MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

De low carb repen komen van een andere producent dan voorheen en deze smaak komt niet meer terug. Zelf denk ik dat deze reep langzaam gaat verdwijnen. Er komen nog 2 smaken bij de High Protein Bar en deze voedingswaarden zijn eigenlijk beter als die van de low carb.
Dus zelf denken we dat de low carb repen hun beste tijd gehad hebben.
Helaas, ik heb alle low carb versies wel lekker gevonden, maar als ze minder goed lopen dan de rest is dat wel begrijpelijk.

De low carb repen komen van een andere producent dan voorheen en deze smaak komt niet meer terug. Zelf denk ik dat deze reep langzaam gaat verdwijnen. Er komen nog 2 smaken bij de High Protein Bar en deze voedingswaarden zijn eigenlijk beter als die van de low carb.
Dus zelf denken we dat de low carb repen hun beste tijd gehad hebben.

HIgh protein heb ik idd ook, super macro's voor die kcal.
Maar nu beetje eentonig, als daar twee smaken bij komen zou dat super zijn!

Beste René,

Zojuist op de valreep (dacht ik) nog een order geplaatst, welke ik wilde meenemen op een drieweekse reis door ons mooie continent.
Om een of andere reden was ik ervan overtuigd dat bestellingen tot 00:00 konden worden geplaatst en dat deze de volgende dag nog bezorgd zouden worden.
Bij nadere inspectie bleek dit voor 22:00 te zijn i.p.v. 00:00, wat betekent dat ik de order niet op tijd zal kunnen ophalen.

Hoewel ik het hekel om een voorkeursbehandeling te vragen is dat toch wat ik via deze weg ga doen.
Is het mogelijk (zo niet dan begrijp ik het volkomen) om order #1913815 voorrang te geven in de orders, zodat ik deze voordat ik vrijdagnacht vertrek nog kan ophalen?

Alvast bedankt en excuses voor het domme misverstand.

• Topic Starter Topic Starter
  • #39.050
Beste René,

Zojuist op de valreep (dacht ik) nog een order geplaatst, welke ik wilde meenemen op een drieweekse reis door ons mooie continent.
Om een of andere reden was ik ervan overtuigd dat bestellingen tot 00:00 konden worden geplaatst en dat deze de volgende dag nog bezorgd zouden worden.
Bij nadere inspectie bleek dit voor 22:00 te zijn i.p.v. 00:00, wat betekent dat ik de order niet op tijd zal kunnen ophalen.

Hoewel ik het hekel om een voorkeursbehandeling te vragen is dat toch wat ik via deze weg ga doen.
Is het mogelijk (zo niet dan begrijp ik het volkomen) om order #1913815 voorrang te geven in de orders, zodat ik deze voordat ik vrijdagnacht vertrek nog kan ophalen?

Alvast bedankt en excuses voor het domme misverstand.

oei... ik lees je bericht nu pas. De order is reeds ingepakt en zit ergens tussen de andere pakketten op een rolkar en het is niet terug te halen waar je pakket precies is. Dit wordt een lastige kan je hier helaas niet mee helpen :(

• #39.051
Ow bedoelde stracciatella, vergeten erbij te typen

Heb daar geen datum van, producties lopen nog steeds wat moeilijk bij deze producent. Het is steeds maar afwachten wat er binnenkomt. Er is voor ons geen alternatief want niemand kan deze repen zo maken. Er zit handwerk aan en vrijwel geen producent doet dit nog.

oei... ik lees je bericht nu pas. De order is reeds ingepakt en zit ergens tussen de andere pakketten op een rolkar en het is niet terug te halen waar je pakket precies is. Dit wordt een lastige kan je hier helaas niet mee helpen :(
Geen probleem, het is uiteindelijk mijn eigen domme schuld dus ik zal de gevolgen moeten ondergaan, vertrek ik wel een dag later :p

Is er nog een planning voor meer smaken betreft de Delicious pudding ?

Multi inzetbaar die shakers
BC90FB94-DE8E-491C-BDC5-3E78996EBC6D.jpeg

• #39.059
Is er nog een planning voor meer smaken betreft de Delicious pudding ?

Ik moet naar de verkopen laten kijken. De pudding is wel lekker maar de verkoop valt wat tegen. Mogelijk is de verpakking te groot en moeten we naar 500 gram bijvoorbeeld. Dat het sneller gekocht wordt. Heb Pistache samples opgevraagd, wie weet ;)

*biedt zich aan om te testen * :engel:
Denk dat @Ciron ook wel mee wil testen hoor. :D
Klopt, René gaat ons samples opsturen van de nieuwe Delicious Night Protein! :thumbup:
Vind dat prima maar wel eerst met samples die we zelf goed genoeg vinden om meer meningen op te krijgen ;)
Ik moet naar de verkopen laten kijken. De pudding is wel lekker maar de verkoop valt wat tegen. Mogelijk is de verpakking te groot en moeten we naar 500 gram bijvoorbeeld. Dat het sneller gekocht wordt. Heb Pistache samples opgevraagd, wie weet ;)
Is wel geen NP.. maar testers voor samples genoeg hier op het forum :roflol:

Terug
Naar boven