- Waardering
- 32
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 81kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb net een lekkere bestelling geplaats Rene, aangezien mijn order uit de VS weer opzich laat wachten!
getver, doordat m'n vriendin me kwam storen tijdens te bestelling ben ik de bars vergeten erbij te bestellen
die met peanut butter zijn idd heerlijk 
pff oke René,,welk smaak valt ook nog goed te doen van Optimum nut. (whey on)
Ik vind double chocalte super! maar is cookies&cream ook lekker??
Of tropical punch..
Ik heb het echt nodig , ik moet het vandaag besteld hebben, 2 weken op double choco wachten dat is te lang![]()
getver, doordat m'n vriendin me kwam storen tijdens te bestelling ben ik de bars vergeten erbij te bestellendie met peanut butter zijn idd heerlijk
![]()

Vandaag weer lekker op tijd m'n bestellinkje binnen gehad. Gisteren besteld. Echt top!
succes!Nou René EERSTE!! "bestelinkje" verstuurd om13.00 ..Ik ben toch voor Cookies&creampiesgegaan..En nog Complex Carb gainer erbij gedaan.. hoe laat komen ze morgen ongeveer
![]()
Ik had ff een dom vraagje, maar zo'n maatschepje die bij de Pro80 en de Whey Instant zitten zijn toch 15 gram? Want op dat schepje zelf staat 30 ml, maar dat is toch gewoon 15 gram?![]()
Gebruik:
Neem 1 dosering (55 gram, 90 units van de bijgevoegde Olimp maatschep) in 350 ml water voor de training (15-30 minuten).

heb net Massacra binnen, maar lees hier op de site:
dan schep ik de hele pot leeg denk ik![]()