- Waardering
- 4.382
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben erg blij met die shakes. Super lekker.Goed om te horen, heeft dat lang genezingstijd nodig totdat je weer wat kan eten?

Ik ben erg blij met die shakes. Super lekker.
De proteïne pudding is trouwens ook een goeie nu ik weer een lepel kan gebruiken om te eten.
Ja, het duurt wel even. Nu 2 weken enkel vloeibaar voedsel, met de spuit.
Vanaf nu kan ik ook hele zachte dingen eten, zoals aardappel puree.
Pas na 6 weken kan ik normaal weer ietsje stevigere dingen beginnen kauwen. Maar een steak denk ik niet dat er dan al in zit.![]()
Komen de 500g milkshake nooit nog in andere smaken beschikbaar? En zijn jullie nog van plan andere smaken milkshake uit te brengen? En of andere smaken light saus?
Dank je wel.Best heftig allemaal. Pudding is vernieuwd en nu een stuk dikker als de vorige versie, dat was meer een dikke vla. Succes met je herstel!
). De cappuccino die ik recent besteld heb moet ik nog proberen. Ben benieuwd naar de nieuwe consistentie.Dank je wel.
Ach zo. Ik had nog een beetje vanille over van een tijdje geleden (blijft lang goed). De cappuccino die ik recent besteld heb moet ik nog proberen. Ben benieuwd naar de nieuwe consistentie.

Dat is 750 gram en de andere smaken volgen ook in december, onze uitbreiding is klaar 2000 m2 en kunnen we weer even vooruit ;-) , voorlopig staan er geen andere smaken op de planning. Light saus ook niet direct maar wel siropen in deze serie.
Ik bedoel de 750g varianten idd, mooi om te horen dat ze allemaal beschikbaar komen.
Vroeg me ook af of we binnenkort nog nieuwe delicious serie producten kunnen verwachten?

Succes op uitzending. Laat je je bestelling daar bezorgen?Voor mijn werk ben ik weer op uitzending (Defensie), en had al een volle tas ruimbagage met eiwitten meegenomen.
Maar na een hercalculatie bleek het niet genoeg te zijn voor de periode dat ik hier ben, dus vandaag met de Black Friday korting extra besteld!
Verschillende collega's werden jaloers toen ze mijn voorraad eiwitten zagen, en hebben op mijn advies ook maar bij jullie een bestelling geplaatst!
Namens mijn collega's en mijzelf alvast bedankt en groetjes vanuit het Midden-Oosten.![]()

Thnx! Theoretisch gezien moet dat kunnen (via MPO in Utrecht met het juiste NAPO nummer), maar voor de zekerheid heb ik het bij familie laten bezorgen die het doorsturen. Familie van uitgezonden militairen mogen tot en met half december gratis pakketen versturen naar hier. Een kerstcadeautje van TNT post.Succes op uitzending. Laat je je bestelling daar bezorgen?![]()

Nice.Thnx! Theoretisch gezien moet dat kunnen (via MPO in Utrecht met het juiste NAPO nummer), maar voor de zekerheid heb ik het bij familie laten bezorgen die het doorsturen. Familie van uitgezonden militairen mogen tot en met half december gratis pakketen versturen naar hier. Een kerstcadeautje van TNT post.![]()
US gym, dumbbels tot 75kg per stuk, Hammer Strenght plate loaded machines, 6 squatracks.. Lang verhaal kort: 10/10.
Voor mijn werk ben ik weer op uitzending (Defensie), en had al een volle tas ruimbagage met eiwitten meegenomen.
Maar na een hercalculatie bleek het niet genoeg te zijn voor de periode dat ik hier ben, dus vandaag met de Black Friday korting extra besteld!
Verschillende collega's werden jaloers toen ze mijn voorraad eiwitten zagen, en hebben op mijn advies ook maar bij jullie een bestelling geplaatst!
Namens mijn collega's en mijzelf alvast bedankt en groetjes vanuit het Midden-Oosten.![]()
even snel wat drinken en weer bijspringen in het magazijn. Wel een gezellige dag zo mix van magazijnpersoneel, marketing, klantenservice en productontwikkeling. Iedereen helpt mee 
Zijn onderweg maar verwacht niet dat we die in kunnen boeken tijdens de kortingsdagen. Het is mega druk en dat soort werk blijft denk ik liggen. Ik ga zelf ook helpen in het magazijn, als ik ze zie dan laat ik wel snel een pallet per smaak inboeken. De N'JOY is wel binnen en is echt een aanrader, meer smaken volgen >
Die is er sinds 1-1-2019 niet meer, door de BTW verhoging 6 > 9% moesten we eigenlijk de prijs verhogen maar hebben dit bij de Isolaat niet gedaan maar wel het meerstuksvoordeel weg gehaald.
Goed om te horen, heeft dat lang genezingstijd nodig totdat je weer wat kan eten?

Die zijn echt top! hoor graag wat je er van vind. Zijn in de weekaanbieding en ook nog met 20% korting vandaag
Net een van de nieuwe eiwitrepen op, de white chocolate blueberry, en ik moet zeggen ze zijn heerlijknieuwe favoriete eiwitreep
![]()