MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl (9 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Beste XXL,

    Ik heb de cafeine booster van jullie website, maar 1 capsule is al te heftig voor me. Ik word er duizelig van, krijg rillingen en als ik hem na 10.00 neem weet ik zeker dat ik niet voor 02.00 kan slapen. Voor de sporadische keer dat ik in de ochtend train vind ik het wel prettig als ik iets heb wat me helpt. Hebben/krijgen jullie ook minder stevig gedoseerde cafeine caps in het assortiment?
     
    Kun je ze niet door de helft doen?
     
    Beste XXL,

    Ik heb de cafeine booster van jullie website, maar 1 capsule is al te heftig voor me. Ik word er duizelig van, krijg rillingen en als ik hem na 10.00 neem weet ik zeker dat ik niet voor 02.00 kan slapen. Voor de sporadische keer dat ik in de ochtend train vind ik het wel prettig als ik iets heb wat me helpt. Hebben/krijgen jullie ook minder stevig gedoseerde cafeine caps in het assortiment?

    We hebben geen cafeine met een lagere dosering. Wat je kan doen is de capsule openen en slechts een deel daarvan in wat drinken doen en opdrinken. De rest bewaar je dan voor een volgende keer.
     
    We hebben geen cafeine met een lagere dosering. Wat je kan doen is de capsule openen en slechts een deel daarvan in wat drinken doen en opdrinken. De rest bewaar je dan voor een volgende keer.

    Bedankt, ik het proberen!
     
    Ik verwacht dat dit nog zeker 2 weken gaat duren.
    Geciteerde post is van 28 juli. Inmiddels zijn er ruim 2 weken verstreken, dus ik kom even informeren wat de huidige verwachting is :).
     
    Geciteerde post is van 28 juli. Inmiddels zijn er ruim 2 weken verstreken, dus ik kom even informeren wat de huidige verwachting is :).

    Waar ging dit ook alweer over? ben het even kwijt...
     
    https://xxlnutrition.com/nl/xxl-nutrition/legging-ribbed

    M'n wederhelft is er helemaal blij mee. Materiaal is echt top.


    upload_2018-8-19_20-40-59.png
     
    Geciteerde post is van 28 juli. Inmiddels zijn er ruim 2 weken verstreken, dus ik kom even informeren wat de huidige verwachting is :).

    Zijn wat problemen met een aanlevering vanuit Swanson hoor ik, kan helaas geen datum geven.
     
    Heb nu al een aantal weken de Whey Delicious SnickerDoodle in huis, echt één van m'n favoriete smaken tot nu toe. Toppers! XXL Nutrition
     
    wat is er met sport drops citroen smaak gebeurt ?
     
    wat is er met sport drops citroen smaak gebeurt ?

    Deze komt niet meer terug, alleen de smaken Orange en Red Fruit blijven in het assortiment. Afname van deze flesjes is behoorlijk groot en de THT op de lemon is 3 maanden korter dan op de andere smaken wat problemen gaf.
     
    Heb vrijdag bestelling geplaatst, ordernummer 1274571, waarbij ik 1x creatine en 1x beta alanine had besteld. Nu heb ik 2 d x creatine gekregen en geen beta-alanine. Kun je me een pm sturen met een oplossing?

    Alvast bedankt!
     
    ik stuur dit even door naar de klantenservice dan wordt er contact met je opgenomen en het opgelost.
     
    Beste XXL,

    Bestelling geplaatst (1277757) met als goodie de mok. Kan ik ipv de mok een tweede shaker 700ml krijgen?
     
    Back
    Naar boven