AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #38.741
Hoi xxl,

Ik heb een aantal dagen geleden besteld bij XXL, maar heb nog steeds geen bericht gehad dat mijn verzending is verzonden. Normaal doen jullie dat geloof ik een dag na bestellen.

De code van de bestelling is; 1842630. Heb jij toevallig zicht op de status van mijn pakketje?

3SBAAS649841385 > zending beschikbaar op afhaallocatie staat er.

• Like
Waarderingen: JdT
Ben even op zoek naar een lactose vrije eiwit.
Uiteraard kan ik de etiketten lezen en van daaruit lijkt de lactose vrije proteïne, mede omwille van de prijs, de beste keuze. Waarom is de egg protein duurder?

Ben even op zoek naar een lactose vrije eiwit.
Uiteraard kan ik de etiketten lezen en van daaruit lijkt de lactose vrije proteïne, mede omwille van de prijs, de beste keuze. Waarom is de egg protein duurder?
De meeste lactose vrije eiwitten bevatten erwt, rijst, hennep etc. Dat zijn goedkopere bronnen dan ei.

De meeste lactose vrije eiwitten bevatten erwt, rijst, hennep etc. Dat zijn goedkopere bronnen dan ei.
Is dat dan gelijk inherent aan een mindere biologische waarde en/of opneembaarheid?
Ik zit in mn deplete en laad fase en wil zodoende lactose vrij, maar wel kwaliteit mn lijf in hebben.

Is dat dan gelijk inherent aan een mindere biologische waarde en/of opneembaarheid?
Ik zit in mn deplete en laad fase en wil zodoende lactose vrij, maar wel kwaliteit mn lijf in hebben.
De biologisch opneembare waarde van egg protein ligt wel hoger dan van plantaardige eiwitten.
De laatste is ook wel interessant. Het blijft dat dierlijke eiwitten hoogwaardiger zijn ook. Je hebt van plantaardige eiwitten meer nodig om tot hetzelfde resultaat te komen.

De biologisch opneembare waarde van egg protein ligt wel hoger dan van plantaardige eiwitten.
De laatste is ook wel interessant. Het blijft dat dierlijke eiwitten hoogwaardiger zijn ook. Je hebt van plantaardige eiwitten meer nodig om tot hetzelfde resultaat te komen.
Het ligt er dan wel aan welke plantaardige eiwitten je bekijkt. Erwten-eiwit is bijna gelijkwaardig aan whey. Sommige eiwitten uit granen scoren dan weer zeer matig.
Maar als je gewoon voldoende eiwitten eet blijkt dit allemaal veel minder uit te maken. Hoe lager je in prot./kg lg zit, hoe belangrijker dit wordt.

3SBAAS649841385 > zending beschikbaar op afhaallocatie staat er.

Hey Rene,

Waar kan ik contact met je opnemen voor een grote bestelling? Is niet voor mijzelf bedoeld maar iemand anders die het groot wil inkopen en doorverkopen alleen niet hier in Nederland. Het gaat om BCAA's, whey eiwitten, aminozuren en pre en post workout producten. Ik hoor graag van je.

• #38.748
Hi René,

Ik heb een probleem met bestellen. Wanneer ik bij bijvoorbeeld sausjes een grootverpakking teriyaki in mijn winkelwagen heb en vervolgens een grootverpakking sweet chili toevoeg wordt de teriyaki er weer uit gegooid. Dit werkt bij alle producten waar er meerdere soorten zijn van een product. Bij voorbeeld ook bij de repen. Ik bestel met een zakelijk account.

• #38.750
Hi René,

Ik heb een probleem met bestellen. Wanneer ik bij bijvoorbeeld sausjes een grootverpakking teriyaki in mijn winkelwagen heb en vervolgens een grootverpakking sweet chili toevoeg wordt de teriyaki er weer uit gegooid. Dit werkt bij alle producten waar er meerdere soorten zijn van een product. Bij voorbeeld ook bij de repen. Ik bestel met een zakelijk account.

Is dat op de nieuwe site of de "oude" site?

Op de "oude" site net geprobeerd en bij mij werkt het goed zowel met een zakelijke account als consument. Je gebruikt wel de knop "Smaak Toevoegen" op de productpagina?

Is dat op de nieuwe site of de "oude" site?

Op de "oude" site net geprobeerd en bij mij werkt het goed zowel met een zakelijke account als consument. Je gebruikt wel de knop "Smaak Toevoegen" op de productpagina?
Dom van me, die knop had ik even over het hoofd gezien.:roflol:

Ik zou graag psyllium husk vezels aan het assoirtiment toegevoegd zien worden!

Dinsdag besteld, maar volgens Postnl nog niet bij hen aangekomen, enig idee waar het blijft?

Green curry saus niet meer verkrijgbaar? Dit was 1 van de beste :(

@XXL Nutrition zijn er producten die hard lopen nu met de crisis en zijn er artikelen die niet meer bevoorraad kunnen worden?

Terug
Naar boven