Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oké: fair enough... beste eiwitreep die ik tot nu toe gegeten heb.. m’n dochter is er ook verzot op..
Hey Rene, net mijn levering gehad en alles was in orde maar heb 4 potjes pindakaas besteld met wel heel korte vervaldatum namenlijk 22 januari, vind ik persoonlijk wel wat jammer. Blijft dit product enigzins nog goed?
Bedankt voor je reactie! Gelukkig is ie overheerlijk. Ze zullen wel vlug op zijn!Gaat dit om de smooth variant? Dat staat er op de site toch wel duidelijk bij wat de houdbaarheid is, en zijn daarom ook in de aanbieding. Er zijn wel testen op de pindakaas geweest en de voedselveiligheid in niet in het geding tot circa 6 maanden na THT op de pot. De houdbaarheid wordt echter niet verlengd op de verpakking omdat de pindakaas wat droger wordt in de loop van de tijd. Dus uit kwalitatief oogpunt is de houdbaarheid beperkt. Als je echter de pot na openen grondig doorroert zodat de olie zich weer goed mengt los je dat grotendeels op.
Beter dan Calvé?Bedankt voor je reactie! Gelukkig is ie overheerlijk. Ze zullen wel vlug op zijn!
Stukken beter, de calve koop ik zelfs niet meer
Yep.
Serieus?
Ik vind Calvé by far de lekkerste. Al die pindakazen die ik bij Bulk Powders, XXL, B&F en de 100% uit de supermarkt heb gekocht, blijf ik toch minder vinden.Serieus?Ik vind Calvé by far de lekkerste. Al die pindakazen die ik bij Bulk Powders, XXL, B&F en de 100% uit de supermarkt heb gekocht, blijf ik toch minder vinden.
Ja, da's waar. Bewerkt was niet het juiste woord. Er zitten iets meer toegevoegde vetten in. Dat maakt de consistentie iets anders. Iets beter om te smeren. Die meer pure vormen smaken gewoon iets meer echt naar pinda.Wat is er tegenwoordig dan nog zo bewerkt aan Calvé pindakaas? Er zit gewoon wat meer olie in.
Wat is er tegenwoordig dan nog zo bewerkt aan Calvé pindakaas? Er zit gewoon wat meer olie in.
Dat weet ik. Transvetten zijn ongezond, maar als dat beperkt blijft tot pindakaas valt het denk ik wel mee. De 100% vind ik trouwens ook erg lekker hoor.Kijk dat is een kwestie van smaak. Onze Pindakaas is 100% natuurlijk en bestaat uit pinda's, wat pindaolie en een beetje zout. Calvé is een commercieel product dat minder goede vetten bevat door bewerkingen en toevoegingen. Is meer een botersmaak die van ons meer pindasmaak. Het is maar net wat je voorkeur is. Maar dat veel mensen Calvé lekkerder vinden dan begrijp ik goed, Unilever zorgt er natuurlijk wel voor dat de smaak heel lekker en verslavend is, maar kijken minder naar gebruikte ingrediënten (wordt wel steeds meer uiteraard).
Dat weet ik. Transvetten zijn ongezond, maar als dat beperkt blijft tot pindakaas valt het denk ik wel mee. De 100% vind ik trouwens ook erg lekker hoor.

Ach zo.Er zitten palmvetten bij en de pindakaas is bewerkt waardoor er kans op transvetten is. Er even vanuit gaande dat je het nu over de normale pindakaas van calve hebt.