XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Bezoekers in dit topic

Ik dacht dat je nog wakker was.
 
Ik heb hier een pot beta-alanine staan die al best oud is, maar de houdbaarheidsdatum is tot ergens 2020. Kan ik deze nog gewoon opmaken? Zitten wel flinke brokken in.
 
Ik heb hier een pot beta-alanine staan die al best oud is, maar de houdbaarheidsdatum is tot ergens 2020. Kan ik deze nog gewoon opmaken? Zitten wel flinke brokken in.
Gaat altijd wat klonteren. Is vnl door wat vocht. Even een vork erdoor halen en de brokken vallen gewoon uit elkaar.
 
Jij doet het in bed?

Een goedwerkend lichaam geeft geen plassignaal in de nacht tenzij je echt heel veel drinkt in de uurtjes vlak voor het slapen gaan
 
Een goedwerkend lichaam geeft geen plassignaal in de nacht tenzij je echt heel veel drinkt in de uurtjes vlak voor het slapen gaan
Ik moet altijd er 's nachts uit om te pissen. Heb mijn bak kwark voor het slapen en drink alleen een glas bij de maaltijd zo'n 3.5 uur voor ik op bed ga. En nee, het is geen klein beetje. Altijd minstens 500 ml.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Een goedwerkend lichaam geeft geen plassignaal in de nacht tenzij je echt heel veel drinkt in de uurtjes vlak voor het slapen gaan
Ik moet iedere nacht zeker 1 keer. Drink 5-6 liter per dag. Train niet vaak 's avonds laat meer, anders moet ik vaker.
 
Ik moet altijd er 's nachts uit om te pissen. Heb mijn bak kwark voor het slapen en drink alleen een glas bij de maaltijd zo'n 3.5 uur voor ik op bed ga. En nee, het is geen klein beetje. Altijd minstens 500 ml.

Kwark/yoghurt/enz. is basically fluid, daar verkijken veel mensen zich op. Oude vrouwtjes met hartproblemen die op een vochtbeperkend dieet zitten struikelen hier ook nog weleens over. Werk jij een 500g bak kwark naar binnen vlak voor het slapen gaan... :dunno: moet zeggen dat dit ook een stukje conditioning is, mensen zijn gewoontedieren

Het niet onafgebroken door de nacht kunnen slapen wordt erger bij ouder worden maar het merendeel van de <30jarigen moeten eigenlijk gewoon gaan liggen, binnen enkele minuten in slaap zijn en 6.5 tot 8 uur later wakker worden.
 
Zo niet, wat dan?
 
Zo niet, wat dan?

Dan doe je iets niet goed of heb je pech qua genen. 'iets niet goed doen' is heel breed overigens, denk dan aan:
1. niet altijd op hetzelfde tijdstip naar bed gaan
2. schermgebruik x aantal uur voor het slapen gaan
3. langdurige inspanning voor het slapen gaan (cardio)
4. alcohol- en/of caffeineconsumptie
5. kamertemperatuur te hoog (20+)
6. niet donker genoeg
7. te veel geluid (soms niet te voorkomen, bv. als je bij een vliegveld of drukke straat woont)
8. te weinig fysieke inspanning overdag
enz.
 
Nog eens bij XXL besteld. Wou de vernieuwde Green Protein proberen en om de bestelling te vervolledigen zo eens een PWO shot, een blikje Venom en sample van Xtreme om te proberen. Ah ja, en een pot pindakaas voor de gratis verzending. :D
 
Nog eens bij XXL besteld. Wou de vernieuwde Green Protein proberen en om de bestelling te vervolledigen zo eens een PWO shot, een blikje Venom en sample van Xtreme om te proberen. Ah ja, en een pot pindakaas voor de gratis verzending. :D

Thx! Green Protein is nu ook 100% natuurlijk. Smaak is daarom minder uitgesproken maar wij vonden dit wel het beste bij dit product passen. Laat me even weten wat je van de pre-workouts vind. Let bij de sample xtreme pre en de PRE shot eens op de focus en concentratie, of je deze beter vind. Daar zou de kracht in moeten zitten ;)
 
Nieuwe coated waterjug is super chill! Werkt veel beter dan de vorige versie met deze dop.
 
Idee wanneer grote pot BBQ saus terug is?
En nog nieuwe smaakjes op komst?

Wanneer nieuwe eiwitrepen op voorraad?
 
Laatst bewerkt:
Speculaas whey komt ook weer?
 
Back
Naar boven