iu weer op voorraad komt ?
Anders bestel ik wel de gelcaps van 3000iu
 
Enig idee wanneer de Vitamine D3 1000iu weer op voorraad komt ?
Anders bestel ik wel de gelcaps van 3000iu

We zijn overgestapt van leverancier daarom duurt dit iets langer, ik kan je helaas geen concrete datum geven.
 
Heeft iemand hier ervaring met de nieuwe Whey delicious smaak : chocolademelk en zoja het verschil met de normale chocolade smaak??
Thanks
 
Beste,

er is een foutje gebeurd in mijn bestelling.

bestelnummer is 1247937

Ik had besteld

XXL Nutrition - Omega 3 Ultra Pure, 100 softgels 3X

XXL Nutrition - HMB, 120 caps 2X

XXL Nutrition - Peptides, 180 tabletten 2X



Maar er zit een potje HMB te weinig in maar wel een potje tribulus.

Niet dat ik een probleem heb dat jullie er iets extra in steken, maar dat potje HMB dat er te weinig inzit vind ik wel jammer ;)
 
Heeft iemand hier ervaring met de nieuwe Whey delicious smaak : chocolademelk en zoja het verschil met de normale chocolade smaak??
Thanks

Het smaakt meer naar echte chocolademelk en de normale choco smaak is wat zwaarder meer puur.

Beste,

er is een foutje gebeurd in mijn bestelling.

bestelnummer is 1247937

Ik had besteld

XXL Nutrition - Omega 3 Ultra Pure, 100 softgels 3X

XXL Nutrition - HMB, 120 caps 2X

XXL Nutrition - Peptides, 180 tabletten 2X



Maar er zit een potje HMB te weinig in maar wel een potje tribulus.

Niet dat ik een probleem heb dat jullie er iets extra in steken, maar dat potje HMB dat er te weinig inzit vind ik wel jammer ;)

Is het al geregeld? anders geef ik dit even door aan de klantenservice, ik was zelf een aantal dagen weg.
 
Ok bedankt , ff bestellen morgen.
 
kosso bij 101 product placement lol


20180727_164029.jpg
 
Al bekend wanneer de pumpkin seed oil weer op voorraad komt?
Denk dat deze post over het hoofd is gezien René! Enig idee wanneer deze weer op voorraad komt?
 
Het smaakt meer naar echte chocolademelk en de normale choco smaak is wat zwaarder meer puur.



Is het al geregeld? anders geef ik dit even door aan de klantenservice, ik was zelf een aantal dagen weg.


Ja, ze hebben het opgelost, was een vergissing, ze hadden een verkeerd product opgezonden.

Was wel uitzonderlijk , want ik bestel al meer dan 10+ jaar bij jullie en is wsl nog maar 3 keer een fout gebeurd in een bestelling.

Dus jullie doen het wel beter dan de meeste webshops, je kent mij wsl wel als klant. Was er toen al toen Xxl nutrition nog heel klein was en whey verkocht in grijze foliezakken.
 
Ja, ze hebben het opgelost, was een vergissing, ze hadden een verkeerd product opgezonden.

Was wel uitzonderlijk , want ik bestel al meer dan 10+ jaar bij jullie en is wsl nog maar 3 keer een fout gebeurd in een bestelling.

Dus jullie doen het wel beter dan de meeste webshops, je kent mij wsl wel als klant. Was er toen al toen Xxl nutrition nog heel klein was en whey verkocht in grijze foliezakken.

Ja ken je zeker als klant ;), had al gehoord dat het geregeld was. Heb ook begrepen waardoor het verkeerd was gegaan. Bedankt voor je vertrouwen in ons! .. laatst zat ik nog foto's te bekijken van de 1e labels :eek!: die waren in Powerpoint gemaakt en met alle kleuren van de regenboog :D
 
Ja ken je zeker als klant ;), had al gehoord dat het geregeld was. Heb ook begrepen waardoor het verkeerd was gegaan. Bedankt voor je vertrouwen in ons! .. laatst zat ik nog foto's te bekijken van de 1e labels :eek!: die waren in Powerpoint gemaakt en met alle kleuren van de regenboog :D
Haha je had dan ook die eerste witte emmertje volgens mij met cheapo etiketten :p
 
Hebben jullie een storing? de site is niet toegankelijk......
 
Heb wel vaker gehad dat bij ZMA er enkele kapotte caps bijzitten, maar deze keer was wel extreem :p
IMG_6421.JPG
 
Back
Naar boven