Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Is een sportschool exclusief. Viel bij ons niet zo in de smaak. Gelukkig is pwo heel persoonlijk
     
    Die venom is toch niet te koop op de xxl site? Ik zie ook geen ingredienten?

    Klopt is alleen voor zakelijke klanten. Shot heeft alleen per vergissing korte tijd ook voor particulieren kiesbaar gestaan.
     
    Waarom is er eigenlijk gekozen om die alleen voor zakelijke klanten te houden? Exclusiviteit of?
     
    Waarom is er eigenlijk gekozen om die alleen voor zakelijke klanten te houden? Exclusiviteit of?

    We hebben een aantal producten exclusief voor gym's Pro85, Venom shot, Amino Shot, Burner Shot en Venom Powder. Zo kunnen we exclusiviteit aan gym's bieden en daar wordt heel goed op gereageerd. We hebben momenteel 3 accountmanagers op de weg die gym's afgaan. We zetten daar nu vol op in. Aanbod wat wij hebben richting een gym is zeer compleet.

    Heeft iemand zijn gym nog geen XXL en denk je dat er mogelijk wel interesse is dan hoor ik het graag ;)
     
    Ik heb je via Facebook een bericht gestuurd :)

    Tevens is de nieuwe pre workout onderweg, zijn benieuwd !
     
    Ik heb je via Facebook een bericht gestuurd :)

    Tevens is de nieuwe pre workout onderweg, zijn benieuwd !

    Yes thx! nieuwe pre vind ik persoonlijk heel goed. Let op focus/concentratie.
     
    De Fruit Punch EAS besteld ipv de Tropical. Pakte voordien altijd appel maar wou eens iets anders. Tropical werd ik snel beu en had niet het gevoel er eens goed van kunnen door te drinken. :)
     
    De Fruit Punch EAS besteld ipv de Tropical. Pakte voordien altijd appel maar wou eens iets anders. Tropical werd ik snel beu en had niet het gevoel er eens goed van kunnen door te drinken. :)

    Hoop dat de smaak bevalt.
     
    Ik ben vanaf morgen t/m dinsdag 18 juni afwezig vanwege een toerritje door Europa met de auto :D . Roel van onze klantenservice neemt het hier zolang over. Dan weten jullie dat :wave:
     
    Ik ben vanaf morgen t/m dinsdag 18 juni afwezig vanwege een toerritje door Europa met de auto :D . Roel van onze klantenservice neemt het hier zolang over. Dan weten jullie dat :wave:
    Veel plezier René!:thumbs:
     
    Kun je die sportdrops ook op een 1.5l fles mengen en over een hele dag bewaren of is het meer iets dat je best gelijk drink?
     
    Gumball of die ander? (Kan ff niet op de naam komen)
     
    Komt de melatonine nog op voorraad of is het eruit?
     
    Back
    Naar boven