Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl (10 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Komt de melatonine nog op voorraad of is het eruit?

    We krijgen dit product zeker terug! We hadden het allang verwacht maar het wordt helaas tegengehouden bij de grens. Ik verwacht dat het nog een weekje zal duren.
     
    Is er bekend wanneer de whey delicious aardbei weer op voorraad is? Deze is inmiddels al 2 weken uitverkocht.
     
    We krijgen dit product zeker terug! We hadden het allang verwacht maar het wordt helaas tegengehouden bij de grens. Ik verwacht dat het nog een weekje zal duren.
    Top hier wacht ik ook op en moet nog andere dingen ook
     
    Toevallig bekend wanneer de flavourdrops er weer zijn? :D

    We krijgen een zover ik weet een kleinere selectie terug van smaken. We kunnen op deze manier het product beter op voorraad houden. De verwachting is dat het helaas nog wel een aantal weken zal duren.
     
    Is er bekend wanneer de whey delicious aardbei weer op voorraad is? Deze is inmiddels al 2 weken uitverkocht.
    Whey delicious is in de meeste gevallen weer vrij snel op voorraad. De smaak zal er voor aanstaande vrijdag wel weer zijn.
     
    Laatste vraag en dan ben je van mij af en bestel ik.
    De 750 gram milkshake potten, gaan die nog komen/terugkomen binnenkort?

    Alvast bedankt voor je reactie(s)
     
    Hoe lang nog wachten op de quick release powerbelt??
     
    Laatste vraag en dan ben je van mij af en bestel ik.
    De 750 gram milkshake potten, gaan die nog komen/terugkomen binnenkort?

    Alvast bedankt voor je reactie(s)

    Dit product hebben we nog niet eerder gehad en zal dan ook voor het eerst te koop zijn. De ontwikkelingen zijn hiervan nog in volle gang. Een precieze datum kan ik helaas dan ook nog niet geven. Ik verwacht dat het nog wel 1,5 tot 2 maanden gaat duren.
     
    Yo XXL,

    Wanneer komt deze shit? https://xxlnutrition.com/nl/xxl-nutrition/complete-food I'm intrigued :)

    Komt er toevallig ook een versie met alleen de zoete aardappel carbs, a la Perfect Oats of Perfect Rice Powder?

    Alvast bedankt! :)


    Wij zijn ook erg te spreken over dit product, de smaak is ook echt super! Ik kan op dit moment nog geen exacte datum geven. Ik verwacht dat het nog 1 maandje zal duren ongeveer.

    Op dit moment zijn we nog niet aan het kijken naar een puur zoet aardappel product, het zal dan ook voorlopig bij deze blend blijven.
     
    Vermoedelijk komt dit door PostNL, maar ik vind het een vreemde gang van zaken. Gisteren om 21:00 een besteling geplaatst, bevestiging gekregen en ook bevestiging gehad dat het pakket was overgedragen aan PostNL met levertijd 13 juni tussen 13:00 en 15:30 aangezien ik dan thuis zou zijn. Inmiddels niets ontvangen en toch maar even de track&trace gecheckt. Wat zie ik: bestelling vertraagd, wordt morgen pas bezorgd... zonder opgaaf van reden en ook zonder dat ik op de hoogte ben gesteld. Lekker is dat, morgen ben ik niet eens thuis.
     
    Vermoedelijk komt dit door PostNL, maar ik vind het een vreemde gang van zaken. Gisteren om 21:00 een besteling geplaatst, bevestiging gekregen en ook bevestiging gehad dat het pakket was overgedragen aan PostNL met levertijd 13 juni tussen 13:00 en 15:30 aangezien ik dan thuis zou zijn. Inmiddels niets ontvangen en toch maar even de track&trace gecheckt. Wat zie ik: bestelling vertraagd, wordt morgen pas bezorgd... zonder opgaaf van reden en ook zonder dat ik op de hoogte ben gesteld. Lekker is dat, morgen ben ik niet eens thuis.

    Je bent niet de enige. Ik heb er de afgelopen weken ook last van bij PostNL. Misschien een idee om het bij een pakketpunt te laten bezorgen als je niet thuis bent? Dit kun je vaak nog wijzigen als je er optijd bij bent.
     
    Feestdagen en postNL zijn een ramp. Daar hebben ze dagen later nog last van met vertragingen. Ook hier een pakket 2 dagen vertraagd.
     
    Je bent niet de enige. Ik heb er de afgelopen weken ook last van bij PostNL. Misschien een idee om het bij een pakketpunt te laten bezorgen als je niet thuis bent? Dit kun je vaak nog wijzigen als je er optijd bij bent.
    Dit inderdaad. Ik laat al mijn pakketten gewoon bij een postnl punt bij de Albert Heijn bezorgen. Die zijn altijd tot 21u open dus dan kan ik het makkelijk nog gaan ophalen dezelfde dag.
     
    Vermoedelijk komt dit door PostNL, maar ik vind het een vreemde gang van zaken. Gisteren om 21:00 een besteling geplaatst, bevestiging gekregen en ook bevestiging gehad dat het pakket was overgedragen aan PostNL met levertijd 13 juni tussen 13:00 en 15:30 aangezien ik dan thuis zou zijn. Inmiddels niets ontvangen en toch maar even de track&trace gecheckt. Wat zie ik: bestelling vertraagd, wordt morgen pas bezorgd... zonder opgaaf van reden en ook zonder dat ik op de hoogte ben gesteld. Lekker is dat, morgen ben ik niet eens thuis.


    We hebben deze week inderdaad meer klachten over PostNL. PostNL kampt met storingen in het depot in Almere. Daarnaast zouden er nog meer sorteer problemen zijn. We hebben dit natuurlijk al besproken met de juiste personen bij PostNL. Als je wil kan je ons even een mailtje sturen dan proberen we een compensatie vanuit ons te regelen! Mail adres is info@xxlnutrition.nl
     
    Feestdagen en postNL zijn een ramp. Daar hebben ze dagen later nog last van met vertragingen. Ook hier een pakket 2 dagen vertraagd.

    Stuur ons even een mailtje, we gaan dan even kijken of we er wat druk achter kunnen zetten bij PostNL. Overigens zullen we dan een compensatie aanbieden.

    Fijn weekend alvast !
     
    Back
    Naar boven