Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #37.341
Oké, jammer dat het nog zo lang zal duren. Ik heb er eentje en ben er best tevreden van! Helaas is het versleten en aan vervanging toe.

Krijg net email dat het onderweg is, wordt dus waarschijnlijk nog net voor het einde van het jaar.

Pakketje weer in huis! Alles weer keurig in orde, zoals altijd. Bedankt weer.:lifter:

Ook ik mn pakketje netjes ontvangen, zojuist de nieuwe straciatella reep op. Echt een 10/10 zo fucking lekker met die hagelslag bovenop :p:p. Helaas 300kcal.. iek!

• #37.344
jij bedankt voor de bestelling!

haha ja die is superlekker :meal: we hebben ook low carb repen maar die zijn minder lekker :grumble:
Ik had eerst alleen nog maar ervaring met jullie crnchy delicious repen, toen een keer sample lowcarb en daaamn. Had dezelfde smaak verwacht :roflol: Zomenteen even de delicious protein bar cookies & cream proberen. Tot nu toe zijn de meeste prima te doen!

• #37.346
Ik had eerst alleen nog maar ervaring met jullie crnchy delicious repen, toen een keer sample lowcarb en daaamn. Had dezelfde smaak verwacht :roflol: Zomenteen even de delicious protein bar cookies & cream proberen. Tot nu toe zijn de meeste prima te doen!

Dat is een mooie tussenoplossing :D

Mijn vriendin heeft vrijdag besteld, maar pakje is nog steeds niet aangekomen. Is laat voor jullie, nee?
Kan niet meteen het bestelnummer terugvinden, maar factuurnummer is 1356249.

• #37.348
Mijn vriendin heeft vrijdag besteld, maar pakje is nog steeds niet aangekomen. Is laat voor jullie, nee?
Kan niet meteen het bestelnummer terugvinden, maar factuurnummer is 1356249.

PostNL is overbelast door Black Friday alle bezorgdiensten overigens. Pakketten (zijn er 2) zijn in het sorteercentrum (TPB-St Truiden) zie ik op track & trace

PostNL is overbelast door Black Friday alle bezorgdiensten overigens.
Can confirm.

XXL zaterdag besteld, maandag in huis.

Ander pakketje van vrijdag heeft al 5 verschillende status wijzigingen gehad bij UPS, maar lijkt nu toch nog in Duitsland te zijn.

• #37.350
Can confirm.

XXL zaterdag besteld, maandag in huis.

Ander pakketje van vrijdag heeft al 5 verschillende status wijzigingen gehad bij UPS, maar lijkt nu toch nog in Duitsland te zijn.

DPD kreeg ik ook al een mail van dat ze het niet aankonden, PostNL heeft het nog redelijk onder controle.

Beide nieuwe repen zijn heeerlijk, die nieuwe white choc crisp is ook erg lekker :D
Ook gisteren even Extreme Pump getest :WOW: wat een lekker gevoel en dat met maar 1 pil ipv 2

• #37.353
Beide nieuwe repen zijn heeerlijk, die nieuwe white choc crisp is ook erg lekker :D
Ook gisteren even Extreme Pump getest :WOW: wat een lekker gevoel en dat met maar 1 pil ipv 2

:thumbs: persoonlijk vind in Xtreme Pump ook fijn zeker als je in de avond traint en met een pre workout dan ooit slecht slaapt.

:thumbs: persoonlijk vind in Xtreme Pump ook fijn zeker als je in de avond traint en met een pre workout dan ooit slecht slaapt.

Ja ik gebruik het inderdaad als ik laat moet werken en dus ook pas voor mij laat in de gym ben.
Ben dan lekker snel vol energie en warm :D

Sample whey hydro chocolade-hazelnoot geprobeerd, en erg tevreden over! Lekkere smaak. :)

Ik weet nog dat ik 'vroeger' hydrolisaat naturel had. Die smaakte naar maagzuur. :roflol:

• #37.356
Sample whey hydro chocolade-hazelnoot geprobeerd, en erg tevreden over! Lekkere smaak. :)

Ik weet nog dat ik 'vroeger' hydrolisaat naturel had. Die smaakte naar maagzuur. :roflol:

De hydrolisaat die we gebruiken is niet meer zo extreem bitter van smaak maar hydrolisaat heeft door het proces altijd een bittere grondsmaak. Zelf vind ik dat best lekker en past heel goed bij choco smaken.

Al tijdje terug de gratis sample van de nieuwe milkshake whey aangevraagd, maar nog niks mogen ontvangen. Hoelang duurt het nog denken jullie tot ze verzonden worden? Of is er iets mis gegaan?

Terug
Naar boven