Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl (6 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • We hebben deze week inderdaad meer klachten over PostNL. PostNL kampt met storingen in het depot in Almere. Daarnaast zouden er nog meer sorteer problemen zijn. We hebben dit natuurlijk al besproken met de juiste personen bij PostNL. Als je wil kan je ons even een mailtje sturen dan proberen we een compensatie vanuit ons te regelen! Mail adres is info@xxlnutrition.nl
    Gaan jullie dat verwend nest nou serieus belonen door een fout die niet eens bij jullie ligt?
     
    Gaan jullie dat verwend nest nou serieus belonen door een fout die niet eens bij jullie ligt?
    Verwend nest? Ik geef enkel aan dat er iets mis gaat bij de bezorging en dat de fout vermoedelijk ligt bij PostNL. Ik vraag nergens om compensatie en ben ook niet van plan hier gebruik van te gaan maken. Ik post dit hier zodat XXL er weet van heeft en wellicht hier wat mee kan tegenover PostNL.

    Maar ik zie dat je je oordeel al klaar hebt, zonder ook maar weet te hebben van mijn intenties.
     
    Verwend nest? Ik geef enkel aan dat er iets mis gaat bij de bezorging en dat de fout vermoedelijk ligt bij PostNL. Ik vraag nergens om compensatie en ben ook niet van plan hier gebruik van te gaan maken. Ik post dit hier zodat XXL er weet van heeft en wellicht hier wat mee kan tegenover PostNL.

    Maar ik zie dat je je oordeel al klaar hebt, zonder ook maar weet te hebben van mijn intenties.

    Ik oordeel op basis van dat je er een ramp van maakt dat je pakketje 1 dagje later komt. Dat jij die dag niet thuis bent is jouw probleem. Iemand die geen verwend nest is gaat niet gelijk klagen in het topic en wacht gewoon geduldig af totdat PostNL vindt dat jouw pakketje aan de beurt is.
     
    Ik oordeel op basis van dat je er een ramp van maakt dat je pakketje 1 dagje later komt. Dat jij die dag niet thuis bent is jouw probleem. Iemand die geen verwend nest is gaat niet gelijk klagen in het topic en wacht gewoon geduldig af totdat PostNL vindt dat jouw pakketje aan de beurt is.
    Er staat overigens duidelijk aangegeven op de site: “voor 22.00u besteld, morgen in huis”, dus ik heb prima het recht om te klagen. Sterker nog, aangezien XXL hiermee adverteert lijkt het me juist goed om aan te geven dat PostNL de mist in gaat. Het laatste wat je wilt is dat klanten af gaan haken omdat dergelijke levertermijnen niet gehaald kunnen worden, buiten jouw macht om.

    Maar goed, ik laat het hierbij. Uit je andere posts kan ik opmaken dat je je mening gauw klaar hebt en, naar mijn idee, niet bepaald openstaat voor andere perspectieven.
     
    Eindelijk mooie gele shirts komen eraan :banana:
     
    Er staat overigens duidelijk aangegeven op de site: “voor 22.00u besteld, morgen in huis”, dus ik heb prima het recht om te klagen. Sterker nog, aangezien XXL hiermee adverteert
    Dank je. Hiermee laat je inderdaad zien wat ik al had verwacht.
     
    Hi XXL,

    Ik zie op jullie site wel de afbeelding staan van Whey Delicious SamplePack, maar deze staat niet onder de bestelopties. Moet ik alle smaken die ik wil proberen los selecteren? Of is de samplepack simpelweg uitverkocht?

    Bij voorbaat Dank!
     
    Hi XXL,

    Ik zie op jullie site wel de afbeelding staan van Whey Delicious SamplePack, maar deze staat niet onder de bestelopties. Moet ik alle smaken die ik wil proberen los selecteren? Of is de samplepack simpelweg uitverkocht?

    Bij voorbaat Dank!


    We zijn bezig met wat aanpassingen, de sample pack zal hierdoor een tijdje niet meer verkrijgbaar zijn helaas.
     
    Binnenkort een Summer 10% actie in de aankomst ?
     
    Back
    Naar boven