Leeuwarden1998
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 2.024
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 21%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jullie site is aardig aan het crashen door de weggeef-actie![]()
Rene,
Ik had de kortingscode geactiveerd maar tijdens het afrekenen stond het volledige bedrag exclusief de korting (dus duurder). Tijdens het afrekenen heb ik het daarom geannuleerd maar nu kan ik de kortingscode niet opnieuw gebruiken. Is hier een oplossing voor?
Hetzelfde probleem ervaar ik op de laptop. Op beide toestellen gebruik ik google chrome.Ik probeer in te loggen met mijn zakelijke account maar zodra ik op inloggen klik vernieuwt de inlog popup zich gewoon en krijg ik hetzelfde scherm om de gegevens opnieuw in te vullen.![]()
Ik probeer in te loggen met mijn zakelijke account maar zodra ik op inloggen klik vernieuwt de inlog popup zich gewoon en krijg ik hetzelfde scherm om de gegevens opnieuw in te vullen.![]()
Ja het wachtwoord is vernieuwd.Aha ok. heb je wel een nieuw wachtwoord aangevraagd? dat is nodig. Maar dan nog is het niet goed dat je geen melding krijgt over verkeerd wachtwoord.
Jep
Komt er op de nieuwe site nog een overzicht met de Jumbo filialen waar XXL producten verkocht worden?
Zojuist nog eens geprobeerd en ik loop nog tegen hetzelfde probleem op.En je kan nog steeds niet inloggen? ga het zo bespreken op kantoor
Zojuist nog eens geprobeerd en ik loop nog tegen hetzelfde probleem op.
Geldt de actie nog steeds van het T-Shirt?
Ik kan hem nergens vinden namelijk, Heb er ook geen mail van ontvangen.
Geluktiets verkeerd met de URL , probeer deze eens > https://wholesale.xxlnutrition.com/nld/customer/account/login/