MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #38.481
Idee wanneer grote pot BBQ saus terug is?
En nog nieuwe smaakjes op komst?

Wanneer nieuwe eiwitrepen op voorraad?

BBQ Saus is besteld al enige tijd, ik hoor vandaag wanneer deze weer kom. De nieuwe repen N'JOY zijn klaar maar staan tijdelijk in quarantaine. Dit is een standaard procedure om een kweek te maken op bacteriën, als die goed is dan wordt alles vrij gegeven.

Speculaas whey komt ook weer?

Ja zeker! vandaag of morgen al.

Komen er binnenkort nog kortingsacties?

Die vitamine potjes, wat voor afval is dat, rest of plastic?

# goede beurt maken bij Justine Dus

• #38.484
Is er al bekend wanneer de smaken crunchy protein bars weer worden aangevuld?

BBQ Saus is besteld al enige tijd, ik hoor vandaag wanneer deze weer kom. De nieuwe repen N'JOY zijn klaar maar staan tijdelijk in quarantaine. Dit is een standaard procedure om een kweek te maken op bacteriën, als die goed is dan wordt alles vrij gegeven.

Ja zeker! vandaag of morgen al.

Al meer info over BBQ saus, zou graag bestelling willen plaatsen maar wacht nog op deze!

• #38.487
Is er al bekend wanneer de smaken crunchy protein bars weer worden aangevuld?

Productie blijft een probleem. Ik ben laatst bij de producent geweest en we zijn de problemen aan het oplossen. Ik verwacht dat de leveringsproblemen vanaf januari zijn opgelost. Binnen nu en 2 weken krijgen we weer enkele smaken op voorraad. Met deze reep kunnen we niet uitwijken naar een andere producent want niemand kan dit maken. Deze worden nu deels met de hand gemaakt en geen enkele andere producent doet dat.

Edit > Volgende week komen er weer enkele smaken op stock. Die worden deze week gemaakt.

Maandag krijgen we wel de nieuwe N'JOY repen binnen die zijn vergelijkbaar met Barebells. > https://xxlnutrition.com/nl/xxl-nutrition/n-joy-protein-bar

Al meer info over BBQ saus, zou graag bestelling willen plaatsen maar wacht nog op deze!

Heb ik gevraagd, verwacht morgen info hierover.

Edit > levering is onbekend momenteel, mega druk bij producent vanwege de aankomende feestdagen.

Laatst bewerkt:
Hoelang blijft een pot pre workout eigenlijk goed of hoelang kun je die bewaren? Ik zie nu dat mijn pot fully loaded al bijna 3 jaar oud is:o.

• #38.489
Hoelang blijft een pot pre workout eigenlijk goed of hoelang kun je die bewaren? Ik zie nu dat mijn pot fully loaded al bijna 3 jaar oud is:o.

Probleem met pre workouts is dat ze snel vocht aantrekken en daardoor verharden en verkleuren. Fully Loaded minder snel door de whey hydrolisaat die er ook in zit. Ik zou kijken hoe het eruit ziet en of het vreemd ruikt. Als beide goed is kan je het nog wel gebruiken.

Die camo drinkbussen zien er wel ruig uit. :D

De Xtreme deed me niet veel. Van de week de andere twee eens testen.

Als goodie kan ik kiezen voor een grote shakebeker (800ml), maar zou graag zo'n kleine (600ml) hebben. Is dat mogelijk?

• Haha
Waarderingen: Vonk
  • #38.493
Als goodie kan ik kiezen voor een grote shakebeker (800ml), maar zou graag zo'n kleine (600ml) hebben. Is dat mogelijk?

Dat gaat helaas niet, systeem staat nu zo ingesteld en handmatige aanpassingen kunnen we niet meer. Order picken verloopt via een scannersysteem en komen geen handmatige pakbonnen met afwijkende opmerkingen daarop meer aan te pas.

Productie blijft een probleem. Ik ben laatst bij de producent geweest en we zijn de problemen aan het oplossen. Ik verwacht dat de leveringsproblemen vanaf januari zijn opgelost. Binnen nu en 2 weken krijgen we weer enkele smaken op voorraad. Met deze reep kunnen we niet uitwijken naar een andere producent want niemand kan dit maken. Deze worden nu deels met de hand gemaakt en geen enkele andere producent doet dat.

Edit > Volgende week komen er weer enkele smaken op stock. Die worden deze week gemaakt.

Ik heb ze ondertussen nog niet kunnen vinden op de website, denk je dat ze vrijdag wel beschikbaar zullen zijn? :)

@XXL Nutrition het valt me op dat de stapelkorting (4 potten = lagere prijs) voor whey isolaat niet meer er is. Komt dit door black friday of is dit uberhaupt afgeschaft?

Ik wou 5 van deze randen bestellen (samen met tegels ;) ), maar ze worden in back-order gezet. Ze staan nochtans in voorraad. Foutje in het systeem?

Never mind. Foutje.

• #38.500
Ik heb ze ondertussen nog niet kunnen vinden op de website, denk je dat ze vrijdag wel beschikbaar zullen zijn? :)

Zijn onderweg maar verwacht niet dat we die in kunnen boeken tijdens de kortingsdagen. Het is mega druk en dat soort werk blijft denk ik liggen. Ik ga zelf ook helpen in het magazijn, als ik ze zie dan laat ik wel snel een pallet per smaak inboeken. De N'JOY is wel binnen en is echt een aanrader, meer smaken volgen >

@XXL Nutrition het valt me op dat de stapelkorting (4 potten = lagere prijs) voor whey isolaat niet meer er is. Komt dit door black friday of is dit uberhaupt afgeschaft?

Die is er sinds 1-1-2019 niet meer, door de BTW verhoging 6 > 9% moesten we eigenlijk de prijs verhogen maar hebben dit bij de Isolaat niet gedaan maar wel het meerstuksvoordeel weg gehaald.

Wat ik hier eigenlijk wou zeggen: Heb net een dubbele kaak-operatie achter de rug.
XXL complex carb gainer = life-saver!

Goed om te horen ;) , heeft dat lang genezingstijd nodig totdat je weer wat kan eten?

Terug
Naar boven