Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl (1 bezoeker)

Bezoekers Topic (Leden: 0, Gasten: 1)

Ciron

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
19 mei 2016
Waardering
279
Lengte
1m84
Massa
68kg
Vetpercentage
12%
Is de chocolade meer een pure smaak van de delicious pudding ?

Turouise

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
22 aug 2019
Waardering
1.014
Lengte
1m77
Massa
61kg
Dag lieve schatten, gewoon een interesse vraagje: Ik had vandaag bij onze gym -bij gebrek aan m'n eigen zooi- een pre-workout shot (Raspberry volgens mij) genomen en ben daar persoonlijk nogal slecht op gegaan. Hoe geconcentreerd is dit shot ten opzichte van andere pre-workouts? Ik ga er nu zelf een beetje van uit dat het door de cafeine kwam (mijn cafeine intake is doorgaans 0.0) maar misschien dat er nog andere stoffen in zitten die dat triggeren. Goed voor mezelf om in ieder geval even te weten lol.

Ok dank u!

XXL Nutrition

Official Sponsor
Sponsor
+15 jaar member
Lid geworden
14 jun 2004
Waardering
2.411
Is de chocolade meer een pure smaak van de delicious pudding ?
Ik meen van wel, is al weer even geleden dat ik deze heb gehad. 85% zeker :p

Dag lieve schatten, gewoon een interesse vraagje: Ik had vandaag bij onze gym -bij gebrek aan m'n eigen zooi- een pre-workout shot (Raspberry volgens mij) genomen en ben daar persoonlijk nogal slecht op gegaan. Hoe geconcentreerd is dit shot ten opzichte van andere pre-workouts? Ik ga er nu zelf een beetje van uit dat het door de cafeine kwam (mijn cafeine intake is doorgaans 0.0) maar misschien dat er nog andere stoffen in zitten die dat triggeren. Goed voor mezelf om in ieder geval even te weten lol.

Ok dank u!
Dat is vervelend..... Mogelijk door de cafeïne in combinatie met eNXTRA dat versterkt de werking van cafeïne. Cafeïne is niet extreem hoog in de shot (200 mg).

Turouise

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
22 aug 2019
Waardering
1.014
Lengte
1m77
Massa
61kg
Thanks! Duidelijk, les geleerd in ieder geval :windup:

Ciron

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
19 mei 2016
Waardering
279
Lengte
1m84
Massa
68kg
Vetpercentage
12%
Kan de protein pudding qua voedingswaarde als vervanger van kwark of yoghurt zijn of ?

XXL Nutrition

Official Sponsor
Sponsor
+15 jaar member
Lid geworden
14 jun 2004
Waardering
2.411
Thanks! Duidelijk, les geleerd in ieder geval :windup:
;)

Kan de protein pudding qua voedingswaarde als vervanger van kwark of yoghurt zijn of ?
Je hebt wel wat koolhydraten maar van HDP, volgens onderzoeken kost het verteren van die vezels meer energie dan ze opleveren. Denk zeker dat het een goed alternatief is.

Ciron

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
19 mei 2016
Waardering
279
Lengte
1m84
Massa
68kg
Vetpercentage
12%
;)

Je hebt wel wat koolhydraten maar van HDP, volgens onderzoeken kost het verteren van die vezels meer energie dan ze opleveren. Denk zeker dat het een goed alternatief is.
Ja de carbs maken me niet zoveel uit , zit al toch al laag in carbs .. maar bedoel meer het verschil tussen de eiwitten van kwark en pudding ??

XXL Nutrition

Official Sponsor
Sponsor
+15 jaar member
Lid geworden
14 jun 2004
Waardering
2.411
Ja de carbs maken me niet zoveel uit , zit al toch al laag in carbs .. maar bedoel meer het verschil tussen de eiwitten van kwark en pudding ??
Kwestie van even uitrekenen, scheelt ook of je het met melk of water neemt ;-) .

Ciron

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
19 mei 2016
Waardering
279
Lengte
1m84
Massa
68kg
Vetpercentage
12%
Ik bedoelde eigenlijk meer het verschil tussen de soort eiwitten van de pudding en kwark

XXL Nutrition

Official Sponsor
Sponsor
+15 jaar member
Lid geworden
14 jun 2004
Waardering
2.411
Ik bedoelde eigenlijk meer het verschil tussen de soort eiwitten van de pudding en kwark
Denk dat beide een eiwit zijn met een langzame opnamen, de pudding ook door de structuur.

Grudgie

Cool Novice
Lid geworden
28 nov 2019
Waardering
23
Lengte
1m68
Vetpercentage
15%
Ben opzoek naar een nieuwe pre workout. Welke raden jullie aan?

XXL Nutrition

Official Sponsor
Sponsor
+15 jaar member
Lid geworden
14 jun 2004
Waardering
2.411
Ben opzoek naar een nieuwe pre workout. Welke raden jullie aan?
Excuses voor de late reactie maar was een paar een weekendje weg :lifter: . Aanraden van een Pre-Workout vind ik altijd lastig. De werking varieert van persoon tot persoon. Meeste bang voor je euro's is wel BLAST, maar dat is grotendeels gebaseerd op caffeine. Zelf vind ik Xtreme Pre! het beste, die geeft een goede focus en concentratie > https://xxlnutrition.com/nl/nld/xxl-nutrition/xtreme-pre-workout , zoek je iets wat echt een dikke pomp geeft dan > https://xxlnutrition.com/nl/nld/xxl-nutrition/fully-loaded

Heb momenteel Blast pre workout van XXL Bevalt me goed. Weet niet welke @XXL Nutrition zelf aanraad vanuit hun assortiment

sander2el

Cool Novice
Lid geworden
18 sep 2010
Waardering
112
Lengte
1m93
Massa
100kg
Vetpercentage
15%
Vind trouwens Detanator ook echt chill voor de prijs!
Vorige week dacht ik alleen wat vitamine C bruistabletten nodig, alsnog weer voor 100 euro besteld, dammit :D

XXL Nutrition

Official Sponsor
Sponsor
+15 jaar member
Lid geworden
14 jun 2004
Waardering
2.411
Vind trouwens Detanator ook echt chill voor de prijs!
Vorige week dacht ik alleen wat vitamine C bruistabletten nodig, alsnog weer voor 100 euro besteld, dammit :D
Detonator heb ik zelf geen ervaring mee, neem niet dagelijks een booster. Bewaar dat voor de dagen dat ik denk: poeh... ik kan wel even een boost gebruiken ;)

HertogSandBox

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
22 sep 2017
Waardering
3.078
Lengte
1m78
Massa
64kg
Vetpercentage
12%
Detonator heb ik zelf geen ervaring mee, neem niet dagelijks een booster. Bewaar dat voor de dagen dat ik denk: poeh... ik kan wel even een boost gebruiken ;)

Die detonator heeft 40 cal per serving als ik me niet vergis? Zijn er ook boosters die calorie vrij zijn?

Bovenaan