Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #37.303
Welke light saus komt het dichtst in de buurt van peri peri saus>?

Dat is sweet chili saus (onze leverancier noemt die officieel Piri Piri), ook een optie is Hot Red Pepper

light_sauce_hot_red_pepper_render.png

Is er niet een optie om kleine proefverpakkingen te maken voor de light sauzen? ik heb nu al wat verschillende flesjes gehad maar soms vond ik het niet lekker en zit je toch met zo'n flesje te kijken.

• #37.306
Is er niet een optie om kleine proefverpakkingen te maken voor de light sauzen? ik heb nu al wat verschillende flesjes gehad maar soms vond ik het niet lekker en zit je toch met zo'n flesje te kijken.

Heel lastig te realiseren... Proefverpakking moet dan per smaak gemaakt worden met alle ingrediënten en allergenen erop we hebben 21 smaken dus dat wordt heel kostbaar en gaat veel tijd vergen om het te maken. Snap de vraag wel en heb ernaar gekeken maar is gestrand vanwege de omvangrijkheid en kosten.

Het kan wel simpel gemaakt worden in een blanco sachet met de smaak van de saus erop maar dan voldoet het niet aan de wetgeving daar zit het probleem.

Ik zit ook elke keer te twijfelen welke smaak ik weer moet proberen. Om ze nou alle 20 in een keer te bestellen wordt me ook wat te duur haha. Hamburger saus is iig goedgekeurd :)

• #37.308
Ik zit ook elke keer te twijfelen welke smaak ik weer moet proberen. Om ze nou alle 20 in een keer te bestellen wordt me ook wat te duur haha. Hamburger saus is iig goedgekeurd :)

Die is top! ik heb onze producent weer even gemaild om te vragen wat de mogelijkheden zijn.

Misschien samples aanbieden die officieel niet voor consumptie geschikt zijn.

Het kan wel simpel gemaakt worden in een blanco sachet met de smaak van de saus erop maar dan voldoet het niet aan de wetgeving daar zit het probleem.
Kan je niet een grote box met sachets laten maken... die je ook bij snackbars ziet. Dan staat op de box de ingredientenlijst en info en zijn de sachets blanco met alleen de naam van de saus erop. Die kan je dan zelf als sample meegeven. Is dan ook niet de correcte wettelijke manier :o maar misschien een optie om het een beetje semi wettelijk te doen?

• #37.311
Kan je niet een grote box met sachets laten maken... die je ook bij snackbars ziet. Dan staat op de box de ingredientenlijst en info en zijn de sachets blanco met alleen de naam van de saus erop. Die kan je dan zelf als sample meegeven. Is dan ook niet de correcte wettelijke manier :o maar misschien een optie om het een beetje semi wettelijk te doen?

Dat mag alleen als je de box als compleet verkoopt of weggeeft dan kan je daar alle ingrediënten op zetten, op de losse zakjes hoeft het dan niet. 2e probleem als je direct van alle sauzen sachets wilt is dat de saus samen gemaakt moet worden met een productie van flesjes. Die worden echter per saus besteld steeds als de stock van die smaak bijna op is en dat loopt allemaal langs elkaar met de verschillende smaken. Het is dan het beste om steeds als er een productie komt van die saus samples te laten maken en bij een volgende smaak hetzelfde. Zodat langzaam de samples van de smaken komen.

Misschien samples aanbieden die officieel niet voor consumptie geschikt zijn.

Ik ga het bespreken.

Half salaris in een keer weg :O
Even wat repen ingeslagen en de nieuwe crunchy bar :D:D

:meal:Besteld

• #37.315
Heb nog maar een tweede bestelling geplaatst :roflol:

Misschien even alle "followers" uit de regio inhuren om te helpen :p

Het is een gekkenhuis!!! iedereen aan het inpakken dochtertje van 3 ook net van opgehaald die moet ook meehelpen ;-)

Ik heb mogelijk nog extra job, ik ben de black friday korting vergeten toe te voegen aan mijn bestelling en ik heb al betaald.

Bestelnummer 1354982. Is het nog mogelijk om die toe te voegen? Eventueel als korting voor volgende bestelling als dat het minste administratie vraagt. Anders mag de bestelling geannuleerd worden en bestel ik opnieuw.

• #37.319
Heb nog maar een tweede bestelling geplaatst :roflol:

thx!

Misschien even alle "followers" uit de regio inhuren om te helpen :p

We houden het nu redelijk bij , wordt wel een absoluut verkooprecord :lifter:

Ik heb mogelijk nog extra job, ik ben de black friday korting vergeten toe te voegen aan mijn bestelling en ik heb al betaald.

Bestelnummer 1354982. Is het nog mogelijk om die toe te voegen? Eventueel als korting voor volgende bestelling als dat het minste administratie vraagt. Anders mag de bestelling geannuleerd worden en bestel ik opnieuw.

even mailen met de klantenservice die bieden dan een oplossing > info@xxlnutrition.nl

Ik heb al twee verzend bewijzen, goed bezig mannen!

Terug
Naar boven