Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Beste XXL,
Bestelling geplaatst (1277757) met als goodie de mok. Kan ik ipv de mok een tweede shaker 700ml krijgen?
is het al bekend wanneer de Vitamine D3 weer beschikbaar is?
Bij de 3e goodie kan je ook een 1000ml shaker kiezen... we kunnen tegenwoordig niet zomaar iets aan een bestelling aanpassen helaas. Order picken gaat via een systeem met een scanner waar alle bestelde artikelen in staan.
XXL,
Ja die shaker heb ik tussen de goodies zien staan, maar 1000ml is mij te groot. Geeft niks hoor, de mok is ook een leuke goodie! Bedankt voor je reactie.

Bestelling weer binnen! Zoals altijd keurig verpakt en snel geleverd. Ben niet anders gewend eigenlijk. Bedankt weer!![]()
Hesdy geen xxl atleet meer?
En wanneer komt Kosso zijn pre-workout?
Is er een manier om het adres nog aan te passen of is dit onmogelijk?Meestal kan je na een eerst bezorgpoging het aflever adres aanpassen als je de niet thuis code invult. Die staat op het kaartje en in de mail die je van PostNL krijgt als het afleveren niet gelukt is. Kan gewoon via internet op de PostNL site.hey,
Ik heb afgelopen donderdag een bestelling geplaatst en kreeg een mail van jullie dat het verzonden werd om 18:32, dus zou normaal vrijdag thuis moeten aankomen zoals altijd maar nu staat het nog steeds op "onderweg met pakettenchauffeur" op de track & trace van PostNL en komt het pas maandag aan. Jullie hadden het wel gewoon op tijd verzonden, maar PostNL heeft er langer over gedaan. Is natuurlijk niet zo erg maar nu ben ik net een aantal dagen op een ander adres te vinden vanaf maandag en gaat er dus ook niemand thuis zijn..Is er een manier om het adres nog aan te passen of is dit onmogelijk?
thanks!
Meestal kan je na een eerst bezorgpoging het aflever adres aanpassen als je de niet thuis code invult. Die staat op het kaartje en in de mail die je van PostNL krijgt als het afleveren niet gelukt is. Kan gewoon via internet op de PostNL site.

Enig idee wanneer de protein bar box weer op voorraad is? Wil hem binnenkort cadeau doen![]()
). Ik neem geen Whey mee omdat dit geen doen is met al het reizen en zie het nut er ook in dit geval niet van in.Muscle Meat. Maar check of dat mee mag Australie in anders hang jeIk vertrek dinsdag voor 4 weken naar Australië, waar ik ook veel ga reizen. Heb jij nog tips voor handige producten om mee te nemen? Zodat ik soms even makkelijker aan m'n macro's kom en iets snels voor na de training (voor de keren die ik daar ga trainen). Ik neem geen Whey mee omdat dit geen doen is met al het reizen en zie het nut er ook in dit geval niet van in.
Chef Le gain bedoel de ikIk vertrek dinsdag voor 4 weken naar Australië, waar ik ook veel ga reizen. Heb jij nog tips voor handige producten om mee te nemen? Zodat ik soms even makkelijker aan m'n macro's kom en iets snels voor na de training (voor de keren die ik daar ga trainen). Ik neem geen Whey mee omdat dit geen doen is met al het reizen en zie het nut er ook in dit geval niet van in.
hey,
Ik heb afgelopen donderdag een bestelling geplaatst en kreeg een mail van jullie dat het verzonden werd om 18:32, dus zou normaal vrijdag thuis moeten aankomen zoals altijd maar nu staat het nog steeds op "onderweg met pakettenchauffeur" op de track & trace van PostNL en komt het pas maandag aan. Jullie hadden het wel gewoon op tijd verzonden, maar PostNL heeft er langer over gedaan. Is natuurlijk niet zo erg maar nu ben ik net een aantal dagen op een ander adres te vinden vanaf maandag en gaat er dus ook niemand thuis zijn..Is er een manier om het adres nog aan te passen of is dit onmogelijk?
thanks!