- Waardering
- 4.382
heb net Massacra binnen, maar lees hier op de site:
dan schep ik de hele pot leeg denk ik![]()
klopt er iets niet? er staat toch een schaalverdeling in units op de scoop?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
heb net Massacra binnen, maar lees hier op de site:
dan schep ik de hele pot leeg denk ik![]()
hey rené ik denk dat er iets met mijn bestelling gebeurd is... bestelling van vorige week vrijdag is vandaag toegekomen wat zeer snel is... maar de eerste bestelling van 10 dagen geleden is nog steeds niet toegekomen...
gek..even mailen naar info@... en even alle gegevens erbij zetten. dan wordt het even uitgezocht.

welke gegevens? moet het lidnummer er ook bij staan, ik weet niet of ik die direct terug kan vinden? en naar waar moet ik het sturen? info@...? vind het wel jammer ik zit nu al een week zonder whey![]()
info@xxlnutrition.nl .. je bestelnr even doorgeven en het mailadres waarvan besteld is..
ja is zeker vervelend.. ik weet ook niet wat er aan de hand is. dan moet even worden uitgezocht.. de betaling heb je toen wel direct gedaan?
rene
ja de betaling is gebeurd en is op 14april van mijn rekening gegaan... ik zal straks het bestelnummer opzoeken want moet nu gaan trainen...

klopt er iets niet? er staat toch een schaalverdeling in units op de scoop?

als dit zou kloppen is het een maatschep van 0,6 gram.
zie het ook op meerdere sites staan, zelf van Olimp, snap het niet![]()

als dit zou kloppen is het een maatschep van 0,6 gram.
zie het ook op meerdere sites staan, zelf van Olimp, snap het niet![]()

Die lean gainer wat ik vorige week heb gekregen is top
Nu net weer een bestelling geplaatst(lipo 6 + WTF pump'd) eens kijken wat deze combinatie kan doen![]()

Ik heb direct betaald met ideal. En alles is goed gegaan volgens de website
Bedankt voor uw bestelling bij XXLNutrition.nl
De bestelling is betaald en wordt naar u opgestuurd
Erm.. Ik heb het niet via een account gedaan, ik heb wel de email van ideal, staat het bestelnummer in het referentienummer verwerkt?