MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #38.721
Minder dik? :sad:
Dat vind ik juist zo fantastisch aan NP. Lekker oplepelen in plaats van drinken. :D
Desnoods die nieuwe lijn maar mixen met kwark. :)

Huidige formule blijft gewoon bestaan hoor, komt een 2e lijn naast;)

ZIjn jullie van plan ooit weer drops te gaan verkopen die je kan mengen met water als een soort limonade of kool aid achtig iets?

Voorlopig niet, afname volumes zijn omhoog gegaan en krijgen we binnen de THT niet verkocht.

Minder dik? :sad:
Dat vind ik juist zo fantastisch aan NP. Lekker oplepelen in plaats van drinken. :D
Desnoods die nieuwe lijn maar mixen met kwark. :)
Wanneer die wat dun uitvalt kan je een banaan erbij mixen, das sws altijd wel lekker, ik gebruik al jaren de NP chocolade, gaat gewoon niet tegen eten, of voor nog meer chocoladesmaak een desertlepel cacao erdoorheen, wel met volle melk mixen haha :)

De delicious chocolade pudding is heerlijk , zelfs lekkerder en beter dan die ehrman pudding

Wanneer komt de grootverpakking Teriyaki terug op voorraad?

Zou mooi zijn als de hot samurai in een grote fles leverbaar kan zijn.

Zou mooi zijn als de hot samurai in een grote fles leverbaar kan zijn.

Lol, heb toevallig net een fles besteld omdat ik altijd de reguliere hot samurai eet maar die bevat zoveel kcal... ben benieuwd naar de light variant! Mag er van mij ook in groot komen

Wordt de xxl sportswear vernieuwd? Op de site vind ik iig niets terug onder die categorie.

Hoe verbind je de Soundwave ook alweer met je telefoon via bluetooth ? Heb nu een telefoon waarvan bluetooth wel werkt, maar instructiemapje bij de koptelefoon kwijt :roflol:

Ja maar ben vergeten hoe de bluetooth op de koptelefoon aan moet, heb alle knoppen al geprobeerd
Houd je de knop aan knop in dit geval wel lang genoeg in? Als je de aan knop inhoud moet het lampje van blauw naar rood gaan knipperen. Dan kun je de Soundwave direct koppelen. Via xxl

Hoi xxl,

Ik heb een aantal dagen geleden besteld bij XXL, maar heb nog steeds geen bericht gehad dat mijn verzending is verzonden. Normaal doen jullie dat geloof ik een dag na bestellen.

De code van de bestelling is; 1842630. Heb jij toevallig zicht op de status van mijn pakketje?

Terug
Naar boven