MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Ik wil ook wel, hou wel van een potje fifa ;)

Kan je wat meer vertellen over het supplement? Kan ik het zien als 'brain caps'?

Een onderzoek is beter met verschillende groepen en een grote N, als er nog geen student tussen zit dan wil ik me wel aanmelden:eyebrow:

Is het een combi van nootropics oid?

• Topic Starter Topic Starter
  • #37.247
Kan je wat meer vertellen over het supplement? Kan ik het zien als 'brain caps'?

ja precies!

Een onderzoek is beter met verschillende groepen en een grote N, als er nog geen student tussen zit dan wil ik me wel aanmelden:eyebrow:

Is het een combi van nootropics oid?

Dat snap ik maar meer samples heb ik momenteel niet ;) .. ingrediënten heb ik hier niet bij de hand even maar kom ik nog op terug.

Lijkt me een super supp voor 's ochtends of 's avonds in de auto :eek::D

ja precies!

Dat snap ik maar meer samples heb ik momenteel niet ;) .. ingrediënten heb ik hier niet bij de hand even maar kom ik nog op terug.
Dit is bij braincaps de ingredientenlijst, waarschijnlijk komt het in de buurt dan
Boost-value5.png

• #37.251
Ik heb een vraag verzoek :)

Voor degene dit het wil zou ik het waarderen als je een review achterlaat op google, laatste tijd hebben we zomaar wat negatieve reviews zonder dat de schrijvers reageren op onze reactie. Daarbij kunnen wij deze mensen ook niet terugvinden bij de bestellers. Geen idee waar het vandaan komt.

Wat positieve reviews zou de boel weer mooi rechttrekken > REVIEW GOOGLE

Thx!

1.png

Uiteraard! Van mij een 5 sterren beoordeling erbij :thumb:

Ik heb een vraag verzoek :)

Voor degene dit het wil zou ik het waarderen als je een review achterlaat op google, laatste tijd hebben we zomaar wat negatieve reviews zonder dat de schrijvers reageren op onze reactie. Daarbij kunnen wij deze mensen ook niet terugvinden bij de bestellers. Geen idee waar het vandaan komt.

Wat positieve reviews zou de boel weer mooi rechttrekken > REVIEW GOOGLE

Thx!

1.png
Done :)
Idem ^ +1 :D

Lol.. moest gewoon eerst een compleet pasword reset doen omdat ik niet meer in mijn google account kon komen. :o :roflol:

• #37.254
Done!:thumbs:

Hier ook 5 sterren René, niet omdat je het vraagt. Maar omdat jullie dat verdienen :cool:

Ik ga ook snel 5 reten reviewen! Topzaak jullie

Done!

• #37.259
Zal ook even een 5-sterrenreview achterlaten zodra ik thuis ben. Verdiend. Jammer dat een paar droeftoeters slechte reviews achterlaat.

Terug
Naar boven