- Waardering
- 4.382
ik snap er niets van.. niets te zien hier.. mss is onze Nerd wel met de site bezig.. ik heb hem gemailt...
rene
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik snap er niets van.. niets te zien hier.. mss is onze Nerd wel met de site bezig.. ik heb hem gemailt...
rene
Erm... Ik neem aan dat dat wel goed komt? Ik heb in ieder geval een betalingsbevestiging van de Rabobank. Hoe moet dit nu verder?
rene

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ik kom hier aardig van aan, en dat was niet mijn bedoeling. Dus voor wie dat wel wil is het een goeie.
mail die bevestiging even door naar rvdzel@xxlnutrition.nl samen met die dingen die je besteld heb en je NAW.. dan komt het goed.
geen idee wat er met de site is.. mss is die snuiter er wel mee bezig en worden de orders straks pas zichtbaar. maar raar dat je ook geen mail hebt.
rene

Leaf, je komt aan omdat je meer kcal binnen krijgt dan je verbruikt. Niet door 'whey'.
Maar ik heb t als maaltijdvervanger gebruikt. Niet als erbij. Omdat ik dat wel op kan tellen dat ik dan aan kom.

Ja schat, maar ik heb jou een mail gestuurd en jij hebt het me aangeraden.

Nee, ik heb al een leuke baan. Ik zou eventueel wel een raketje voor je willen halen als je deze keer weer mee gaat naar extrema.
deal! ik heb al kaartjes 
sorry.. ik denk niet dat je voldoet aan mijn selektie criteria