Aj_boxing
Cool Novice
- Waardering
- 113
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 82kg
Ja lijkt mij ook de meest logische.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Welke light saus komt het dichtst in de buurt van peri peri saus>?
Is er niet een optie om kleine proefverpakkingen te maken voor de light sauzen? ik heb nu al wat verschillende flesjes gehad maar soms vond ik het niet lekker en zit je toch met zo'n flesje te kijken.
Is er niet een optie om kleine proefverpakkingen te maken voor de light sauzen? ik heb nu al wat verschillende flesjes gehad maar soms vond ik het niet lekker en zit je toch met zo'n flesje te kijken.
Ik zit ook elke keer te twijfelen welke smaak ik weer moet proberen. Om ze nou alle 20 in een keer te bestellen wordt me ook wat te duur haha. Hamburger saus is iig goedgekeurd![]()
Kan je niet een grote box met sachets laten maken... die je ook bij snackbars ziet. Dan staat op de box de ingredientenlijst en info en zijn de sachets blanco met alleen de naam van de saus erop. Die kan je dan zelf als sample meegeven. Is dan ook niet de correcte wettelijke manierHet kan wel simpel gemaakt worden in een blanco sachet met de smaak van de saus erop maar dan voldoet het niet aan de wetgeving daar zit het probleem.
maar misschien een optie om het een beetje semi wettelijk te doen?Kan je niet een grote box met sachets laten maken... die je ook bij snackbars ziet. Dan staat op de box de ingredientenlijst en info en zijn de sachets blanco met alleen de naam van de saus erop. Die kan je dan zelf als sample meegeven. Is dan ook niet de correcte wettelijke maniermaar misschien een optie om het een beetje semi wettelijk te doen?
Misschien samples aanbieden die officieel niet voor consumptie geschikt zijn.
Half salaris in een keer weg :O
Even wat repen ingeslagen en de nieuwe crunchy bar![]()
Het is een gekkenhuis!!! iedereen aan het inpakken dochtertje van 3 ook net van opgehaald die moet ook meehelpen ;-)
Misschien even alle "followers" uit de regio inhuren om te helpen![]()

Ik heb mogelijk nog extra job, ik ben de black friday korting vergeten toe te voegen aan mijn bestelling en ik heb al betaald.
Bestelnummer 1354982. Is het nog mogelijk om die toe te voegen? Eventueel als korting voor volgende bestelling als dat het minste administratie vraagt. Anders mag de bestelling geannuleerd worden en bestel ik opnieuw.