MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl (1 bezoeker)

Bezoekers Topic (Leden: 0, Gasten: 1)

Borstkas

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
4 jul 2011
Waardering
459
Lengte
1m88
Massa
96kg
Wat is het verschil met de blast? Behalve de prijs :p

sander2el

Cool Novice
Lid geworden
18 sep 2010
Waardering
65
Lengte
1m93
Massa
98kg
Vetpercentage
15%
Net weer nieuwe bestelling geplaatst, benieuwd naar de nieuwe eindbaasbidon met andere dop!

XXL Nutrition

Official Sponsor
Sponsor
+15 jaar member
Lid geworden
14 jun 2004
Waardering
2.327
Wat is het verschil met de blast? Behalve de prijs :p
Hoger gedoseerd en bevat een stof die echt meerwaarde heeft qua concentratie. Ik vind het de sterkte pre workout van dit moment samen met de PRE Shot.

Net weer nieuwe bestelling geplaatst, benieuwd naar de nieuwe eindbaasbidon met andere dop!
Hoop dat de fles bevalt!

XXL Nutrition

Official Sponsor
Sponsor
+15 jaar member
Lid geworden
14 jun 2004
Waardering
2.327
Niet geschikt voor de vaatwasser lees ik, daarmee wordt schoonmaken wel een uitdaging. Hoe houd je dit hygiënisch?
Weet niet zeker of deze in de vaatwasser kan, we hebben voor de veiligheid aangegeven van niet. Print gaat er dan sowieso vanaf op een gegeven moment. Is eigenlijk bedoelt als waterjug en niet voor shakers etc. Als je met open dop wegzet dan hoef je eigenlijk niet meer te doen dan uitspoelen met heet water.

Punjab

Chandigarh Warrior
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
3 okt 2008
Waardering
22.657
Lengte
1m85
Massa
108kg
Vetpercentage
10%
En een beetje dreft ofzo toch? :lol:

Col_inc

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
20 jan 2017
Waardering
1.840
Lengte
1m78
Massa
98kg
Vetpercentage
11%
ben ik de enigste die problemen heeft met het open en dicht maken van mijn Whey Proteine van XXL-nutrition. Elke keer trek ik die opening kapot, waardoor ik hem niet meer dicht krijg.

• Like
Waarderingen: Apw

Bert

De aanhouder wint
Elite Member
2x Challenge Winner
Lid geworden
25 sep 2016
Waardering
17.952
Lengte
1m89
Massa
106kg
ben ik de enigste die problemen heeft met het open en dicht maken van mijn Whey Proteine van XXL-nutrition. Elke keer trek ik die opening kapot, waardoor ik hem niet meer dicht krijg.

Ik vind je best enig.;)
Ik adviseer je een lege pot of emmer van andere whey (of dextro o.i.d.) te bewaren en het over te gieten. Zakken vind ik ook minder echt prettig, ondanks dat ik er nog nooit één kapot heb getrokken.

Bert

De aanhouder wint
Elite Member
2x Challenge Winner
Lid geworden
25 sep 2016
Waardering
17.952
Lengte
1m89
Massa
106kg
Niet geschikt voor de vaatwasser lees ik, daarmee wordt schoonmaken wel een uitdaging. Hoe houd je dit hygiënisch?
Ik zou zoiets sowieso niet in de vaatwasser doen. Ik heb eens die dumbbellvormige bidon van MM in de vaatwasser gedaan en was geen succes. Gewoon ouderwetse handwas is het best. Zelfs als je er alleen water in doet is regelmatig afwassen met afwasmiddel toch wel wenselijk.

Col_inc

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
20 jan 2017
Waardering
1.840
Lengte
1m78
Massa
98kg
Vetpercentage
11%
Ik vind je best enig.;)
Ik adviseer je een lege pot of emmer van andere whey (of dextro o.i.d.) te bewaren en het over te gieten. Zakken vind ik ook minder echt prettig, ondanks dat ik er nog nooit één kapot heb getrokken.
precies zoals je zegt dat doe ik ook maar elke keer gaat het zo makkelijk stuk

mrcactus

Cool Novice
Elite Member
Lid geworden
12 mei 2019
Waardering
110
Lengte
1m76
Massa
74kg
Vetpercentage
15%

Laat hem altijd gewoon open staan in de kast haha scheelt ook open en dicht doen

Steks

Huge Freak
Lid geworden
21 feb 2017
Waardering
8.285
Lengte
1m82
Massa
86kg
Ik vind je best enig.;)
Hoeveel moeite heeft het je gekost om alleen maar inhoudelijk te reageren? :nanner:

Bovenaan