Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #37.061
Heb wel vaker gehad dat bij ZMA er enkele kapotte caps bijzitten, maar deze keer was wel extreem :p
IMG_6421.JPG

Ja ik zie het. Heb je al contact gehad met onze klantenservice? Zie ook gebroken caps dan heeft het potje een ruw bestaan gehad...

René,
Net besteld maar kon volgens mij geen opmerking plaatsen, ik zou graag een discrete doos willen als dat kan. Bestelnummer 1261943.
Alvast bedankt.

• #37.063
René,
Net besteld maar kon volgens mij geen opmerking plaatsen, ik zou graag een discrete doos willen als dat kan. Bestelnummer 1261943.
Alvast bedankt.

Vanwege het order picksysteem kunnen er geen opmerkingen meer worden geplaatst we konden die niet meer lezen. Heb net geïnformeerd maar je order was al ingepakt...

Is de low carb protein bar vanille amandel uit het assortiment?

• #37.067
Is de low carb protein bar vanille amandel uit het assortiment?

Ja die smaak is uit het assortiment. De nieuwe smaken zijn een doorontwikkeling en hebben een betere structuur. Binnenkort komt ook de smaak Cookies & Cream daar nog bij.

Jammer, ik vond die het lekkerst, maar er is nog keuze zat.

Enig idee wanneer de D3 weer op voorraad komt? Staat al een tijdje op niet beschikbaar

• #37.072
Enig idee wanneer de D3 weer op voorraad komt? Staat al een tijdje op niet beschikbaar

Door de overstap op andere labels (witte) en andere potten (transparant groen) heeft dit deze keer langer geduurd. We verwachten ze voor eind volgende week.

Dacht dat ik ergens op fb een eiwitten korting voorbij zag komen, kan het niet meer terug vinden, wat was die kortingscode? :D

Ik bedoel eigenlijk die korting op alle Eiwit producten?

Dat dacht ik ook, maar: Couponcode is ongeldig. :(

aaah gotver :suicide:

Terug
Naar boven