AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #38.702
Hey XXL, wat is jullie beste eiwitpoeder (prijs/kwaliteit). Zoek een grote pot /zak.

Complimenten voor de aardbei night protein

• #38.711
Complimenten voor de aardbei night protein

hoor het niet vaak over NP, maar thx! We werken aan een Delicious NP die dan minder eiwit bevat (-10% ongeveer) maar beter smaakt en minder dik wordt. Die komt dan naast de huidige NP.

Blij met de whey delicious. Chocolade caramel vind erg lekker en vooral fijn dat het een klein beetje dikker wordt, stuk lekkerder dan Andere whey die van smaak ook wel aardig was maar niet zo goed oplost en te dun vloeibaar blijft.

hoor het niet vaak over NP, maar thx! We werken aan een Delicious NP die dan minder eiwit bevat (-10% ongeveer) maar beter smaakt en minder dik wordt. Die komt dan naast de huidige NP.
Tja de hoeveelheid koolhydraten zegt genoeg over de smaak , dunner maken is inderdaad best lastig .. maar ik maak er gewoon een pap van ( ik hou er niet van om calorieen te drinken )

Tja de hoeveelheid koolhydraten zegt genoeg over de smaak , dunner maken is inderdaad best lastig .. maar ik maak er gewoon een pap van ( ik hou er niet van om calorieen te drinken )
Die NP is inderdaad erg lekker met een klein beetje melk of water zodat het een dikker 'papje' wordt. NP van XXL is wel mijn favo caseïne whey.

Die NP is inderdaad erg lekker met een klein beetje melk of water zodat het een dikker 'papje' wordt. NP van XXL is wel mijn favo caseïne whey.
Ja precies , naja ik heb nooit andere geprobeerd maar ik geloof niet dat er betere zijn , welke smaak heb jij ? Ik heb chocolade gehad en nu aardbei .. vanavond protein pudding proberen ook chocolade.

• #38.716
Blij met de whey delicious. Chocolade caramel vind erg lekker en vooral fijn dat het een klein beetje dikker wordt, stuk lekkerder dan Andere whey die van smaak ook wel aardig was maar niet zo goed oplost en te dun vloeibaar blijft.

Top!

Ik doe hetzelfde :) , NP is ook zeer hoogwaardig ik ken geen ander merk met dezelfde voedingswaarden. Maar we gaan toch een 2e lijn ernaast zetten voor de meer main stream consument ;)

Ja precies , naja ik heb nooit andere geprobeerd maar ik geloof niet dat er betere zijn , welke smaak heb jij ? Ik heb chocolade gehad en nu aardbei .. vanavond protein pudding proberen ook chocolade.

Verschillende smaken geprobeerd, maar chocolade-hazelnoot blijft favoriet. Momenteel ben ik bezig met banaan, die ik tot dusver het minst lekker vindt. Ik moet er wel bijzeggen dat ik het mix met water. Al met al vind ik NP wel de beste, zowel qua smaak als samenstelling.

Ik heb nog yoghurt-framboos staan, ben daar erg benieuwd naar! :)

Minder dik? :sad:
Dat vind ik juist zo fantastisch aan NP. Lekker oplepelen in plaats van drinken. :D
Desnoods die nieuwe lijn maar mixen met kwark. :)

Of voor de NP de cocos weer terug!!

ZIjn jullie van plan ooit weer drops te gaan verkopen die je kan mengen met water als een soort limonade of kool aid achtig iets?

Terug
Naar boven