MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Ik had een filmpje gepost daar kan je dat op zien. Het verschilt wel wat tussen de Jumbo's. We gaan van de Diet shake en Whey Delious ook een kleinere verpakking krijgen die ook goed geschikt is voor in de Jumbo's.

Voor België is/wordt XXL verkrijgbaar bij https://commecheznous.shop/ , zijn er nu 4 en de overige volgen snel.
Had je nog een opsomming van Jumbo's waarbij het nu verkrijgbaar is?

• Topic Starter Topic Starter
  • #39.103
Had je nog een opsomming van Jumbo's waarbij het nu verkrijgbaar is?

Wacht ik nog even mee. Lopen nog wat onderhandelingen, als dat klaar is gaan we een lijstje maken. Niet dat ik iets niet wil delen maar spelen wat meer belangen.

Wacht ik nog even mee. Lopen nog wat onderhandelingen, als dat klaar is gaan we een lijstje maken. Niet dat ik iets niet wil delen maar spelen wat meer belangen.

Een interactieve map met daarop de vestigingen zou zowel handig als leuk zijn, ook voor op de XXL website René!

Worden in de winkels dezelfde prijzen gehanteerd?

• Like
Waarderingen: Bubs
Dus straks kan je XXL producten kopen bij de Jumbo? :allright:

Het ontbijt is me erg bevallen, dus vandaag een nieuwe smaak besteld. ook de beef jerky tandoori vond ik erg goed.... dus meteen maar wat snacks ingeslagen voor komende weken....

Hier komt er wel een sport assortiment bij de Jumbo. Maar op het via xxl is wist hij niet zeker te zeggen. :grumble:

We leuk om mijn gemiddelde bestelling bij de plaatselijke Jumbo uit de schappen te pakken, alle repen zijn dan denk ik gelijk op.

xxl.png

• #39.110
Een interactieve map met daarop de vestigingen zou zowel handig als leuk zijn, ook voor op de XXL website René!

Nog even niet. Maar gaat er denk wel komen en ook welke gyms en shops we leveren.

Worden in de winkels dezelfde prijzen gehanteerd?

Yep!

Het ontbijt is me erg bevallen, dus vandaag een nieuwe smaak besteld. ook de beef jerky tandoori vond ik erg goed.... dus meteen maar wat snacks ingeslagen voor komende weken....

goed om te horen!

Hier komt er wel een sport assortiment bij de Jumbo. Maar op het via xxl is wist hij niet zeker te zeggen. :grumble:

Hoop dat het van ons is... welke vestiging?

We leuk om mijn gemiddelde bestelling bij de plaatselijke Jumbo uit de schappen te pakken, alle repen zijn dan denk ik gelijk op.

xxl.png

een liefhebber :) thanks!

Deze week maar eens een aantal flesjes flav drops ingeslagen. Vandaag binnen gekomen en zie ik dat de houdbaarheidsdatum 11-2020 is. Dacht me te herinneren dat dit normaal veel langer houdbaar is!?

• #39.112
Deze week maar eens een aantal flesjes flav drops ingeslagen. Vandaag binnen gekomen en zie ik dat de houdbaarheidsdatum 11-2020 is. Dacht me te herinneren dat dit normaal veel langer houdbaar is!?

Even nagekeken en deze raken eigenlijk nooit over een houdbaarheidsdatum. Wettelijk verplicht is voor voedingsmiddelen Max 24 maanden dus dat heeft hier ook opgestaan na productie.

Mooie fijne belt, topper :thumbup:
image.jpg

Ben benieuwd naar de aardbei/banaan en yoghurt framboos smaak ( nightprotein ) net besteld

• #39.118
René, vraagje over de psylliumvezels. Andere fabrikanten rekenen veel hogere voedingswaarde per 100 gram. Kun je toelichten waar dit verschil vandaan komt? Ik kan mij voorstellen dat je dergelijke vezels niet rekent als calorieën omdat het lichaam er waarschijnlijk weinig tot geen energie uit opneemt. Maar dat weten andere fabrikanten toch ook? Jullie rekenen 30kcal per 100 gram. Hij Holland&Barret rekenen ze 175 kcal per 100 gram. En in mijn Jumbo staat een biologische variant met 335 kcal per 100 gram. Zit dit hem puur in de meetmethode en / of het wel / niet rekenen van vezels als energiebron?

Goed dat je dit hebt aangekaart. zie hieronder

Ik had de vraag neergelegd bij de leverancier.

Ik heb een nieuwe spec gekregen met andere nutritionele waardes. Kcal komt nu op 192.

Ze geven gewoon aan dat de specs die ik had niet meer actueel zijn :eek:

Labels waren nog niet gedrukt dus we gaan dit aanpassen ook de site.

Ik PM je even een coupon voor het aankaarten , thx!

Goed dat je dit hebt aangekaart. zie hieronder

Ik had de vraag neergelegd bij de leverancier.

Ik heb een nieuwe spec gekregen met andere nutritionele waardes. Kcal komt nu op 192.

Ze geven gewoon aan dat de specs die ik had niet meer actueel zijn :eek:

Labels waren nog niet gedrukt dus we gaan dit aanpassen ook de site.

Ik PM je even een coupon voor het aankaarten , thx!
Heel attent, bedankt voor de coupon en de moeite!! :)

Heeft iemand de aardbei banaan van night protein geprobeerd ?

Terug
Naar boven