AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Ik zou graag even mijn complimenten willen uitspreken over de nieuwe xxl milkshake smaken. De praline = net kinder bueno vulling en de cookies & cream smaakt naar softijs, echt verrukkelijk beide smaken! (Overige nieuwe smaken nog niet gehad)

Is er al iets bekend over de ontwikkeling van de nieuwe xxl sauzen, en wanneer is de hot sate weer op voorraad? Bedankt en ga zo door!! I like it :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #37.722
Ik zou graag even mijn complimenten willen uitspreken over de nieuwe xxl milkshake smaken. De praline = net kinder bueno vulling en de cookies & cream smaakt naar softijs, echt verrukkelijk beide smaken! (Overige nieuwe smaken nog niet gehad)

Is er al iets bekend over de ontwikkeling van de nieuwe xxl sauzen, en wanneer is de hot sate weer op voorraad? Bedankt en ga zo door!! I like it :)

thx!

Nieuwe sauzen loopt. de hot sate is nieuw en komt binnenkort binnen. American Friet saus gaan we nu met label beginnen. Grote teriyaki komt ook. Voor de rest even geen ontwikkelingen.

Ik wil niet negatief zijn want jullie producten zijn verder super uiteraard .. MAAR ik vond de peanut butter smaak van de protein milkshake best tegenvallen... maargoed ieder zijn smaak natuurlijk.

• #37.724
Ik wil niet negatief zijn want jullie producten zijn verder super uiteraard .. MAAR ik vond de peanut butter smaak van de protein milkshake best tegenvallen... maargoed ieder zijn smaak natuurlijk.

Dan kan en mag uiteraard. Dat is een heel uitgesproken smaak en begrijp ook dat niet iedereen die lekker vind. Het is overigens ook niet het doel dat iedereen elke smaak lekker vind daarom komen er in 1e instantie 10 smaken.

• #37.726
We hebben samples maar ik vind er een een smaak aanzitten die op drop doet denken, is dat ook met het origineel? Ik ga morgen even een fles halen in de supermarkt en vergelijken.

Nee totaal niet. Gebruik het origineel bij al m’n klanten in hun schema en iedereen houdt van die saus.

Zojuist mijn bestelling binnen gekregen met daarin onder andere 2 tanktops... Blijkt zelfs maatje S me nog te groot te zijn... Was er al een beetje bang voor want de tanktops die ik al eens bij de coolcat heb gekocht zijn maar XS maar die hadden ze niet bij XXL :(... Heb ze maar een mail gestuurd om te melden dat ik de beide tanktops retour wil sturen... Wel balen want vond ze wel tof

Zojuist mijn bestelling binnen gekregen met daarin onder andere 2 tanktops... Blijkt zelfs maatje S me nog te groot te zijn... Was er al een beetje bang voor want de tanktops die ik al eens bij de coolcat heb gekocht zijn maar XS maar die hadden ze niet bij XXL :(... Heb ze maar een mail gestuurd om te melden dat ik de beide tanktops retour wil sturen... Wel balen want vond ze wel tof
Kom je naar de meet? Misschien kan ik ze overnemen. Ik ben ook een echte ecto

• #37.731

dat is jammer..

Kom je naar de meet? Misschien kan ik ze overnemen. Ik ben ook een echte ecto

Daar wilde ik wel graag heen gaan maar moet dat weekend helaas weer werken.

Inmiddels de tanktops weer in de verpakking gedaan en met de retourlabel gaan ze zo weer naar postnl.

Inderdaad wel jammer want qua materialen voelden ze wel goed en degelijk aan, zeker voor de prijs. Mochten jullie ze alsnog kunnen leveren in XS dan houd ik me aanbevolen.

Meer eten :P

Ondertussen al meer bekend over de belt met clipsluiting? :D

Net wat besteld, waag het niet een kortingscode te lanceren morgen lol.

Voor het eerst cappuccino whey besteld, ben benieuwd. :)

Laatst bewerkt:
61C5C185-EB20-4D2A-AEE0-684CF8468F4C.png

Terug
Naar boven