Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Wat is het verschil tussen de choco delicious en chocolademelk ?

Chocolade is een donkere chocolade (Double Chocolate) smaak en Chocolade Melk is meer een Nesquick smaak
 
Weet iemand hoe lang cafeïne capsules bewaard kunnen worden? Heb namelijk nog een potje cafeïne capsules van XXL Nutrition staan met een houdbaarheid t/m 07/2019.

Naar wat ik weet kan cafeïne oxideren naarmate de tijd vordert, maar het lijk mij dat ik deze nog kan gebruiken?
 
Weet iemand hoe lang cafeïne capsules bewaard kunnen worden? Heb namelijk nog een potje cafeïne capsules van XXL Nutrition staan met een houdbaarheid t/m 07/2019.

Naar wat ik weet kan cafeïne oxideren naarmate de tijd vordert, maar het lijk mij dat ik deze nog kan gebruiken?
Prima te gebruiken. Hooguit heel misschien iets verminderde werking. Maar met capsules valt dat wel mee. Er is geen heel direct contact met lucht.
 
  • Like
Waarderingen: Onit
Weet iemand hoe lang cafeïne capsules bewaard kunnen worden? Heb namelijk nog een potje cafeïne capsules van XXL Nutrition staan met een houdbaarheid t/m 07/2019.

Naar wat ik weet kan cafeïne oxideren naarmate de tijd vordert, maar het lijk mij dat ik deze nog kan gebruiken?

zou me daar niet zo druk om maken. Maak er eens 1 open en kijken of het er normaal uit ziet.
 
  • Heart
Waarderingen: Onit
Kan je zien wat de status is van bestelling 1975019 ?
Dinsdag ochtend besteld, zal gister worden bezorgd maar niks ontvangen.
Heb ook nog geen mail met track en trace ontvangen of dat het pakket verstuurd is.

Alvast bedankt!
 
  • Like
Waarderingen: Apv
Kan je zien wat de status is van bestelling 1975019 ?
Dinsdag ochtend besteld, zal gister worden bezorgd maar niks ontvangen.
Heb ook nog geen mail met track en trace ontvangen of dat het pakket verstuurd is.

Alvast bedankt!

Lijkt erop dat het bij ons weg is maar PostNL niet is aangekomen. Ik ga de vraag even doorzetten naar de klantenservice.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Voor het eerst de delicious pancakes geprobeerd. Het vrouwtje heeft ook eentje gegeten. Vonden het beiden lekker! Snel, gezond 4uurtje als je wil. Of een snelle goeie snack of voor bij je onbijt.

Alleen de eerste 2 pannenkoeken zijn in de vuilbak beland omdat ik niet goed vond hoe ik ze moest bakken. Vuurtje mocht niet te hoog zoals bij een gewone pannenkoek
 
Voor het eerst de delicious pancakes geprobeerd. Het vrouwtje heeft ook eentje gegeten. Vonden het beiden lekker! Snel, gezond 4uurtje als je wil. Of een snelle goeie snack of voor bij je onbijt.

Alleen de eerste 2 pannenkoeken zijn in de vuilbak beland omdat ik niet goed vond hoe ik ze moest bakken. Vuurtje mocht niet te hoog zoals bij een gewone pannenkoek
Ja, ik heb ook even moeten oefenen om ze perfect te krijgen.
Ze zijn idd heel lekker. 'k Heb er net ook gegeten.
 
1984044
2 Beef proteïn met 2 verschillende smaken, dit kon ik niet invoeren, dus heb 2x chocolade besteld
graag wil dus 1x chocolade en 1x frambozen, heb dit ook via de chat doorgegeven maar helaas geen reaktie
 
1984044
2 Beef proteïn met 2 verschillende smaken, dit kon ik niet invoeren, dus heb 2x chocolade besteld
graag wil dus 1x chocolade en 1x frambozen, heb dit ook via de chat doorgegeven maar helaas geen reaktie

Wel op de + knop gedrukt om een smaak toe te voegen?

1594030731927.png
 
René, hint voor een nieuwe light saus :p

 
Ja, we eten wel 3 keer op een dag rijst, kip, broccoli, maar willen niet meer dan 1 keer per week hetzelfde sausje.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven