XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #37.361
Al tijdje terug de gratis sample van de nieuwe milkshake whey aangevraagd, maar nog niks mogen ontvangen. Hoelang duurt het nog denken jullie tot ze verzonden worden? Of is er iets mis gegaan?

Die worden allemaal in 1x verstuurd alles wordt nu bij de sociale werkplaats ingepakt, het waren er ruim 10.000 dus is even werk. Mogelijk kunnen we morgen alles aan PostNL meegeven of anders wordt dat maandag.

Die worden allemaal in 1x verstuurd alles wordt nu bij de sociale werkplaats ingepakt, het waren er ruim 10.000 dus is even werk. Mogelijk kunnen we morgen alles aan PostNL meegeven of anders wordt dat maandag.

Was voor derets geen commentaar hoor! Kan alleen niet wachten :p

Top rené! Is echt wel een hele fijne actie van jullie

Rene, erg tevreden over de shakebekers de laatste tijd. Echter nu na een aantal maanden beginnen ze weer te lekken.. alle 3 :eyes:

Laatst bewerkt:
Zou de vaatwasser de oorzaak kunnen zijn van het lekken? Sinds ik shakers met de hand afwas lekken ze niet meer.

Bij mij gaan ze ook in de vaatwasser, maar nooit problemen als lekkage oid.

Dat zou nog kunnen, 9 van de 10 keer gaat hij bij mij op het 60° programma.

• #37.373
Rene, erg tevreden over de shakebekers de laatste tijd. Echter nu na een aantal maanden beginnen ze weer te lekken.. alle 3 :eyes:

Gaat het om de standaard zwarte shaker? we gaan over straks op een eigen design shaker we hebben daarvoor een eigen gietvorm laten maken. Materiaal wordt wat zwaarder ook.

Zou de vaatwasser de oorzaak kunnen zijn van het lekken? Sinds ik shakers met de hand afwas lekken ze niet meer.

Vaatwasser op hoge temperatuur is niet aan te raden...

Mag wat kosten, 10.000 samples. Dayummm

Ik geloof echt in dit product dus gaan we willen dit goed in de markt te zetten, volgende week komt ook de Stracciatella erbij en we hebben net 5 smaken bijbesteld. Dan zijn er 10 smaken en komt er ook een sample pack. Dan zitten we ergens eind januari denk ik.

Ik geloof echt in dit product dus gaan we willen dit goed in de markt te zetten, volgende week komt ook de Stracciatella erbij en we hebben net 5 smaken bijbesteld. Dan zijn er 10 smaken en komt er ook een sample pack. Dan zitten we ergens eind januari denk ik.

Stracciatella is helemaal "hot" bij XXL. Eerst de crunchy bars en nu de Whey :D

Gaat het om de standaard zwarte shaker? we gaan over straks op een eigen design shaker we hebben daarvoor een eigen gietvorm laten maken. Materiaal wordt wat zwaarder ook.

Ja 2 standaard shakers en 1 keer de 1000 ml shaker en die lekt ook... Tot een paar maanden geen problemen mee gehad, maar toch wel apart dat ze zo snel gaan lekken.

Weet jij wanneer deze nieuwe shakers worden verwacht?

• #37.376
Stracciatella is helemaal "hot" bij XXL. Eerst de crunchy bars en nu de Whey :D

De crunch bar en de milkshake doen de naam stracciatella wel eer aan :meal: :D

Ja 2 standaard shakers en 1 keer de 1000 ml shaker en die lekt ook... Tot een paar maanden geen problemen mee gehad, maar toch wel apart dat ze zo snel gaan lekken.

Ja wel wat vreemd, van de 1000ml vooral, kan het komen door de vaatwasser? nieuwe shakers duurt nog enkele maanden. D

Ja wel wat vreemd, van de 1000ml vooral, kan het komen door de vaatwasser? nieuwe shakers duurt nog enkele maanden. D

Kan ik me eigenlijk niet voorstellen, want meestal was ik ze gewoon met de hand af. Denk dat ze een stuk of 5 keer in de vaatwasser zijn geweest voordat ze begonnen met lekken. Ben wel benieuwd naar de nieuwe shakers :)

Zijn ze al onderweg? :)

Wel apart, heb mijne echt al jaren.
Is er echt nog nooit 1 stuk gegaan.

• #37.380
Terug
Naar boven