AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Bezorgtijd (verwacht)

Morgen 24 november
13:30 - 16:00 uur

We gaan het zien :D

Ook maar een bestelling geplaatst om de voorraad te spekken! :D

Wat ik mij echter afvroeg.. Waarom is één serving Whey Hydro 30 gram, en een sample 15 gram?

• Topic Starter Topic Starter
  • #37.324
Bezorgtijd (verwacht)

Morgen 24 november
13:30 - 16:00 uur

We gaan het zien :D

Wij pakken alles wel in maar PostNL kan het allemaal niet verwerken, verwacht dat de meeste pakketten pas dinsdag worden uitgeleverd. PostNL krijgt 4x zoveel te verwerken als normaal als het niet meer is.

Ook maar een bestelling geplaatst om de voorraad te spekken! :D

Wat ik mij echter afvroeg.. Waarom is één serving Whey Hydro 30 gram, en een sample 15 gram?

Dat is vanwege de kosten, sample wordt anders te duur. Daarbij vinden wij dat het om de smaak gaat, dat je die kan ervaren. Dan heb je niet perse een hele dosering nodig.

Het wordt onmogelijk voor PostNL om alles te verwerken, hoorde al van PostNL dat veel pakketjes mogelijk pas dinsdag aankomen.....

''Geachte heer/mevrouw,

Uw pakket ligt naar verwachting vanaf 15.00 voor u klaar op onderstaande PostNL-locatie. U ontvangt een bevestiging als u uw pakket kan ophalen.''

Zo te zien hebben ze hard gewerkt bij PostNL!

Die arme postbezorgers met kilo's Whey. :roflol:

''Geachte heer/mevrouw,

Uw pakket ligt naar verwachting vanaf 15.00 voor u klaar op onderstaande PostNL-locatie. U ontvangt een bevestiging als u uw pakket kan ophalen.''

Ga je enkele nieuwe smaken proberen (en reviewen :))?

• #37.327
''Geachte heer/mevrouw,

Ben benieuwd! Een deel van de pakketten komt natuurlijk wel gewoon op tijd maar de meeste verwacht ik niet....

Geen nieuwe smaken nee. Enkel de chocolade-hazelnoot sample van Whey Hydro is nieuw voor mij. Verder gewoon een paar kilo caseïne en isolaat besteld. :)
Klinkt allemaal veelbelovend. Nu begint het moeilijke werk: wachten tot je pakje (of zwaargewicht :)) aankomt...

Wij pakken alles wel in maar PostNL kan het allemaal niet verwerken, verwacht dat de meeste pakketten pas dinsdag worden uitgeleverd. PostNL krijgt 4x zoveel te verwerken als normaal als het niet meer is.

Dat is vanwege de kosten, sample wordt anders te duur. Daarbij vinden wij dat het om de smaak gaat, dat je die kan ervaren. Dan heb je niet perse een hele dosering nodig.

Geachte heer/mevrouw,
De bezorger is onderweg en komt vandaag bij u langs. ;)

Klinkt allemaal veelbelovend. Nu begint het moeilijke werk: wachten tot je pakje (of zwaargewicht :)) aankomt...

Heb nog genoeg voorraad eigenlijk, dus als het voor mij dinsdag wordt is dat geen ramp. Het wordt wel een groot pakket ja. Nadeel: moet het ophalen en er 1km mee naar huis lopen. :roflol:
Jij geen bestelling geplaatst dan???

Heb nog genoeg voorraad eigenlijk, dus als het voor mij dinsdag wordt is dat geen ramp. Het wordt wel een groot pakket ja. Nadeel: moet het ophalen en er 1km mee naar huis lopen. :roflol:
Jij geen bestelling geplaatst dan???
Dat wordt lachen dan :)

Neen, nog niet... ik ben mijn mandje ah vullen as we speak :) maar dan begin ik (zoals altijd) te twijfelen: wat wel, wat niet...? Choices choices!

Bij mij is het al binnen.

Van alle Black Friday bestellingen die via PostNL komen vandaag alleen de XXL bestelling binnen gekregen, PostNL heeft de prioriteiten dus wel op orde. :thumbup:

1/2 binnen

René, enig idee wanneer de Aesthetic Joggers weer in voorraad zijn?

• #37.339
René, enig idee wanneer de Aesthetic Joggers weer in voorraad zijn?

Drama met die leverancier, denk pas half januari, gaan we niets meer bestellen. Binnen enkele maanden gaan we de hele collectie aanpassen en wordt alles mooier en beter ;)

Drama met die leverancier, denk pas half januari, gaan we niets meer bestellen. Binnen enkele maanden gaan we de hele collectie aanpassen en wordt alles mooier en beter ;)
Oké, jammer dat het nog zo lang zal duren. Ik heb er eentje en ben er best tevreden van! Helaas is het versleten en aan vervanging toe.

Terug
Naar boven