XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Ik wilde één pot Night Protein bestellen, maar ik heb weer voor 125 euro mijn winkelwagen afgerekend. Altijd hetzelfde liedje. :roflol:

Altijd een feestje, een grote XXL doos ophalen. :)
De voorraadkast is weer opgetopt. :D
Bedankt voor de (as always) snelle en goede levering!!! Zeer benieuwd naar de Protein Peunut Bitter.

20190528_204924.jpg

Wanneer gaan jullie terug melatonine in jullie assortiment hebben? Is nu al de tweede keer in evenveel maanden dat ik het wil bestellen en opnieuw uitverkocht..

• Topic Starter Topic Starter
  • #38.067
Wanneer gaan jullie terug melatonine in jullie assortiment hebben? Is nu al de tweede keer in evenveel maanden dat ik het wil bestellen en opnieuw uitverkocht..

Is nog helaas steeds uitverkocht (niet alweer :( ), volgende week weer op stock. Lastige levering geweest deze keer.

Laatst bewerkt:
Gaan jullie de flavor Drops nog terug op voorraad hebben ?

Wanneer komen de flavor drops terug?
Ben er een grote fan van.

Heel tevreden over de Protein Peanut Butter! :thumbs: Gebruik hem voornamelijk om een pindasaus met betere macro's van te maken, en door de kwark, havermout, Brinta en pannenkoeken. Een blijvertje voor mij!

Receptje pindasaus ? :p

• Topic Starter Topic Starter
  • #38.075
Welke shake/milkshake komt het dichtstbijzijnde van ijskoffie qua smaak en milkshake structuur? :D

Een tijde terug had ik Venom pré-workout shot als goodie gekozen toen ik 5150 had besteld, vandaag de Venom geprobeerd en ik heb nu spijt dat ik niet deze heb genomen ipv 5150 :fuu:

(Blast vind ik trouwens ook beter dan 5150)

Een tijde terug had ik Venom pré-workout shot als goodie gekozen toen ik 5150 had besteld, vandaag de Venom geprobeerd en ik heb nu spijt dat ik niet deze heb genomen ipv 5150 :fuu:

(Blast vind ik trouwens ook beter dan 5150)
Die venom is toch niet te koop op de xxl site? Ik zie ook geen ingredienten?

Terug
Naar boven