MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #39.021
Bestelling is binnen, ben erg benieuwd naar de breakfast! En bedankt voor de extra’s, reepjes enz.

Die glucomannan zou ik in de breakfast doen. Maar snap wel dat het losse poeder verkopen niet perse handig is, het geleert snel met water, dus snel klonten.

Ik zal de yoghurt/framboos eens met karnemelk doen, vast lekker.
Ik kan er in ieder geval wel een tijdje tegenaan.

succes met je supps en thx!

Probiotics, ook super! Assortiment gaat er echt op vooruit zo!

Nu nog de Pindapoeder en iets van zademixen zou ook top zijn.

• Like
Waarderingen: Bubs
  • #39.023
Probiotics, ook super! Assortiment gaat er echt op vooruit zo!

Nu nog de Pindapoeder en iets van zademixen zou ook top zijn.

Komen nog continue nieuwe producten aan. We werken daar volop aan. Pindapoeder is een lastige maar we zijn ermee bezig. Grondstof is wel aan te komen maar niemand wil dat afvullen vanwege contaminatie.

Vandaag nog eens 5150 gekocht (de beste preworkout op ditl moment, en daar valt zelf niet over te discussieren) en caffieine anhydrous) of zoiets ... dan kunnen we nog eens extra hard knallen.
De whey van XXL is ook zeer voordelig. Ik kocht een tweetal weken geleden Whey proteine van XXL en die is zo goedkoop dat ik er twee per dag neem.

coming soon :) . Luisteren nog wel een beetje naar onze klanten ;)

psyllium_husk_fibres_mockup.png
Op welke manier gebruiken jullie dit?

Op welke manier gebruiken jullie dit?
Je kan het gewoon met water mengen en naar achter gooien. Niet lekker maar dat is puur voor de functie (werking op je darmen). wel mengen en meteen achteroverslaan want het wordt behangersplaksel :o

Door yoghurt of een shake en snel hard shaken of roeren. Wordt het net beton en vult stevig. Je kan het dus ook gebruiken in een shake voor meer volume. Dus meer water bij je shake en dan wordt het steviger.

Je kan er perfect mee bakken. Koolhydraatarm brood. Met een klein beetje meel erbij kan je een stevig mengsel maken en bijvoorbeeld een pizzabodem maken.
Mengen met een eitje en kruiden etc en dan als mugcake. Minder kcal en wel structuur

zijn gewoon wat voorbeelden.

Laatst bewerkt:
Je kan het gewoon met water mengen en naar achter gooien. Niet lekker maar dat is puur voor de functie (werking op je darmen). wel mengen en meteen achteroverslaan want het wordt behangersplaksel :o

Door yoghurt of een shake en snel hard shaken of roeren. Wordt het net beton en vult stevig. Je kan het dus ook gebruiken in een shake voor meer volume. Dus meer water bij je shake en dan wordt het steviger.

Je kan er perfect mee bakken. Koolhydraatarm brood. Met een klein beetje meel erbij kan je een stevig mengsel maken en bijvoorbeeld een pizzabodem maken.
Mengen met een eitje en kruiden etc en dan als mupcake. Minder kcal en wel structuur

zijn gewoon wat voorbeelden.
Ik ken het product van tijdens mijn “keto avontuur” maar wist niet dat het zo gebruikelijk werd gebruikt... kende het voordien niet

Ik ken het product van tijdens mijn “keto avontuur” maar wist niet dat het zo gebruikelijk werd gebruikt... kende het voordien niet
Ik ken het al langer omdat het veel in glutenvrije recepten wordt gebruikt en het is een goede vezelbron.
Maar het is ook een beetje in opmars vanwege het "hypen" van glutenvrij eten

Hi René,

Wanneer komt de Delicious crunchy protein bar weer terug? De laatste 3-4x dat ik besteld heb was deze telkens uitverkocht.

Iemand ervaring met deze? Lijkt me een vreemd ontwerp(?) en heb geen flauw idee hoe praktisch deze is maar ik vrees dat die wat ik heb van de Aldi elk moment uiteen kan vallen dus ik zoek sowieso een nieuwe :P

• #39.036
Ik mis de chocolate fudge smaak van de low carb repen :(.
Was de enige die nog wat stevig was en niet gewoon een grote, elastiek achtige plakboel.
Komt die nog terug?

Hé René,

Verkopen jullie zinc ook los of alleen in combinatie met magnesium(zma)? Zo niet, wanneer komt de zma weer binnen?

• #39.040

oeff... gelukkig maar :)

Ik mis de chocolate fudge smaak van de low carb repen :(.
Was de enige die nog wat stevig was en niet gewoon een grote, elastiek achtige plakboel.
Komt die nog terug?

De low carb repen komen van een andere producent dan voorheen en deze smaak komt niet meer terug. Zelf denk ik dat deze reep langzaam gaat verdwijnen. Er komen nog 2 smaken bij de High Protein Bar en deze voedingswaarden zijn eigenlijk beter als die van de low carb.
Dus zelf denken we dat de low carb repen hun beste tijd gehad hebben.

Hé René,

Verkopen jullie zinc ook los of alleen in combinatie met magnesium(zma)? Zo niet, wanneer komt de zma weer binnen?

check > https://xxlnutrition.com/nl/xxl-nutrition/zink

Terug
Naar boven