MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Bezoekers in dit topic

Mocht de postbezorgen een hernia oplopen, dan houd ik jou aansprakelijk he? :roflol:
 
Mocht de postbezorgen een hernia oplopen, dan houd ik jou aansprakelijk he? :roflol:
Dan moet de postbezorger zelf ook maar gaan liften en XXL supps gebruiken:rolleyes:
 
Als hij dan maar niet onze bestellingen achter houdt en zegt dat hij ze verloren is.
 
Volgens mij is dat oprecht weleens gebeurd..:o Niet bij mij gelukkig
Toen ik kind was, eind jaren 90, werd mijn ex voetbaltrainer ontslaan als postbode omdat hij al maanden diverse pakketjes achter hield. Politie is bij hem binnengevallen en vond verschillende verdwenen artikelen terug.

Dus idd: dat is al gebeurd :D
 
En nu hopen dat ook Cappuccino snel in deze nieuwe smaak komt :D:D:D
 
En nu hopen dat ook Cappuccino snel in deze nieuwe smaak komt :D:D:D

We hebben nog meer smaken in de planning ;) zijn al getest. Cappuccino zit daar nog niet tussen maar als het product aanslaat dan komen er snel meer smaken.
 
Ben niet vaak "euforisch" over nieuwe supps maar 80 servings voor 40€ en +-18g eiwitten per shake...

Als de smaak lekker is dan komt deze vast in mijn supplementenstack :D
Whey delicious is toch ongeveer even duur? Isolaat ook zelfs..de serving bepaal je natuurlijk zelf..
 
Whey delicious is toch ongeveer even duur? Isolaat ook zelfs..de serving bepaal je natuurlijk zelf..

Ben dan ook benieuwd naar de smaak. Als het echt lijkt op een milkshake dan ben ik verkocht voor die prijs :)

Afwachten natuurlijk...
 
Aanmeldingen voor onderstaande al binnen, bedankt!


We zijn bezig met de ontwikkeling van een Concentratie supplement met een lichte boost. Bedoelt voor studeren, gamers en voor alles waar concentratie en energie gewenst is. Ik heb 3 samples die we moeten testen, ik zoek dus eigenlijk 3 vrijwilligers :) die gamen of iets anders doen waarbij je dit supplement zou kunnen testen.

Wie o wie zou mee willen testen? Heb 3 samples totaal.

PS > Zelf heb ik het getest maar gewoon op kantoor zonder dat ik ergens echt mee bezig was en moe was. Ik vond het lastig om dan de werking te beoordelen. Denk dat dit moet tijdens intensieve bezigheden waarbij je het moet ervaren zonder en daarna met supplement.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven