AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

61C5C185-EB20-4D2A-AEE0-684CF8468F4C.png

Lol potverdikke. Nja pech volgende keer beter. Poste het ook meer als een grapje. :)

@XXL Nutrition Ik heb de Insane pre-workout, en vanaf de helft ga je merken dat de verpakking niet echt handig is, je kunt geen volle scoops meer eruit halen.Heb het er maar over gegoten in een oude lege creatine pot, want dit was niet te doen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #37.743
@XXL Nutrition Ik heb de Insane pre-workout, en vanaf de helft ga je merken dat de verpakking niet echt handig is, je kunt geen volle scoops meer eruit halen.Heb het er maar over gegoten in een oude lege creatine pot, want dit was niet te doen.

Ja dat is inderdaad een probleem met die potjes icm een pre workout erin. Zal eens informeren hoeveel we er nog hebben.

Klopt inderdaad, ik heb ook een hoop lopen kloten met dat potje:o

cappuccino whey net getest. Lekker smaakje hoor.

Tower kwijtgeraakt, wilde een nieuwe bestellen, zaten er ineens allemaal lekkere repen in het winkelmandje. Altijd hetzelfde :(

Die protein bites zijn erg lekker!

XXL, crazy!!! Gisteren om 20u41 een bestelling geplaatst... om 12u40 geleverd!!! Crazy. En dan nog eens een aangename chauffeur die aanbelde. Top.
Bedankt aan Sayer voor het advies.

Milkshake stracciatella sample bij bestelling gegooid. Heel fijn! In de zomer komt er wel een pot milkshake in huis

• Topic Starter Topic Starter
  • #37.757
  • Like
Waarderingen: BB_
@XXL Nutrition
Ik heb gisteren de Fully Loaded Tropical binnen gekregen, echt gadverdamme wat een vieze smaak. Ik hoopte dat het een beetje de zelfde was die ik ken van de Essential Amino Stack maar dat viel echt vies tegen. Normaal gezien weten jullie altijd wel redelijke smaken te geven aan preworkouts maar deze valt echt vies tegen.

@XXL Nutrition
Ik heb gisteren de Fully Loaded Tropical binnen gekregen, echt gadverdamme wat een vieze smaak. Ik hoopte dat het een beetje de zelfde was die ik ken van de Essential Amino Stack maar dat viel echt vies tegen. Normaal gezien weten jullie altijd wel redelijke smaken te geven aan preworkouts maar deze valt echt vies tegen.

+1 vroeger had je de Fully Loaded ook nog in Black Berry... Die was top!

Terug
Naar boven